Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saan naiselleni ehdotettua silikonien hankkimista?

Vierailija
16.01.2014 |

Lapset on meillä nyt tehty, ja lisää emme halua. Nyt olisi mukavaa, että vaimoni voisi vihdoin hankkia kunnon tissit joiden ansiosta voisimme viettää kiihottavampaa seksielämää. En vaan kehtaa suoraa ehdottaa tätä naiselle, ettei se loukkaannu liian verisesti... Mitenkä voisin esittää asian vaimolle niin että se ota turhia boltseja jos onkin eri mieltä? Mielelläni maksan leikkaukset ihan omasta pussistani jopa, kunhan ottaa kunnon tissit joita puristella ja nussia.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän silikonitissinaisia suoraan sanoen hiukan vähälle jääneinä, poikkeuksena leikkaukset jotka on tehty terveydellisistä syistä, esim. implantti syövän vuoksi poistettuun rintaan. Ehkä myös on ihan ok laitattaa vähän proteesia, jos rinnat eivät ole kehittyneet ollenkaan. 

Mitään pahaahan siinä ei tietenkään ole, jos joku haluaa silikonitissit itselleen leikkauttaa!

Mutta ap on aika naurettava mies. "Vähän likoon munkin puolesta", hohhoijaa. Jos ei halua naisensa kanssa seksiä vaan ajattelee muita, niin siinä on se ongelma, mistä pitäisi puhua ennenkuin vaimon tisseistä. Kerropa tuo vaimollesi.

Vai oiskohan provo koko ap.

Vierailija
42/102 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 11:03"]

Kukaan puhunut pakottamisesta vaan seksielämän/itsetunnon parantamisesta.. Mikä vika siinä on?

[/quote]

On siinä vikaa, jos miehen itsetunto on naisen ulkonäöstä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ap rehellisesti meille minkänäköinen olet? Siis rehellisesti? Eli onko sulla edes varaa vaatia.

Toinen pointti on, että jos teillä on normaali lapsiperheen yhteistalous, niin ethän sinä sitä kustanna, vaan ne menee yhteisistä rahoista. Vai jakeletsä vaimollesi armopaloja kun sulla on parempi palkka? Taidat olla melkonen aarre..

Vierailija
44/102 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole provo.

Jos ei, niin olettaisin että ei ole kauaa suhteessa. Kunnes nainen tajuaa oman arvonsa niin lähtee.

Vierailija
45/102 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:02"]

Joku tälläinen olisi jo helvetin hyvä näky sängyssä:

http://body-rockin.com/user/model_preview.php?id=422&recno=3

Parantaisi ja vilkastaisi meidän menoa ihan pirusti, ja rahaahan siihen vaan menisi! Mitä väliä rahalla kun se syventäisi meidän peuhastelua ja romantiikkaa? Kullä mulle tietty pienemmätkin kelpais. Toi vaan oli hyvä esimerrki sellasesta mitä vähän vanhemmallekin naiselle saa hyvää aikaan kun vähän ehostaa oikeasta paikkaa...

[/quote]

Tämän kyllä haluaisin uskoa, että joku on vain kirjoittanut ap:na esiintyen.

[/quote]

Ei ihan mä olin, ap siis. Onhan tuo aika maksimaalinen malli, eikä tosiaan tarvii vaimon samoihin mittoihin tursuttaa, mutta oli siis kuva esimerkkinä naisesta joka voi olla vähän rajumpi eikä turhaa arkaile omaa ehostusta vaikka onkin jo mammamainen! -ap

[/quote]

Olin varma, ettei voi olla ap. Nyt tuntuu entistä pahemmalta, jos oli ap. 

Mulle ongelma olisi nimenomaan tietous, että mieheni ei nauti minusta, minuna. Vaan kaipaa muovia minuun.

Vierailija
46/102 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:52"]

Ha, toihan on paras tarjous mitä ikinä voisi tulla! Miten joku nainen joka on viellä synnyttänyt ei suostuisi ottamaan silikooneja ilmaiseksi??

Mulle ainakin kävis jo nyt vaikka en synnytänyt olekkaan, riiput kun silti omistan.

[/quote]

Minä en ottaisi vaikka mulle maksettaisiin siitä hyvästä. Jos en kelpaa tällaisena, ei kiinnosta minua koska olen itse tyytyväinen (olemattomiin) rintoihini. Sitä paitsi, leikkaus on aina leikkaus ja siinä on luonnollisesti omat riskinsä.

Vierailija
47/102 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi, että onko teillä tosiaan täysin omat rahat, jos kerran sanot voivasi maksaa leikkauksen itse. Vai eikö leikkaus vaikuttaisi tosiaan yhtään mitenkään perheen rahavaroihin? Kuinka järjestät, ettei se ole mistään muusta pois?

Itse voisin kyllä pienet kumipallot ottaa, jos mies ehdottaisi ja saisi tosiaan rahat jostain niin, ettei se millään tavalla vaikuttaisi perheen talouteen. Miksi en ottaisi?

