auttakaa. menkkarisiteet loppu ja kaupat kiinni. vuoto runsasta, mistä saa kuukkarisuojan
Kommentit (16)
ja tutki laukun pohjat, eiköhän aina joku side ole voinut jonnekin jäädä
Tee-se-itse: ajat itse huoltoasemalle autolla tai pyörällä. Haet hyllystä siteitä itse. Maksat omilla rahoillasi kassalle ja ajelet itse takaisin... No joo.
Seuraavaa kertaa ajatellen suosittelisin hankkimaan kuukupin ja kestositeitä. Ne on aina kaapissa, aina valmiina käyttöön.
sisään pumpulia tai vessapaperi fylliksi sekä pala muovia (esim. muovipussista leikattu). Yöllä joudut kyllä nousemaan avihtaamaan aika monta kertaa.
taittele harso housuihin tai jotain, et voi olla noin avuton!
ja lapsilisät tulee vasta loppukuusta. ei ole siis rahaaakaa ostaa niitä
Sitä ne meidän mummotkin on käyttäneet.
Jos vuoto on runsasta, niin käy toki pesulla ahkerasti ja käytä luovuuttasi. Mitään en suosittele sinne sisään työntämään, mutta kehittele pöksyihin joku teeseitsekuukuppi. Joku mihin vuoto pääsee valumaan.
Mutta tietty se lähin naapuri joko a) asuu 300 km päässä tai b) on 80-kymppinen ukkeli
Mitä sille vauvalle voisi mahdollisesti tapahtua sillä aikaa? Riippumatta siitä olisinko viereisessä huoneessa vai viereisessä talossa?
Ja sitten ihmetellään kuinka ne lapset elätetään...
Tää edellinen on ehdottomasti paras ja hauskin idea: )))))))))))))
Mä voisin ehdottaa myös käsillä kävelyä tai päällä seisontaa: ))))
Runkkari, rakkari, pokkari, rekkari...
Olet varmaan köyhänä ihmisenä tehnyt ne vauvan kestot itse , vai mitä?
Nyt vain ompelukone esiin ja tee vino pino rättejä itsellesi, täältä vaikka ohjeet
[http://www.kestovaippainfo.fi/tee-se-itse/kestositeet.php]
Jos et kuitenkaan ole mikään ompelijatyyppi niin ei muuta kun joku vanha lakana osiin, muovipussista sopivia välimuoveja ja muutamalla taitoksella olet tehnyt itsellesi sitteen. Jos vuoto oikein runsasta ja lakana ei riitä yön tunteihin niin laita väliin vessapaperia, jonka vaihdat useammin.
ja hyvää yötä. Mitä väliä jos sänky vähän sotkeentuu? Sä olet kai kotonasi? Turha millään muovipusseilla pelleillä, miten ne muka paikoillaan pysyy?
tee se itse tekniikalla?