Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni VELKA-AUTO menee kohta vasaran alle? Miehemme kanssa odotamme polkuhintoja pakkomyynneissä. Lykättiin auton ostoa tämän takia.

Vierailija
17.10.2020 |

Eli moni VELKA-AUTOn omistaja on menettänyt työnsä eikä pysty nyt maksamaan autoaan. Näitä tapauksia on PALJON. Nämä pakkotakavarikoidut VELKA-AUTOT myydään polkuhinnoin pois. Mieheni ja minä odotamme ja iskemme sitten kiinni uuteen Mercedes-Benz-autoon, jonka saamme halvalla omaksi. Velkaa emme TODELLAKAAN ota!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehemme kanssa.... 😂

Vierailija
22/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä huonoina aikoina rikkaat/hyväosaiset ostavat osakkeita ja asuntoja polkuhintaan mutta te ostatte ruostuvaa/arvonsa menettävää romurautaa :D Ps. Mua kaduttaa että kirjoitin tämän kommentin, jos vaikka satuttekin muuttamaan mielenne. Teitä tarvitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaan JÄNNÄN äärellä.

Vierailija
24/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että autovelkaiset kärsii.

Vierailija
25/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tarkistan salaa hanskalokerosta rekisteriotteen: omistajatiedot.

N23

Paperisia rekisteriotteita ollut enää vuosikausiin...

AIka jännä että joka vuosi katsastuskonttorilta sellainen on mulle tulostettu paperille.

Mitäs ajat niin vanhoilla romuilla, että pitää käydä katsastamassa... Ja joka vuosi, soita hei romukeinäselle pliis..

Vierailija
26/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan PÖKRÄÄTTE järkytyksestä kuinka halvalla lähteekään! Sitten ei lastenkaan tarvitse enää itkuntuhruisin silmin tulla kyytiin siihen teidän nykyiseen VELATTOMAAN vuoden -92 Nissaniin...

Haha, onneks mulla on velaton vuoden 2015 Nissan.

Vierailija
27/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran pätäkkää ettei tarvi kytätä mitä muut tekee. Senkus menee liikkeeseen ja ostaa sieltä mieluisan auton.

Vierailija
28/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan olette tätä jo suunnitelleet. Normaalit ihmiset hankkivat auton, jos sellaista tarvitsevat.

Vierailija
29/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tarkistan salaa hanskalokerosta rekisteriotteen: omistajatiedot.

N23

Paperisia rekisteriotteita ollut enää vuosikausiin...

AIka jännä että joka vuosi katsastuskonttorilta sellainen on mulle tulostettu paperille.

Mitäs ajat niin vanhoilla romuilla, että pitää käydä katsastamassa... Ja joka vuosi, soita hei romukeinäselle pliis..

Romu Keinäsellä onkin aiheeseen sopiva video sivustollaan.

Vierailija
30/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan PÖKRÄÄTTE järkytyksestä kuinka halvalla lähteekään! Sitten ei lastenkaan tarvitse enää itkuntuhruisin silmin tulla kyytiin siihen teidän nykyiseen VELATTOMAAN vuoden -92 Nissaniin...

Haha, onneks mulla on velaton vuoden 2015 Nissan.

Onko GT-R?

Vierailija
31/31 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen että liikkeiden hyväkuntoisten vaihtoautojen hinnat rommaa. Eipä noisss 13 ja 15v vanhoissa pirsseissäni isompaa vikaa ole, joskin tuo vanhempi eli maasturi on ottanut hittiä pelteihin että alkaa varmaan murenemaannaprin vuoden kuluessa.

Jos laittaisi sellaisen käytetyn 3-4 litraisen diisselin, Mitsunn Pajeron tai Toyon Lantaruiskun. Ja velalla toki, kun ei oikein huvita kuitata sijoituksista kauppasummaa. Vaikka vuoden, pari voisi ihan säästää niin saisi max 5v käytetyn cäshillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi