Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markkinatutkimustyö puhelimitse, kokemuksia?

Vierailija
17.10.2020 |

Onko millaista verrattuna puhelinmyyntityöhön? Jos pitää puhelinmyyjän työtä todella ahdistavana ajatuksena, kuinka näkisit että puhelimitse tehtävät markkinatutkimukset vertautuvat tähän? Onko käytännössä yhtä ahdistavaa ihmisten häiriköintiä kuin puhelinmyyjän työ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä ahdistavaa, mutta ei se myöskään ole helppoa. Useimmat ihmiset suhtautuvat tosi positiivisesti, jos kyseessä on OIKEA markkinatutkimus, eikä mikään markkinatutkimukseksi hämätty myynti. Olen ollut useammalla firmalla tekemässä tuota. Vaikeus on siinä että pitää saada kohderyhmä vastaamaan, ja välillä soittolistat on mitä sattuu, eli soitat jatkuvalla syötöllä puheluita, suurin osa ei vastaa, niistä ketkä vastaa osa lyö luurin korvaa, osa ei tajua mistä puhutaa, ja loppuosasta sitten haarukoidaan alkukysymysten perusteella ne ketkä spivat vastaamaan, ja palkka perustuu tehtyihin tutkimuksiin, jotka saatetaan loppuun asti, eli tuosta ajasta kun etsit sopivaa, ei makseta. 

Vierailija
2/6 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä puhelintyötä. Mieluummin siivoamaan, wolti-lähetiksi tai hu*raamaan. Jos on liikuntavammainen, voi myös tehdä viimeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On häiriköintiä.

Vierailija
4/6 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on kyllä aika paha jos maksetaan vain loppuun saaduista tutkimuksista. Olen ainakin siinä luulossa, ettei puhelinmyyjienkään palkkaus ole nykyään mitenkään aina pelkkä provisiopalkkaus, vaan alla olisi sentään jokin takuupalkka? Aika harvat jotka ylipäätään vastaavat puheluihin, varmaan haluaa antaa aikaansa näihin tutkimuksiin, jos eivät itse saa siitä mitään. 

Vierailija
5/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mielekästä ja helppoa, istumatyö miinus. Tuntipalkkani 12-20 e/h/vuoro erinäisistä seikoista riippuen. Hyvä lisätyö ja koko-aikainenkin hetkellisesti  jos taitaa homman

Vierailija
6/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt on kiire en ehdi puhua asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan