Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormoonikierukasta

Vierailija
16.01.2014 |

Minulla on ollut hormoonikierukka puolisen vuotta. Veristä vuotoa oli muutama päivä, joka päättyi eilen.Olimme eilen myös yhdynnässä päivällä. Eilispäivän oli päänsärkyä ja alkoi väritön vuoto tai sellaisia pieniä hulahduksia, hajua oli myös. Tänään haju oli paljon voimakkaampaa ja tuli housujen läpi. Jopa lapseni ihmetteli kaupassa lähelläni, mikä oikein haisee. Sellainen tunkkainen, hapan lemu.

Ja välillä olen pessyt nyt useamman kerran, vaihtanut housuja jne.

Kokeilin sormella huvikseen kierukan naruja. Tuntui, että olisin tuntenut kierukan pään sormella kokeiltaessa, en vain naruja. Voiko kierukan pään tuntea? Siis kohdan, josta narut lähtevät kierukasta.

Minulla oli myös verisen vuodon, kuukautisten, aikaan kuukuppi.

Onko tämä jotain tulehdusta vai yhdynnän jälkeistä jotakin harmia??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:40"]Onko kierukkasi laitettu niin, että lääkäri myös ultrasi sen olevan paikallaan? Nimittäin on kuulemma suht yleistä, että jos kierukan laiton jälkeen ei ole ultrattu niin kierukka ei laiton jälkeen olekaan ollut kunnolla omassa uomassaan ja tällöin se lähtee suurella todennäköisyydellä liukumaan pois. Soita heti huomenna lääkäri, asia kannattaa kyllä tarkistaa.

[/quote]

?? Haluaisin myös tietää, ultrasiko lääkäri?

Vierailija
22/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ultrailtu, vaan paikalleen ja that's it. Varmasti on voinut olla ihan hyvä lääkäri, mutta oli vielä venäläinen. Apua, nyt alkoi hermostuttaa vaan enemmän...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ultrailtu, vaan paikalleen ja that's it. Varmasti on voinut olla ihan hyvä lääkäri, mutta oli vielä venäläinen. Apua, nyt alkoi hermostuttaa vaan enemmän...

ap