Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Miehet pilasivat ketjun. Teistä ei ole kuin harmia. Se on fakta.
Minkälainen maailma olisi ilman miehiä? Harva naisista suostuu likaisiin tai raskaisiin hommiin? Feminismi pilaa maailman. Arvotan tasa-arvoa. Maailmaa, jossa hyväksytään miesten ja naisten erilaisuus, mutta kaikilla on samat oikeudet.
Nykymaailma on vääristynyt, ihmismassan ääriryhmien mielipiteet pitää hyväksyä. Naisia ja ääriryhmiä ei saa arvostella.
Maskuliinisuus on toksista.
Sitten tarkoille lukijoille tiedoksi, älkää sekoittako termejä feminiinisyys ja feminismi.
Ei ole kovin monta kymmentä vuotta siitä, kun luultiin, että nainen on liian heikko armeijaan, tai hiihtämään yli 10 km matkoja olympialaisissa. Miehet ei älynneet, kuinka paljon rankempaa on esim. raskaus ja synnytys.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse uskovat, että heillä jokaisella on keskivertoa tiukempi pilde.
Mulle ei ole tähän ikään mennessä mieleenkään pohtia tuollaisia. Minua ei kiinnosta vähääkään olenko tiukempi kuin muut. Jos minua kiinnostaisi seksi ylipäätään, olisin kiinnostunut lähinnä siitä, miten miellyttäisin potentiaalista kumppania ja miten hän miellyttäisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pilasivat ketjun. Teistä ei ole kuin harmia. Se on fakta.
Minkälainen maailma olisi ilman miehiä? Harva naisista suostuu likaisiin tai raskaisiin hommiin? Feminismi pilaa maailman. Arvotan tasa-arvoa. Maailmaa, jossa hyväksytään miesten ja naisten erilaisuus, mutta kaikilla on samat oikeudet.
Nykymaailma on vääristynyt, ihmismassan ääriryhmien mielipiteet pitää hyväksyä. Naisia ja ääriryhmiä ei saa arvostella.
Maskuliinisuus on toksista.Sitten tarkoille lukijoille tiedoksi, älkää sekoittako termejä feminiinisyys ja feminismi.
Mutta millainen tämä palsta olisikaan ilman näitä inkkumiehiä? Oihh,, haaveilen tästä joka päivä..
Sairaaanhoitajat ovat kutsumusammatissaan hoivaamassa, ne on tyytyväisiä pienempäänkin palkkaan.
Että Maria oli neitsyt synnytäessään potran pojan.
Miljoonat uskovat tähänkin ihan Simona =)
Tapailin nuorempana hetken miestä jonka sanoin 'kuiva ja kireä vi""u" sen olla pitää ja että "naiseen kuuluu sattua ja miehen kuuluu nauttia."
Kolmekymppinen mies kyseessä,itse olin parikymppinen.
Ei sitten pantu ja suhdekin loppui siihen paikkaan.
Hyi hel""i,vieläkin ällöttää muistella miehen puheita ja sitä pientä hymyä naamalla 🤮
Onneksi ei sentään rais""maan ruvennut!
Murjotti vain kuin lapsi jolta on karkkipussi viety kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan OT mutta omituinen harhaluulo että tiukempi on aina parempi. Mietin aina että kuka keskenkasvuinen mies edes kehtaa tuollaista sanoa, koska sillähän suoraan viittaa omaan varustukseensa joka on kyseiselle naiselle liian pieni :D
Filosofinen kysymys että onko toinen liian pieni vai toinen liian iso eikä sillä pitäisi olla edes väliä - voidaan vain todeta ettei olla yhteensopivia.
Joo, ensinäkään ei ole mitään tiukkoja tai löysiä emättimiä. Toiseksi, emättimen kuuluu nimenomaan joustaa, eikä tuntua tiukalta. Jos se tuntuu tiukalta, nainen ei ole vielä kiihottunut kunnolla.
Tottakai on tiukkoja ja löysiä emättimiä. Tai voihan noiden tilalle keksiä jotkut muut sanat kuvaamaan sitä kokonaisuutta, joka syntyy lantionpohjalihasten kunnosta ja emättimen rakenteellisesta koosta.
En myöskään usko, että useimmat tarkoittavat tiukalla (varsinkin jos viittaavat siihen positiivisessa mielessä) sitä, että nainen ei ole kiihottunut ja yhdyntä hädin tuskin onnistuu, koska ei sellainen ole miehellekään mitenkään nautinnollista. Luulisin, että useimmiten tiukalla tarkoitetaan sopivan tiukkaa eli sitä, että penis saa yhdynnässä paljon stimulaatiota, mihin tietysti miehen varustus vaikuttaa yhtä lailla.
