Miksi uikkarit on niin paljastavia?
En varmasti ole ainoa nainen, joka ei tahdo esitellä alapään karvoitustaan ja tissivakoaan kaikille rannalla ja uimahallissa. Mistä siis johtuu, että peittäviä uikkareita on niin vaikea löytää, vaikka paljastavien perusuikkareiden lisäksi kauppojen hyllyt pursuaa vielä paljon paljastavampia pyllybikineitä sun muita?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitää just sellaisia kun päättää. Nämä läysytykset on kateellisten turhaa höpinää. 👍
Taas tällainen vaimentamisyritys, missä yritetään häpeällä saada eri tavalla ajattelevat hiljaiseksi. Koska tajuatte kateuden olevan vanha kortti ja huono argumentti. Se on oma narsistinen suojanne; on todella paljon helpompaa ajatella eri mieltä olevien olevan kateellisia sinulle kuin katsoa peiliin ja reflektoida itseään. Kateus -kortti ei mene enää läpi. No, milläs muulla argumentoit? ... veikkaan, että aika hiljaista tulee.
Ei se lerpattava shortsien kangas miehiä tunnu häiritsevän uidessa. Miksi siis peittävämpi uikkari tai hame/shortsiuikkari häiritsisi naisia?
Ostin omalle tytölle uimashortsit sieltä poikien puolelta. On onneksi vielä niin pieni, että oli oikein innoissaan kun kuvassa oli Pipsa Possun hahmo Jyri.
Peittävämpi malli suojaa auringon uv säteilyltä. Tähän kannattaisi kuluttajien ja uikkarivalmistajien herätä.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap kuva niin voin runkata sulle uuuuaaah t panojorma 76v
Moi panojorma. Voin laittaa sinulle kuvan karvaisesta ja kakkaisesta pepustani.
Voit runkata sille.
Minulla on niin iso kulli että käytän SUPER EXTRA EXTRA EXTRA SUPER LARGE kokoisia kondomeja
Vierailija kirjoitti:
Se on markkinataloutta. Kaupat myyvät sitä mitä ihmiset ostavat.
Miten ostaa jotain mitä ei myydä? Itse en ole vuosiin ostanut mitään uima-asuja juuri siksi ettei haluamani kaltaisia ole.
Itsekin toivoisin löytäväni pikkuisen isomman bikinialaosan. Uimapukua en voi käyttää, selkä on niin pitkä, että leveydestä sopiva on liian lyhyt ja pituudeltaan sopiva on vyötäröltä ja yläosasta liian iso.
Erityisesti toivoisin haaraosaan muutaman sentin lisää kangasta. Yleensä jos kangasta lisätään, sitä tulee joka suuntaan lisää. En välttämättä haluaisi korkeavyötäröisiä alaosaa.
Ostaisin mielelläni shortsialaosan ja toppi/napapaita-tyylisen yläosan! Saako tämmöisiä jostain?
Hain joskus nuorempana tosissani burkhauima-asua pe*vojen ja arvostelevien tuijottajien varalle. Mutta sitten löytyi malli joka oli peittävämpi, joskin jäi pieneksi ennen kuin ehdin edes uimaan. 80-luvulla oli peittäviä malleja, kukkia. :D
Jep, koko kesän etsinyt bikinejä hipsterimallisella alaosalla. Noup, ei löydy. Ja jos löytyy, yläosa on tylsän värinen tai mallinen. Mulla on runsaat lätkämimmin jalat ja sukuvikana bikinirajat karkaa reiden puolelle, hipsterit olisivat käytännöllisimmät ja sopivimmat persustani malliin. En muista ajella niitäbkarvoja edes joka viikko ja ex tempore uintireissut vaatisivat hipsterimallisia shortseja. Tänä kesänä tuntuu olevan muodissa mun hirvitykset: ohuet kangassuikaleet ala baywatch...
Miesten uikkarit paljastaa paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit kalpeat alueet ihoon mahdollisimman laajasti? Uidessa usein saa aurinkoa.
En minä ainakaan ehdoin tahdoin halua ihosyöpää.
Ja pienet uima-asut tuntuvat hiton epämukavilta ja ovat epäkäytännöllisiä.
Minä maalaan kondomin srpay maalilla mustaksi ja laitan sen kulliin
Kokouikkari on naisella seksikäs kun katsoin tokion uimahyppykisaa 🤔
Uikkarit tuli aikanaan käyttöön kristinuskon leviämisen myötä. Ei sitä ennen uikkareita käytetty. Ensin uikkareita käyttivät naiset, ei miesten niitä katsottu tarvitsevan. Pikkuhiljaa käyttö laajeni miehillekin.
Itse uisin aina mieluiten alasti ja niin teenkin yleisten rantojen ulkopuolella.
No nyt nuo peittävämmät taitaa taas olla muodissa.
2 sanaa = XXL, Arena. Ongelma ratkaistu.
Siis miksi pitäisi peittää itseään? Kehon muoto näkyy aivan selvästi, oli mikä tahansa uimapuku päällä. En ymmärrä sanaa "paljastava", kun uimapuvussa olet jo täysin näkyvillä, eli vartalo näkyy. Mitä pitäisi yrittää peitellä? Jos haluaa peitellä itseään, ei varmaankaan voi mennä uimarannalle. Pyyhe ympärille vaan, tai aamutakki.
Vierailija kirjoitti:
Jep, koko kesän etsinyt bikinejä hipsterimallisella alaosalla. Noup, ei löydy. Ja jos löytyy, yläosa on tylsän värinen tai mallinen. Mulla on runsaat lätkämimmin jalat ja sukuvikana bikinirajat karkaa reiden puolelle, hipsterit olisivat käytännöllisimmät ja sopivimmat persustani malliin. En muista ajella niitäbkarvoja edes joka viikko ja ex tempore uintireissut vaatisivat hipsterimallisia shortseja. Tänä kesänä tuntuu olevan muodissa mun hirvitykset: ohuet kangassuikaleet ala baywatch...
Höpö höpö, aivan varmasti löytyy kaikenmallisia bikinejä. Tälläkin hetkellä h&m myy vaikka mitä malleja. Plus kaikki muutkin halpisliikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kokouimapuku.
Pitkäselkäiselle ei välttämättä löydy sopivaa kokouimapukua.
Ei niin, ei edes laatumerkeistä. Tuohon kun yhdistää isot bosat niin vähintään puolet rinnoista näkyvissä. Urheile siinä sitten.
Ap aja posliini, niin ei karvat tursua.