Kuinka moni VELKA-AUTO menee kohta vasaran alle? Miehemme kanssa odotamme polkuhintoja pakkomyynneissä. Lykättiin auton ostoa tämän takia.
Eli moni VELKA-AUTOn omistaja on menettänyt työnsä eikä pysty nyt maksamaan autoaan. Näitä tapauksia on PALJON. Nämä pakkotakavarikoidut VELKA-AUTOT myydään polkuhinnoin pois. Mieheni ja minä odotamme ja iskemme sitten kiinni uuteen Mercedes-Benz-autoon, jonka saamme halvalla omaksi. Velkaa emme TODELLAKAAN ota!
Kommentit (31)
Meillä kans sama homma!
Autojen HINTAROMAHDUSta odotellessa ajamme tietenkin VUOKRA-autolla, koska olisi ihan tyhmää ottaa VELKAA oman ostamista varten.
Joo aika moni joka ajaa ökyautolla on siitä kovat velat joten sitä odotellessa. Meillä on leasing auto eikä osteta omaa ainakaan vähän aikaan. Mitä järkeä ”omistaa” auto jonka arvo tippuu vuosi vuodelta ja bensan hinta sun muut käyttömaksut nousevat koko ajan kiitos viher vasemmiston.
Veikkaan että yritysten liisariautoja tullaan kyllä palauttamaan
Liike lunastaa auton takaisin, ei niistä mitään huutokauppaa käydä.
Luulenpa ettei niitä ilmaiseksi jaella, vaikka joku joutuisikin VELKA-AUTOSTA luopumaan.
Aina tarkistan salaa hanskalokerosta rekisteriotteen: omistajatiedot.
N23
Varmaan PÖKRÄÄTTE järkytyksestä kuinka halvalla lähteekään! Sitten ei lastenkaan tarvitse enää itkuntuhruisin silmin tulla kyytiin siihen teidän nykyiseen VELATTOMAAN vuoden -92 Nissaniin...
Toivottavasti saatte jonkun pommin käsiinne, missä on huollot tehty halvalla huonosti tai jätetty tekemättä rahan puutteen vuoksi..
Ei kai ne mihinkää pakkomyynteihin päädy useinkaan? Autoliikkeet varmaan lunastaa ne rahoitusyhtiöltä.
Toki jos on joku erillinen pankkilaina otettu, niin voi olla toinen juttu.
Minä KUULIN, että jakavat ILMAISEKSI kaikki VELKA-autot. Tarvitsee vain ODOTTAA.
Aivan oikein, AP, 💯% oikein. Noin tekevät fiksut ihmiset.
Eihän se näin mene vaan liike ottaa auton takaisin myyntiin ja velallinen maksaa jopa vuosia autoa jossa ei ole enää edes haltija. Liike myy uudestaan seuraavalle ja ajatustesi ilmaisia autoja ei ole pilkkahintaan myynnissä.
VELKA on hyvää ja SITÄ pitää olla RIITTÄVÄSTI.
Vierailija kirjoitti:
N23
Paperisia rekisteriotteita ollut enää vuosikausiin...
Mulla on velaksi ostettu auto, jäljellä noin 50ke.
Varaa olisi maksaa käteisellä koko velka pois, halutessani.
Mutta miksi ihmeessä näin tekisin, kun lainan korot ja kulut on alle nykyisen inflaation?
Vierailija kirjoitti:
N23
Aina? Siis omasta autostasi vai jonkun toisen?
Me ollaan asuttu maakuopassa jo 25 vuotta ja odotettu asuntojen hintojen romahdusta. Kohta romahtaa ja päästään ostamaan asunto halvalla.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23Paperisia rekisteriotteita ollut enää vuosikausiin...
AIka jännä että joka vuosi katsastuskonttorilta sellainen on mulle tulostettu paperille.
velkaautohullu herännyt horroksestaan...