Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon mäkki-ruoka riippuvuudesta?

Vierailija
15.01.2014 |

Mikään muu "roskaruoka" ei koukuta niinkuin tämä. Av:n mukaan olen valtava valas mutta oikeasti normaalipainoinen. 169/62. mutta se ei ole pointti vaan se että syön IHAN LIIAN usein juustohampurilaisia ja ranskalaisia. miten pääsen tästä yli! auttakee siskot ja veljet!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse bataatti ranskuja!

Tai katso miten mäkki ruoka valmistetaan! Loppuu ruokahalu äkkiä :D

Vierailija
2/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama riippuvuus täälläkin. Tuplajuustohamppari, ranskalaiset, iso suklaapirtelö.... Voisin elää pelkästään sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat mäkkärissä käymisen. Yksinkertaista.

Vierailija
4/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa mieliteko jollakin muulla ruoalla? Aina, kun tekee mieli mäkkiruokaa, hakeekin sitä, jolla olet päättänyt korvata juustot ja ranut.

Vierailija
5/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vaan enää mene sinne. Ei sen vaikeempaa.

Vierailija
6/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:14"]

Tee itse bataatti ranskuja!

Tai katso miten mäkki ruoka valmistetaan! Loppuu ruokahalu äkkiä :D

[/quote]

No miten? Missä sitä voi katsoa?

Vierailija
7/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä sitä? Niinpä ehdottaisin, että menet huomenna mäkkäriin oikein ajan kanssa ja tilaat vaikka viisi ateriaa heti. Sitten alat syömään ja syöt joka himputin pullan ja perunasuikaleen, ja ryystät ne limpparit tietenkin myös. Syöt, vaikka tuntuisi, että laatta lentää. Kun jokaikinen muru on syöty, hölkkäät kotiin. Ota mukaan yrjöpussi. Kun sitä mäkkäriruokaa tulee nenästä ja suusta ulos, niin voin tästä, että pahimmat mielihalut ovat kaikonneet hetkeksi. Toista sama juttu, mutta isommalla satsilla jos tämä ei toimi.

Vierailija
8/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä maksimimäärä kuukaudessa, jonka voit syödä ilman morkkista. Esim. 2 krt/kk pikaruokaa ei ole kenellekään normaalivartaloiselle liikaa. Helpoin ratkaisu on tosiaan kiertää Mäkki kaukaa - etenkin nälkäisenä. Itse pystyn torjumaan pikaruokapaikkojen houkutukset sillä, että syön kunnolla töissä ja töiden jälkeen kotona. Silloin ei tule myöskään mielitekoa hakea sapuskaa vaikka Mäkkäristä.

Vierailija
9/9 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso dokumentti Supersize me!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän