Edullinen hiihtoloma
Olisko antaa vinkkejä edulliseen hiihtoloman viettoon kahdelle aikuiselle? Kotona ei haluta olla, vapaata 3-4 päivää. Rahaa käytettävissä noin 200-300 euroa. Ei välttämättä kiinnosta mennä kylpylöihin, jotka on täynnä riehuvia lapsiperheitä. Elämme sitä elämää itse tarpeeksi muutenkin, joten nyt olisi vuorossa aikuisten loma.
Joku löytänyt uusia, pikkuisia, tuntemattomampia hotelleja jostain?
Muita hyviä ideoita?
Kommentit (4)
Moi! Täällä näkyy olevan jotain vinkkejä edullisen loman viettoon:
http://ekologinenekonominenhotelli.talousblogi.fi/2014/02/26/halvempi-hiihtoloma/
varsinaisia paikkoja ei näköjään vaan enemmänki vinkkejä
Vietin itse ei-niin-edullisen hiihtoloman, vaikka sen piti nimenomaan olla tällä kertaa todella budjettiloma... Hupsista, no jos ensikerralla sitten. Tuli vietettyä nimenomaan "aikuisten" loma ja rahaa paloi hieman enemmän. Uskon kuitenkin, että 200-300 euron budjetilla pystyy viettämään antoisan loman, kun sumplii kaiken etukäteen ja varaa matkat/yöpymiset hyvissä ajoin. Luksusta ei tarvitse, sillä sitä on jo omasta takaa ja jokainen pariskunta voi itse määrittää oman "luksusasteensa" :) Positiivinen asenne ratkaisee! Sain eräästä blogista vinkkejä ja hieman dynamiittia omaan talouteeni, säästöasteeni on kohonnut pilviin verrattuna aikaisempaan ja en aio enää viettää kalliita lomia koskaan. En yksinkertaisesti tarvitse sellaista. Lomalta ei ole kiva palata arkeen, kun luottokortit ovat tapissa!
Kaustisen kansanterveyslaitos "vaari/muori"paikka enemmänkin, mut TOSI IHANAA RUOKAA ja hyvä kuntosali/ sauna. Siisti ja viihtyisä paikka kaikinpuolin. Edulliset hinnat.