Kaikenlaiset harhaluulot ja urbaanilegendat ovat sitten erikseen. Siis nämä, että emätin löystyy jos harrastaa paljon seksiä (saati että tähän vaikuttaisi se, harrastaako sitä yhden vai monien eri kumppanien kanssa :D) tai että synnyttäneellä on aina löysempi tms. Näillä ja muilla vastaavilla harvemmin on yhtikäs mitään todellisuuspohjaa. Tai tuo aiemmin mainittu, että tiukempi olisi aina parempi, mikä väistämättä implikoi melkoista prinssinakkia.
wow wow kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jo ollut? Vagina löystyy mitä enemmän seksiä harrastaa. Vaginahan on lihasten ympäröimä.
ja yleensä naiset eivät harrrasta suomessa juurikaan muuta kuin pissan pidättelyä
työaikana mikä ei tietenkään riitä hyvän lihaskunnon ylläpitämiseksi.
istumatyöt ovat pahinta myrkkyä alapäälle.
Eli suomeksi löysiä ootte ja ihan omasta tahdostanne
Löysyyttä tai pienipippelisyyttä ei ole käytännössä olemassa. Vaginan kuuluukin hellästi HYVÄILLÄ penistä ei varsinaisesti puristaa.
(S/M -ihmiset ovat asia erikseen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G pisteen sijainti...
ja klitoriksen
Klitoris on olemassa, mutta G-pistettä ei (herkkiä ALUEitahan voi olla pilvin pimein alapäässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan OT mutta omituinen harhaluulo että tiukempi on aina parempi. Mietin aina että kuka keskenkasvuinen mies edes kehtaa tuollaista sanoa, koska sillähän suoraan viittaa omaan varustukseensa joka on kyseiselle naiselle liian pieni :D
Filosofinen kysymys että onko toinen liian pieni vai toinen liian iso eikä sillä pitäisi olla edes väliä - voidaan vain todeta ettei olla yhteensopivia.
Joo, ensinäkään ei ole mitään tiukkoja tai löysiä emättimiä. Toiseksi, emättimen kuuluu nimenomaan joustaa, eikä tuntua tiukalta. Jos se tuntuu tiukalta, nainen ei ole vielä kiihottunut kunnolla.
Kyllähän ne suomalaisten akkojen outiet eli roikkuvat velhonhihat on ihan todistettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne suomalaisten akkojen outiet eli roikkuvat velhonhihat on ihan todistettu juttu.
Miten häppärit liittyy emättimen tiukkuuteen? :D
Nyt Ylílauta kiinni ja värityskirjan pariin, saat sitten iltayhdeksältä paremmin nukuttua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te väljikset aina väitätte, mutta samalla tavalla kuin erikokoisia peniksiä, on myös erikokoisia emättimiä. Ja myös naisella verta pakkautuu tiettyihin paikkoihin ja siksi emätin muuttuu tiukemmaksi ja sykkiväksi. Aaveeleideillä emättimetkin toimivat väärin päin, eli kiihottuessaan löystyvät entisestäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te väljikset aina väitätte, mutta samalla tavalla kuin erikokoisia peniksiä, on myös erikokoisia emättimiä. Ja myös naisella verta pakkautuu tiettyihin paikkoihin ja siksi emätin muuttuu tiukemmaksi ja sykkiväksi. Aaveeleideillä emättimetkin toimivat väärin päin, eli kiihottuessaan löystyvät entisestäänkin.
Naiset ottaa suihin vielä naimisissa ollessakin.
Typerin uskomus lienee se, että naiset muka nauttisivat seksistä. Kaikki tietävät että se on vain lasten hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päteekö myös käänteisesti, että jos nainen valittaa miehen kikulia pieneksi, hänellä itsellä onkin tavallista väljempi malli?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin monta kymmentä vuotta siitä, kun luultiin, että nainen on liian heikko armeijaan, tai hiihtämään yli 10 km matkoja olympialaisissa. Miehet ei älynneet, kuinka paljon rankempaa on esim. raskaus ja synnytys.
Eihän nainen pärjää nykypäivänäkään armeijassa ilman erikoishelpotuksia tai -järjestelyitä. Armeija vain haluaa näyttää olevansa moderni laitos ottamalla naisia palvelukseen ha antamalla heille johtajakoulutusta.