Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on älykkyysosamääräsi?

Vierailija
16.01.2014 |

Laita tähän älykkyysosamääräsi (IQ, ÄO). Ja miltä tuntuu olla sen verran älykäs kuin mitä olet. Haluaisitko olla fiksumpi, vai vähemmän fiksu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

132. Haluaisin olla älykkäämpi, mutta olla kuitenkin sosiaalisesti lahjakkaampi kuin nyt. 

Vierailija
22/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:34"]

Nykysuomessa on buumi, joka pistää silmään itseäni. Mediassa tehdään jatkuvasti suuria sankareita ihmisistä, jotka ovat laskeneet itsensä järkyttävästä älystä esim. kohtuulliseen älyyn tai jotkut harvat jopa normaaliälyisiksi. Kuitenkin on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka eivät ole koskaan päästäneet itseään kehittymään yliälykkäiksi, eivätkä anna. Eivät anna älyn kasvaa, vaan puuttuvat heti asiaan, kun älykkyys on vähän heikennyt tai älyä uhkaa tulla.

Onko mielestänne oikein, että hillittömiin ÄO-lukemiin itsensä päästäneet ja sittemmin tyhmentyneet ihmiset ovat niitä, joita juhlitaan sankareina? 

[/quote]

Minä ei ymmärrä. Minä olen tyhmä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme oikeasti mittauttaa älykkyysosamääränsä?

Vierailija
24/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:06"]

[/quote]

Älykäs?

Vierailija
25/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo 149, olen Mensan jäsen. Olen menestynyt mielestäni kohtuullisesti työelämässä ja ihmissuhteissa. Ainahan sitä voisi joissain asioissa olla järkevämpi, mutta  älykkyyteeni olen tyytyväinen ja olo tuntuu ihan normaalilta. Mensan jäsenyydestäni en juuri huutele, koska se on tuntunut aiheuttavan ihmisissä negatiivisia reaktioita. Äo:n testaamisesta oli se hyöty, että minua ei enää haittaa, jos joku mieltää minut tyhmäksi esim. heikohkon ulosantini vuoksi.

Vierailija
26/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:06"]

[/quote]

Olet todennäköisesti tosi tyhmä.

Vierailija
27/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla Mensan asteikolla 169. Olin vuoden jäsenenä, mutta koin toiminnan sisäänpäinlämpiävänä. Ja joistain jutuista kävi ilmi, että älykäs ei välttämättä ole fiksu. Itselleni testi kirkasti sen, että kaikki eivät välttämättä hoksaa asioita yhtä nopeasti kuin minä, ja sen myötä olen hidastanut selittämisnopeuttani.

Vierailija
28/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

138, en tunne olevani mitenkään erityisen älykäs, eikä 138 ole mikään huippulukema edes. Tykkään sanallisesta nokkeluudesta ja omaan kieroutuneen huumorintajun. Mulla on tosi hyvä muisti, mies on soittanut mulle sen sadat kerrat töistä ja milloin mistäkin kysyäkseen jonkun ihmisen nimeä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
29/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:34"]

Nykysuomessa on buumi, joka pistää silmään itseäni. Mediassa tehdään jatkuvasti suuria sankareita ihmisistä, jotka ovat laskeneet itsensä järkyttävästä älystä esim. kohtuulliseen älyyn tai jotkut harvat jopa normaaliälyisiksi. Kuitenkin on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka eivät ole koskaan päästäneet itseään kehittymään yliälykkäiksi, eivätkä anna. Eivät anna älyn kasvaa, vaan puuttuvat heti asiaan, kun älykkyys on vähän heikennyt tai älyä uhkaa tulla.

Onko mielestänne oikein, että hillittömiin ÄO-lukemiin itsensä päästäneet ja sittemmin tyhmentyneet ihmiset ovat niitä, joita juhlitaan sankareina? 

[/quote]

Mikä on järkyttävä äly? Tai yliäly?

[/quote]

Vierailija 16.1. klo 16:35 1/16

Laihduttaneet lihavat sankareita - hoikat eivät

Nykysuomessa on buumi, joka pistää silmään itseäni. Mediassa tehdään jatkuvasti suuria sankareita ihmisistä, jotka ovat laihduttaneet itsensä järkyttävästä ylipainosta esim. kohtuulliseen ylipainoon tai jotkut harvat jopa normaalipainoisiksi. Kuitenkin on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka eivät ole koskaan päästäneet itseään lihomaan ylipainoisiksi, eivätkä anna. Eivät anna mahan kasvaa, vaan puuttuvat heti asiaan, kun kunto on vähän heikennyt tai reppua uhkaa tulla.

Onko mielestänne oikein, että hillittömiin painolukemiin itsensä päästäneet ja sittemmin laihduttaneet ihmiset ovat niitä, joita juhlitaan sankareina? 

Vierailija
30/30 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä fiksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme