Te joilla paljon punapigmenttiä, millä vaalennatte hiukset?
Millä vaalennusaineella tulee siis paras, puhtaan vaalea lopputulos? itselläni hiirenharmaa oma väri ja runsaasti punapigmenttiä eli vetää herkästi punertavaksi vaalennettaessa...
Kommentit (16)
2, värjäätkö tyvenkin kampaajalla aina, kuinka usein?
ap
Kaupan aineista tämä on ollut paras:
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/casting-creme-gloss/1021-erittain-kirkas-helmiaisvaalea.aspx
sama kuin kakkosella. Luottokampaajalla. Tyven värjäytän joka kolmas kuukausi ja leikkaus, 50 euroa.
4, eikös tuo ole kevytväri? Ei kai se vaalenna varsinaisesti?
ap
Ekokampaajalla.
Omalle tukalleni ei tosin sovi perinteiset värit muutenkaan, eivät vaan pysy.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 20:38"]
4, eikös tuo ole kevytväri? Ei kai se vaalenna varsinaisesti?
ap
[/quote]
Niinpä näyttää olevan - no, on toiminut itselläni kampaajan aineiden veroisesti. Nyt käyn kampaajalla hiustenpidennyksen vuoksi myös värjäyksessä, mutta tuota käytin ennen.
Kampaajalla, aina ja poikkeuksetta. Muuten tulee kellertävä. Joka 8. viikko värjään tyven.
Ei tukkaa voi vaalentaa "kevyesti" eli jotenkin maalata valkoista väriä tumman hiuksen päälle. Pigmentti pitää poistaa, että hius valkenee. ohis
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 20:29"]2, värjäätkö tyvenkin kampaajalla aina, kuinka usein?
ap
[/quote]
Aina kampaajalla! Tosin otan aina raidat jotta olisi mahdollisimman luonnollinen lopputulos. Kun on raidat niin tyvikasvunkin kanssa pärjää pitempään. Värjäytän fiiliksestä riippuen 4-6 kertaa vuodessa kun on niin kallista.
-2
Kyllä castingit vaalentaa vähän hiusten omaa sävyä. Itselläni garnierin tumma tuhkanvaalea sävy, tosi luonnollinen, tykkään kovin. Luonnostaan vaalean ruskeat, ero ei siis huomattava ole, mutta näin minusta saakin kaikkein parhaimman lopputuloksen kun ei paljoa väriä vaalenna tai muuta.
12, kuinka kauan pysyy sulla hiuksissa, siis kuinka usein laitat? ap
Kampaajalla 7-8vkon välein. Väriin sekoitetaan aina myös harmaata, niin ei tule keltainen.
Kahden kuukauden välein. Juurikasvun erottaa oikeastaan vain keltaisessa valossa, loisteputkien alla tai luonnonvalossa ei huomaa oikeastaan. Värjään vain juuren, lopussa lisään vähän vettä ja levitän muuallekin viideksi minuutiksi. Sanoisin että tämä on enemmänkin oman värin kirkastus kuin muutos. Mä olen opiskelija, ei tod varaa kampanjaan.
12
Silloin, kun vielä vaalensin, niin ihan vain marketin vaalennusväreillä. Siitä on todella monta vuotta, niin en enää merkkejä tai sävyjä muista, mutta hyvin mä sain niillä vaalennettua ihan vaaleaksi. Ja mulla siis on melko vahvasti punapigmenttiä. Jotain Lorealin värejä ne oli, tyyliin tuhkanvaalea tai vaaleista vaalein. Mitä ne nyt silloin 10v sitten olikaan.
Mulla on luonnostaan oikein porkkananpunaiset hiukset eikä kyllä ole vielä sellaista kampaajaa tai väriä löytynyt, joka näistä ihan blondit saisi ilman keltaisuutta :D Mutta enpä enää edes haluisi, blondeja niin paljon. Aitoja punapäitä ei ;)
Ainoastaan luottokampaajalla. Markettiaineilla ei pysty ja tosi harva kampaajakaan osaa. :(