Voisitko seurustella pyörätuolissa olevan miehen kanssa?
Kysymys tuli mieleen, kun luin artikkelia Leo-Pekka Tähdestä. Hänellä on nyt uusi espanjalainen tyttöystävä.
Kommentit (29)
Kullin toiminta ei riipu jalkojen toiminnasta. Googlettakaapa vähän anatomiaa.
En. Mulla on toiveena saada miehestä seuraa esim. vaellukselle ja muihin harrasteisiin jotka eivät pyörätuolista onnistu joten en näe tätä mitenkään yhteensopivana.
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on toiveena saada miehestä seuraa esim. vaellukselle ja muihin harrasteisiin jotka eivät pyörätuolista onnistu joten en näe tätä mitenkään yhteensopivana.
Saahan sitä aina toivoa. Niin mäkin ajattelin, että pitää olla mies, joka lähtee yhdessä luontopoluille ja laskettelemaan. Nykyisen mieheni kanssa se ilo kesti pari vuotta. Kun tavattiin, ravattiin mäkiä ja kukkuloita, käytiin vaelluslomilla Lapissa ja Itä-Suomessa. Lasten syntymän jälkeen miehen innostus loppui. Ei häntä kauheasti kiinnosta. Viime talvena käytiin kerran laskettelemassa yhdessä lasten kanssa. Kesällä vietettiin yksi viikonloppu telttaillen ja vaeltaen, siinä kaikki.
Kyllä. Eteenki jos kuitenki jalkojen välissä on toimintaa, sillä seksi on mulle todella tärkeä. Toki jossei toimintaa ole nii seki on järjestelykysymys mut mukavin olisi ku hommat sujuis ilman mutkia ja miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei paljoa seksin menetys haittaisi, kommenttien perusteella🤗
Puhuttiinko ketjussa neliraajahalvaantuneista? Näilläkin kuitenkin suu toimii. Kertoo toki kaiken että palstamiehen mielestä seksi on vain sitä nysällään jyystämistä 🤗.
Kuulemma on kun vanhoilla ei seiso
Vierestä
Mies52v
Voisin. Ei pääsisi niin nopeasti tekemään katoamistemppuja kun ei olisi niin nopea liikkumaan kuin sikamies jonka kanssa vielä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei paljoa seksin menetys haittaisi, kommenttien perusteella🤗
Missä sanottiin että seksi on menetetty?
Ei jalkojen toimimattomuus ole sama kuin seksittömyys🙄
Jos olisin äärimmäisen rakastunut, niin kyllä varmaan. Mutta se vaatisi sellaista nopeaa jalat alta-rakastumisilmiötä. Toinen olisi sellainen nätti ja hyväluontoinen enkeli, joka pyörisi mielessä koko ajan. Aika paljon kovemmat kriiterit kyllä kieltämättä pyörätuolihenkilön suhteen olisi.
Kyllä.