Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arlan ruokakerma kanalle, onko hyvää?

Vierailija
16.01.2014 |

Otsikko.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vahvempaa curryn makua, aika lievää oli.

Vierailija
2/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ostaa valmiiksimaustettu kerma, itse maustamalla saa paljon parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin sua  kolmonen : ) Ihan siksi, kun halusin kokeilla, joo osaan kyllä laittaa curryä kastikkeeseen, mutta aina välillä uteliaisuus innostaa ostamaan uusia tuotteita.

Vierailija
4/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama noilla Valion ruokakermoilla, saisi olla enemmän makua, ei juuri laatikoissa eri, onko tehty kolmen juuston kermalla vaiko tavallisella.

Vierailija
5/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 14:00"]

miksi ostaa valmiiksimaustettu kerma, itse maustamalla saa paljon parempaa!

[/quote]

Ei välttämättä? Jotkut ei yksinkertasesti osaa maustaa ruokiaan hyvin, esim. veljeni kastikkeissa ei muu maistu kuin suola. Jota on muuten aivan liikaa.

Välillä on kiva kokeilla jotain uutta.

Vierailija
6/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos...

Vierailija
7/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattu...

Vierailija
8/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen salaliitto...

Vierailija
9/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää, kannattaa kokeilla! :)

Vierailija
10/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olin tulossa sanomaan kun nro 2. Vähän vahvemman makuista odotin, mutta olikin todella lievän makuista tai jopa melko mautonta minun mielestäni.

Vierailija
11/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä oon ostanut, kun kaikki väittää miedon makuiseksi! Mun kerma oli ainakin niin tulista, ettei pystynyt syömään :P

Vierailija
12/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikeasti hyvä maustettu ruokakerma on mielestäni valio mustapekka -kerma. Siinä on tarpeeksi ytyä ja pippurijuuston makua.

Vierailija
13/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käytä kermaa?

Vierailija
14/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arlan ruokakerma kanalle AinesosatKerma*, muunnettu maissitärkkelys, mausteuutteet (korianteri, juustokumina, paprika, inkivääri), suola, stabilointiaineet (E471, E466), chili, luontainen aromi. Suolapitoisuus 0,9 % E471

Valmistetaan syötävistä rasvoista ja öljyistä tai glyserolista (E422) ja rasvahapoista (E570). Rasvat voivat olla eläinperäisiä. Emulgointiaineita. Saa käyttää lähes kaikkiin elintarvikkeisiin, joihin saa käyttää lisäaineita. Enimmäismäärärajoituksia rasvoissa ja öljyissä.

E466
Selluloosaa on kasvien soluseinämissä. Kemiallisesti se on glukoosista rakentunut polysakkaridi. Puhdas selluloosa on valkeaa, kuitumaista, hyvin vettä imevää ainetta. Mikrokiteistä selluloosaa valmistetaan käsittelemällä selluloosaa tai puuvillaa hapolla. Muut aineet ovat selluloosajohdannaisia, ja niitä valmistetaan selluloosasta kemiallisilla menetelmillä.

Kannattaako?

Vierailija
15/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, ollaan tehty kermaan 999 kertaa, yksi kerta tuhannesta ostetaan valmista ihan vaihtelun vuoksi, jos siitä kerrasta henki lähtee, lähteköön!

Vierailija
16/16 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi mautonta minun ja miehen makuun. Lisättiin reilusti currya siihen.

Ainoat mielestäni kunnolliset maustetut ruokakermat ovat Valion Mustapekka ja Creme Bonjourin valkosipuli. Tossa Creme Bonjourissa oli yllättävän vahva valkosipulin maku.