Oon töissä miesvaltaisella alalla ja olen lopen kyllästynyt koko ajan muita naisia haukkuviin naisiin
Itse olen kamala ämmä, kun olen sanonut, että en hauku ketään ominaisuuksien perusteella. No en hauku ketään muutenkaan selän takana. Paitsi nyt kun kirjoitin tämän viestin.
Mutta väsyttää nämä naiset, jotka pitävät itseään parempana, kun ovat miesvaltaisella alalla. Onneksi kaikki ei ole tuollaisia.
Kommentit (4)
Voi kyllä! Tunnen yhden samanlaisen tapauksen, joka valitettavasti pystyy vaikuttamaan myös siihen ketä tähän muutaman kymmenen hengen kokoiseen firmaan otetaan töihin. On itse sanonut, että hän ei palkkaa naisia, kun ne on niin hankalia ja ovat kuitenkin pois töistä raskauksien ja lasten sairastamisen vuoksi. Ja että hän haluaa pitää paikkansa työpaikan ainoana naisena. Eihän tuo ole mitään muuta kuin mustasukkaisuutta ja pelkoa siitä, että joku toinenkin nainen saattaisi saada osan työpaikan miesten huomiosta. Haluaa pitää kaiken itsellään ja paistatella keskipisteenä, ja kaunis nainen hän onkin.
Minä en itse ole ajatellu muiden naisten haukkumisena, mut oon mä sen erikseen mieltäny jonkin sortin itsekehuna "mää tulen parhaiten miesten kanssa toimeen". Aina kaikki tuollaiset erikseen mainittuna.
Ehkä semmoset ihmistyypit jostain syystä puistattavat, jotka tulevat paremmin toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa. En tiedä miksi. Varmaan sit olen jotenkin mustasukkainen, mutta en sellaista miestä ottais.
Tarkoitan siis, että haukkuvat muita naisia koko sukupuolen perusteella, koska itse ovat niin mahtavia tyyppejä, jotka tulevat toimeen (omasta mielestään) vain miesten kanssa.