Olisikohan sitä raskaana??
Kahdet normaalit kuukautiset kierukan poiston jälkeen ja ovislaskurin mukaan 14pv oli hedelmällisin, edellisen kerran seksiä 12pv...
Mies alkoi jo katumaan ja halusi että haen jälkiehkäisypillerin :D
Kommentit (15)
Asutaan vielä eri paikkakunnilla, sitä se lähinnä panikoi :)
kyllä se itselläkin vähän pelottaa, mutta silti tiedän että haluan tätä ja olen ihan tohkeissani.
Öö siis miksi olisit raskaana? Onko menkat myöhässä vai?
Jäliehkäisy pitää muistaakseni ottaa 72 h kuluttua. Miksi et hakenut sitä, jos miehesi toivoi niin!
Ei kai menkat oo myöhässä jos ovi ollut 14.1. vai ymmärsinkö Ap väärin sun tekstin?
Varmasti miehellä on syynsä katua asiaa! Miksi et ottanut jälkiehkäisyä? vai siksikö että SINÄ haluat lapsen? Miehesi ei! Onnea mahdollisesti tulevalle YH:lle :)
Minkä helvetin takia ap:n olisi pitänyt ottaa jälkiehkäisypilleri kun itse haluaa lapsen? Kas kun ette aborttia ala tyrkyttämään.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 07:24"]Minkä helvetin takia ap:n olisi pitänyt ottaa jälkiehkäisypilleri kun itse haluaa lapsen? Kas kun ette aborttia ala tyrkyttämään.
[/quote]
Niimpä. Eikä mieheltä kovin järkevää toimintaa olla ilman ehkäisyä ja sitten "hoida sää se homma sillä apteekin... nomikäsenytoli..."
Kyllä mää luulen että ap:n mies heittäny vitsillä tuon jälkiehkäisy homman :D ihme tosikot.
Aivan kuin me täällä nyt tiedettäs oletko raskaana vai et.
Tää on hyvä. Tullaan tänne kaikki aina ilmoittamaan, kun ollaan oltu kerran yhdynnässä ja muut sitten arvuuttelevat millä todennäköisyydellä ollaan raskaana! Huoh.
Noni. Mää seuraavana. Mä ovuloin siinä 13.1. Oonko raskaana? Olis toivottu. Arvauksia?
Lupaan palata kuun vaihteessa kertomaan oliko tuo se tärppipäivä :P
Ap
Mitäääh? Pöhkö mies :D