Vierailija
48/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:29"]

Kolme sivua vähä-älyistä vittuilua, eikä yhdelläkään mammalla riitä älli edes yhteen järkevään neuvoon. Onko tämä nyt todellakin näin vaikea ja kipeä kysymys?

Ei täältä kannata kysellä kuin "paljonko miehes tienaa?"

[/quote]

Kyllä, kysymys on vaikea, eikä siihen ole toivomaasi ratkaisua. 

Jos nainen ei ole koskaan itse ottanut silikonien hankintaa puheeksi, hän ei niitä tule koskaan haluamaan. Sopeudu.

Vierailija
49/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Vuoden paskin provo.

Vierailija
50/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä taas oli jotenkin liikuttava. Toki (tahallisen) tökerö esitystapa, mutta ehkä jokaisella miehellä on vastaava vaiettu ongelma jonkin asian/piirteen kanssa.

Vierailija
51/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vain, että mieheni olisi 20 cm pidempi ja 20 kg painavampi, kävisi salilla, olisi 5 vuotta vanhempi, hankkisi paremman koulutuksen, kasvattaisi 5 cm kikkeliä isommaksi, kuuntelisi parempaa musiikkia, olisi sosiaalisesti taitavampi, pukeutuisi paremmin, olisi huomaavaisempi sängyssä ja huolehtisi paremmin henkilökohtaisesta hygieniastaan. Miksi ihmeessä hän ei voi toteuttaa noita paria vaatimatonta toivetta, että meillä olisi hauskempaa vällyjen välissä ja muutenkin? Itsekäs paskiainen!

Vierailija
52/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja silarit haluaa, laitattakoon itselleen. Saisi puristella niitä mielin määrin ,kun aina olisivat matkassa..

Vierailija
53/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisit että vaimo tekisi jotain sinun vuoksesi... 3 lastako ei ole "jotain" ? Se on treenannut jokaisen jälkeen lantionpohjansa alusta loppuun sinun tyydytyksen turvatakseen ja sinä vielä itket tisseistä (jotka se vaimos muuten uhras sinun lapsien ruokintaan) . Liikaa se on sulle antanu. Vika on sun pään sisällä ku mikään ei riitä.

Vierailija
54/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos älyttömistä nauruista :D "Hyödylliset boltisit" ziisus, nerokasta! Saatan saada henkisen orgasmin jos tämän vitsin keksijä oli nainen. Toivoisin sitä.

Vierailija
55/102 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin silarien otto oli paras ostos minkä oon koskaan tehnyt! Nyt kun toinen lapsi on tehty ja lisää ei ole tulossa, en malta odottaa että pääsen taas korjaamaan tissit ja laitettua uudet implantit! Tosin muutenkin ihannoin vartaloa joka on treenattu ja tykkään että on kivat silkkarit eikä riipparit, mutta vaadin myös mieheltäni että hän on kunnossa. Olethan itsekin hyvännäköisessä kunnossa ennenkuin vaadit naiseltasi tissejä? Vinkkinä silti kaikille mammoille että silarit on ihan superkivat ja niitä voi olla kauniitakin ja luonnollisen näköisiä, eikä vaan kumipalloja jotka näyttää luonnottomilta! :)

Vierailija
56/102 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:02"]Joku tälläinen olisi jo helvetin hyvä näky sängyssä:

http://body-rockin.com/user/model_preview.php?id=422&recno=3

Parantaisi ja vilkastaisi meidän menoa ihan pirusti, ja rahaahan siihen vaan menisi! Mitä väliä rahalla kun se syventäisi meidän peuhastelua ja romantiikkaa? Kullä mulle tietty pienemmätkin kelpais. Toi vaan oli hyvä esimerrki sellasesta mitä vähän vanhemmallekin naiselle saa hyvää aikaan kun vähän ehostaa oikeasta paikkaa...-ap

[/quote]

ha ha:D noista tisseistä tulee mieleen koripallot verkkopussissa:D:D

Vierailija
57/102 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTET AP VAIN OLISI SE MIES JONKA VAIMON KUULIN KERRAN KERTOVAN MIEHESTÄÄN,ETTÄ MIES ON IHAN NOLLA SÄNGYSSÄ JA YRITTÄÄ PITÄÄ ULKONÄKÖÄÄN KAIKINTAVOIN YLLÄ ESIM. KUNTOSLILLA JA MIES IHAILEE KUMIRINTOJA.MIEHELLÄ KUULEMMA EI TOMI KUNNOLLA YLÄ EIKÄ ALAPÄÄ. NYT LÖYDYIT!!!!

Vierailija
58/102 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä idioottimiehiä! Olette hulluina vauvan ensiruokaan!!!!!

Vierailija
59/102 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
60/102 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota mahdollisimman puan! Pääsee vaimos eroon tollasesta daijusta kun lähtee tai laittaa sut lähtemään!