Mies ei halua, että tapaan hänen ystäviään
Mistä voi johtua? Entisen tyttöystävänsä kanssa vietti aikaa kavereidensa kanssa, mutta minun kanssani ei suostu. Kun kysyy, niin sanoo, ettei meillä olisi mitään yhteistä puhuttavaa, mutta kyllä sitä aina jotain small talkia keksii. Mies myös kutsuu ystäviään meille, kun minä en ole paikalla ja tapaa ystäviään lapsemme kanssa. Mistä tämä voi johtua?
Kommentit (15)
Olen miestä n. 10 vuotta vanhempi. Häpeääkö ikääni? Ei suostu vastaamaan, vaikka olen kysynyt. Onko muilla ollut kokemuksia tällaisesta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko muodoiltasi lihava/pyöreä ja miehen ex taas vastaavasti oli hoikempi? Monet miehet ovat tosi pinnallisia ja sopivasti pyöreä nainenkin on usean miehen mielestä läski. Minä itse taistelen sen kanssa, kun oma emäntä on päässyt aika paljon lihomaan ja moni kaverini haukkuu läskiksi jo sellaista naista, jotka ovat omaa avovaimoani 20kg kevyempiä. Olen huomannut, että monelle miehelle on aikuisten oikeasti lähes saman tekevää, kuinka idiootti se nainen on, kunhan vain on hoikka kuin nälkiintynyt 12v thaimaalainen teinipoika konsanaan.
En paljon tiedä miehen exästä, sanoisin että suht sama. Mies sanonut, että exä oli lyhyempi kuin minä (163), isot reidet ja pömppömaha (josta hän itse pitää). Minulla isot rinnat, selvä vyötärö ja pyöreä pylly, mutta kyllä 10 kiloa ylipainoakin löytyy ja maha sen mukana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen miestä n. 10 vuotta vanhempi. Häpeääkö ikääni? Ei suostu vastaamaan, vaikka olen kysynyt. Onko muilla ollut kokemuksia tällaisesta? Ap
Selittää paljonkin. Varsinkin, jos miehen omilla kavereilla on sinua 10-15v nuorempia naisia kumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska olen hoikka.
Pelkää että kiinnostut hänen kavereistaan.
Jos olet miestä 10 vuotta vanhempi, niin satavarmasti hänen kaveripiireissään poristaan selän takana, että miten sekin otti niin vanhan akan, että olisihan se nyt paljon nuoremmankin saanut. Tämä ei ole provovastaus, vaan miesten maailma on äärimmäisen julma ja mies tietää sen, että pidetäänkö piireissä hänen naistaan keskivertoa parempana vai säälittävämpänä tapauksena, vaikka siitä ei koskaan suoraan ääneen puhuttaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet miestä 10 vuotta vanhempi, niin satavarmasti hänen kaveripiireissään poristaan selän takana, että miten sekin otti niin vanhan akan, että olisihan se nyt paljon nuoremmankin saanut. Tämä ei ole provovastaus, vaan miesten maailma on äärimmäisen julma ja mies tietää sen, että pidetäänkö piireissä hänen naistaan keskivertoa parempana vai säälittävämpänä tapauksena, vaikka siitä ei koskaan suoraan ääneen puhuttaisikaan.
Joo se on exänsä jälkeen kehuskellut iskevänsä nuoren seksikkään, vodun, mutta päätyikin 10v vanhempaan "tanttaan" jotennei tietysti vie sinua näytille.
Vierailija kirjoitti:
No niin se taitaa olla. Kiva tietää, että mies ja lapsen isä ajattelee noin, koska asia varmaankin juuri näin. Ja minä olen siis 33 ja mies 24 ja edellinen suhde ennen minua tosiaan joku parikymppinen tyttö. Ap
Minulla on ollut aina samanikäisiä kumppaneita. Olen nätti ja hoikka. Ei minulla oo ollut tarvetta seurustella mieheni kavereiden kanssa. Ei kenenkään. Ne on hänen ystäviä. Ja mulla on omat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut aina samanikäisiä kumppaneita. Olen nätti ja hoikka. Ei minulla oo ollut tarvetta seurustella mieheni kavereiden kanssa. Ei kenenkään. Ne on hänen ystäviä. Ja mulla on omat.
Ei minullakaan tarvetta seurustella miehen ystävien kanssa, mutta olisi silti kiva edes tavata, jos yhteisessä kodissa viettävät aikaa välillä.
Saattaa olla lapsellisia kavereita niin aattelee, ettei sen takia teillä olisi mitään yhteistä. Pelkää varmaan koska olet kypsempi kuin he ja ettet pitäisi heistä tai heidän huumoristaan.
Voisivat aloittaa Mrs Robinson -juttua. Varttuneempi nainen voi olla yllättävän rentoa ja mukavalta tuntuvaa seuraa. Ihan työpaikan ja aiemman opiskelun perusteella mietin. Jos harrastukset ovat erilaisia, eri asia
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua pelkkänä varapanona
Naista, jonka kanssa hänellä on yhteinen lapsi?
Joko häpeää sinua, tai sitten häpeää kavereitaan.