Arlan ruokakerma kanalle, onko hyvää?
Kommentit (16)
miksi ostaa valmiiksimaustettu kerma, itse maustamalla saa paljon parempaa!
Odotinkin sua kolmonen : ) Ihan siksi, kun halusin kokeilla, joo osaan kyllä laittaa curryä kastikkeeseen, mutta aina välillä uteliaisuus innostaa ostamaan uusia tuotteita.
Sama noilla Valion ruokakermoilla, saisi olla enemmän makua, ei juuri laatikoissa eri, onko tehty kolmen juuston kermalla vaiko tavallisella.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 14:00"]
miksi ostaa valmiiksimaustettu kerma, itse maustamalla saa paljon parempaa!
[/quote]
Ei välttämättä? Jotkut ei yksinkertasesti osaa maustaa ruokiaan hyvin, esim. veljeni kastikkeissa ei muu maistu kuin suola. Jota on muuten aivan liikaa.
Välillä on kiva kokeilla jotain uutta.
Samaa olin tulossa sanomaan kun nro 2. Vähän vahvemman makuista odotin, mutta olikin todella lievän makuista tai jopa melko mautonta minun mielestäni.
Mitähän mä oon ostanut, kun kaikki väittää miedon makuiseksi! Mun kerma oli ainakin niin tulista, ettei pystynyt syömään :P
Ainoa oikeasti hyvä maustettu ruokakerma on mielestäni valio mustapekka -kerma. Siinä on tarpeeksi ytyä ja pippurijuuston makua.
Arlan ruokakerma kanalle AinesosatKerma*, muunnettu maissitärkkelys, mausteuutteet (korianteri, juustokumina, paprika, inkivääri), suola, stabilointiaineet (E471, E466), chili, luontainen aromi. Suolapitoisuus 0,9 % E471
Valmistetaan syötävistä rasvoista ja öljyistä tai glyserolista (E422) ja rasvahapoista (E570). Rasvat voivat olla eläinperäisiä. Emulgointiaineita. Saa käyttää lähes kaikkiin elintarvikkeisiin, joihin saa käyttää lisäaineita. Enimmäismäärärajoituksia rasvoissa ja öljyissä.
E466
Selluloosaa on kasvien soluseinämissä. Kemiallisesti se on glukoosista rakentunut polysakkaridi. Puhdas selluloosa on valkeaa, kuitumaista, hyvin vettä imevää ainetta. Mikrokiteistä selluloosaa valmistetaan käsittelemällä selluloosaa tai puuvillaa hapolla. Muut aineet ovat selluloosajohdannaisia, ja niitä valmistetaan selluloosasta kemiallisilla menetelmillä.
Kannattaako?
Voi herranen aika, ollaan tehty kermaan 999 kertaa, yksi kerta tuhannesta ostetaan valmista ihan vaihtelun vuoksi, jos siitä kerrasta henki lähtee, lähteköön!
Oli tosi mautonta minun ja miehen makuun. Lisättiin reilusti currya siihen.
Ainoat mielestäni kunnolliset maustetut ruokakermat ovat Valion Mustapekka ja Creme Bonjourin valkosipuli. Tossa Creme Bonjourissa oli yllättävän vahva valkosipulin maku.
Odotin vahvempaa curryn makua, aika lievää oli.