Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pinnallinen paska, jos haaveilee rikkaasta miehestä?

Vierailija
16.01.2014 |

Meneekö nainen naimisiin rikkaan miehen kanssa vain rahan takia?

Olen kyllä tullut tähän tulokseen että menee, kun jumalaisen kaunis nuori nainen nai ruman ja vanhan miehen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rikkaat köytyvät harvemmin kuin komeat rumistuvat ja nuoret vanhenevat. Onhan se siksi kestävämpi peruste parinvalinnallekin.

Minusta ylipäätään minkään yhden syyn takia naimisiin meno on pinnallisuutta. Yhtä lailla rahan kuin ulkonäön tai koulutuksen tai iän takia. Yksi syy kertoo siitä, että elämää kumppanin kanssa ei ole ajateltu kovin pitkälle ja harvoinpa nämä yhden syyn avioliitot pitkään kestävätkään.

Sitten kestää, koko kumppani kokonaisuudessaan on sellainen, että sen kanssa haluaa elää ja muuttua yhdessä.  Koska kaikki me kumminkin muutumme.

Vierailija
2/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukin elämältään haluaa ja arvostaa. Ei kai se sen pinnallisempaa ole kuin muutkaan asiat. Eri asia sitten on, jaksaako jotakin miestä katsella pelkästään rahan takia. Jos siis luonne ja arvot eivät käy yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole ollenkaan väärin haluta elää hyvin ja leveästi. toiset kituuttaa hampaat irvessä ihmisen kanssa, jotka ehkä joskus rakastivat. joku elää hampaat irvessä leveää elämää rikkaan puolison kanssa. ja joku voi ihan oikeasti rakastaa rikasta aviopuolisoaan. jokainen on oman onnensa seppä. mieluumin mä ainakin olisin rikkaan kanssa kuin köyhän.

Vierailija
4/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:00"]

Olen kyllä tullut tähän tulokseen että menee, kun jumalaisen kaunis nuori nainen nai ruman ja vanhan miehen.

[/quote]

En tiedä onko pinnallinen paska, mutta huorahan silloin ainakin on. Eli siis antaa itseään rahasta. En tosin tiedä tekeekö pelkkä haaveilu huoran, mutta naiminen ainakin.

Vierailija
5/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mukava ja huoleton elämä kompensoi montaa muuta puutetta. Ja aina on hyvä ajatella myös niitä tulevia lapsiakin. 

Vierailija
6/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, sun logiikka tekee kyllä köyhien vaimoistakin huoria

mikä on tehnyt susta noin kitkerän katkeran? köyhyys?

Vierailija
7/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus se vasta huoraamista onkin ja typerä syy mennä naimisiin.

Vierailija
8/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi kuvitella olevani ties kenen kanssa vaan se takia että sillä on rahaa. Ei se raha auta yhtään mitään jos elämä on muuten yhtä helvettiä.

Vierailija
9/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:28"]

5, sun logiikka tekee kyllä köyhien vaimoistakin huoria

mikä on tehnyt susta noin kitkerän katkeran? köyhyys?

[/quote]

Keksi itse parempi määritelmä sanalle huora, niin jatketaan sitten juttua.

Vierailija
10/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:00"]

[/quote]

En tiedä onko pinnallinen paska, mutta huorahan silloin ainakin on. Eli siis antaa itseään rahasta. En tosin tiedä tekeekö pelkkä haaveilu huoran, mutta naiminen ainakin.

[/quote]

Kertoo kyllä paljon naisesta, jos ja kun huoraksi nimittelee toisia naisia. Olettaen, että tuon kirjoittaja on nainen.

Vierailija
11/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset on huoria.

t. 5

Vierailija
12/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pinnallinen, mutta laiska- miksei rikastu itse? Varmasti ei ketään haittaisi, jos tuleva puoliso olisi miljonääri..sitten taas jos itse on köyhä niin pitänee olla nuori ja nätti jotta voi semmoiseen edes törmätä.

Vierailija
13/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on yks paskan hailee mistä kukin haaveilee. 

Rikasta miestä ei riitä kuin pienelle prosentille naisia eikä mallivartaloista unelmanaista kuin muutamalle hassulle miehelle. Loput joko tunnustaa elämän realiteetit tai sitten ei tunnusta; onhan meillä näitä ikipissiksiä ja peräkammarinpoikia. 

Keep on rollin' 

Vierailija
14/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet menevät. Mikäli tavoittelet rikasta miestä, niin ole mahdollisimman kaunis, huoliteltu, nuori, hoikka, hymyilevä ja miehen juttuja ihaileva. Nauraminen on meriitti.

Toivotan onnea matkaan.

Vierailija
15/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parinmuodostusvaiheessa (parikymppisenä) tilanteessa, jossa minulla on ollut paljon valinnanvaraa. Toisin sanoen sekä ulkonäköni, että muut ominaisuuteni ovat viehättäneet useita miehiä.

En ole niin masokistinen, että olisin ehdoin tahdoin halunnut itselleni köyhän, kouluttamattoman ja ruman miehen, joten valitsin sitten niin hyvän, kuin pystyin myös näillä parametreilla. Toki ihan aitoa ihastumisen ja rakkauden taikaakin tarvittiin. Ilman sitä avioliittomme ei olisi ainakaan kestänyt tätä 16:ta vuotta.

Minua saa ihan vapaasti pitää pinnallisena, mutta saman leiman saisi siinä tapauksessa myös aviomieheni.

Vierailija
16/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luuseri on, jos pitää naida rahaa kun ei osaa tai viitsi ansaita sitä itse.

Vierailija
17/17 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita näkökulmia lukematta, niin ööö?

Mitäs sitten kun tulee ne marraskuiset arki-illat? Entä jos se "vanha, ruma ja rikas" mies toivoisi todellista ihmissuhdetta, henkistä ja emotionaalista läsnäoloa? Mitä se "pinnallinen paska" silloin tekee? 

Mun mielestä on ihan ymmärrettävää että vanheneva nainen tai mies saattaa hetkittäin haaveilla nuoruudesta ja himoita nuorempaa seksikumppania. Tai vanhenva mies jättää pitkän avioliiton jälkeen ikäisensä naisen ja lähtee parikymppisen matkaan. 

Mies tässä yhteydessä siksi, että 50:n villitys liitetään meidän kulttuurissa edelleen enemmän miehiin kuin naisiin. 

Mua yllättää miten tällaisella palstalla, jolla tod. näk. käy enimmäkseen naisia, naisia väheksytään älyllisesti ja henkisesti olettamalla ettei heitä kiinnosta miehissä kuin raha. Ja samallahan siinä halveerataan miehiäkin. Miten tällaiset  naiset (ap kirjoitti passiivissa, en tiedä tarkoittaako hän itseään) näkevät itsensä?

Vauraus voi olla pysyvää, mutta nuoruus on ehdottoman varmasti katoava luonnonvara. Ellei osaa vanheta arvokkaasti on vaihtoehtona tuon tai tämän jenkkikaupungin kiristetyt, silikonoidut, botoxoidut, pelottavan ja täsmälleen saman näköiset "täydelliset naiset". Ja henkisesti saattaa olla vielä 5-kymppisenä arvoiltaan ja asenteiltaan pissis. Onko se innostava kuva omasta tulevaisuudesta? Vaikka se mies olisikin rikas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi