Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Tästäkin tuli ihme kuukautisketju,
Vierailija kirjoitti:
Y likseltä valitettavan usein kuultua; naisen sisemmät häpyhuulet kasvavat sitä enemmän mitä nainen harrastaa seksiä ja nimenomaan ERI miesten kanssa...
Tyypillistä inkkujen huutelua. Myös: "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista."
Että kaikilta naisilta poistetaan kohtu kun he täyttävät 40, koska siinä vaiheessa se käy turhaksi ja kuoleutuu.
Tämä varmaan oli jonkun amerikkalaisen kirjoittama stoori minkä näin Twitterissä, mutta että nainen kii hot tuu sek su aa li ses ti kun työntää sellaista neljän kilon vauvaa ahtaasta raosta ulos. Oli ilmeisesti jonkun miehen omia kuvitelmia tai fantasioita. Yleensä se on kuitenkin äärimmäisen kivuliasta.
"Mies vanhenee kuin viini, nainen vanhenee kuin maito"
Tämä selittäneen ne maksaläiskäiset ukot flirttailemassa nuorille kassatytöille. Luullaan olevansa niin komeita ja että ystävällinen asiakaspalvelijan hymy tarkoittaa ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yleinen käsitys, että nainen ei ymmärrä mitään tekniikasta. Ei osaa käyttää mitään laitteita, ei tiedä miten auton moottori toimii tai ei vaikkapa tunnista jotain auton merkkiä. Siis että kukaan nainen ei tunnista, ei tiedä, ei osaa.
Paras kommentti minkä mieheltä olen tähän liittyen saanut, tuli korkeasti koulutetulta mieheltä, jolta erehdyin kysymään, millaisella moottoripyörällä hän ajaa. Vastaus oli mieltä ylentävä: "sellaisella, mikä sanoo brum-brum".
Niin tuttua. Väännettiin joskus yhden vanhemman mieskollegan kanssa autoasioista oikein kunnolla, kun hän oli tietävinään paremmin miten minun autoani pitää huoltaa ja mikä siinä mahdollisesti on vikana jos se oireilee jollain tietyllä tavalla. Herralla ylipäänsä meni aikaa uskoa, että kys. auto tosiaan on minun eikä isän tai poikaystävän.
Saman äijän kanssa joskus keskusteltiin myös työkaluista. Kerroin siis kahvitauolla parille muulle viikonlopun rakenteluprojektista ja äijälle oli liikaa, että 20+ nainen tietää mitä on sirkkeli, pistosaha ja sorvi ja miten niitä käytetään. En koskaan viitsinyt järkyttää häntä kertomalla, että osasin käyttää myös moottorisahaa ja peräti kaataa sillä puita.
Kuinka moni nainen löytäisi nuo työvälineet rautakaupasta? Myönnä , että ei ole yleistietona naisilla.
No tässä taas yleinen harhaluulo, ei se rautakaupassa suunnistaminen riipu siitä, mitä jalkovälissä roikkuu.
Että mies hoitaa auton huollot. Kyseessä oli siis jo varttuneemman miehen oletus autokaupan yhteydessä, että puolisoni olisi hoitanut kaikki autooni liittyvät asiat. Tämä siitäkin huolimatta, että kyseessä oli uudehko auto ja hän oli juuri tarkistanut huoltokirjasta, että siitä löytyi tarvittavat merkinnät määräaikaishuolloista.
Tapailin vähän aikaa miestä jonka exä oli ilmeisesti ollut niitä harvoja naisia jotka eivät kaipaa lämmittelyä. Jotkut naiset oikeasti ovat ns heti valmiita, mutta suurin osa kaipaa esileikkiä. Muutakin kuin kielen kurkkuun ja puristamisen tissistä. Ex ei tätä ymmärtänyt. Olin kuulemma epänormaali kun en halunnut melko paksua munaa sisääni ilman esileikkiä. Lisäksi kun olin hetken ilman ehkäisyä (e-pillereistä tuli kauhea migreeni ja etsittiin uutta sopivampaa merkkiä) niin tämä sankari oli sitä mieltä että vetää pois ennenkuin tulee, kondomiin ei suostunut kun ei tunnu muka miltään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittäneen ne maksaläiskäiset ukot flirttailemassa nuorille kassatytöille. Luullaan olevansa niin komeita ja että ystävällinen asiakaspalvelijan hymy tarkoittaa ihastumista.
Tätä käyttävät miehet ovat lähes poikkeuksetta parikymppisenä itse jo se "maito"
Vierailija kirjoitti:
Että naiset ei koskaan piereksi. Tätä olen kuullut vielä tänä vuonnakin 16 v pojalta sekä 63 v mieheltä!
Eikä käy kakalla. Tämä luulo romahti poikaystävältä (nykyiseltä puolisoltani) hyvin äkkiä.
Olin 17 ja päädyin bileissä sänkyyn vähän nuoremman kundin kanssa,mulla alkoi kesken kaiken mensut ja kundi oli huuli pyöreänä että olit sä neitsyt? Meni sitten kehumaan kaikille miten oli korkannut minut :D En tiedä eikö tiennyt mitä mensut ovat vai eikö tiennyt sitä että ne voi alkaa pannessakin.
Uskomuksia olen kuullut niin paljon ettei oikein jaksa arvostaa miessukupuolen älykkyyttä enää.
Kuukautiset tulee kuulemma kerran tunnissa ja silloin voisi ihan vaan istus vessanpöntölle asian hoitamaan eikä mitään suojia tarvita.
Naisillahan on elämä täynnä kaikkea kivaa ja miehillä ei mitään! On kuukautiset ja kaikki! Eka poikaystävä.
Jipii! Menkat! Not.
Palstalla oli hetki sitten ketju, jossa epäiltiin että nainen ei pystyisi ohjaamaan kaivinkonetta eikä saisi sitä liikkumaan 😂 Pe nik selläkö sitä ohjataan..
Että mätäkuun aikaan "siellä" on hampaat. Auts🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naiset ei koskaan piereksi. Tätä olen kuullut vielä tänä vuonnakin 16 v pojalta sekä 63 v mieheltä!
Eikä käy kakalla. Tämä luulo romahti poikaystävältä (nykyiseltä puolisoltani) hyvin äkkiä.
Minä en käy kakalla, minä käyn paskalla.
Hui hai kirjoitti:
Uskomuksia olen kuullut niin paljon ettei oikein jaksa arvostaa miessukupuolen älykkyyttä enää.
Kuukautiset tulee kuulemma kerran tunnissa ja silloin voisi ihan vaan istus vessanpöntölle asian hoitamaan eikä mitään suojia tarvita.
Naisillahan on elämä täynnä kaikkea kivaa ja miehillä ei mitään! On kuukautiset ja kaikki! Eka poikaystävä.
Jipii! Menkat! Not.
Palstalla oli hetki sitten ketju, jossa epäiltiin että nainen ei pystyisi ohjaamaan kaivinkonetta eikä saisi sitä liikkumaan 😂 Pe nik selläkö sitä ohjataan..
Mistäpä me naiset tiedetään, mitä kaikkea munalla voi tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hauskimpia on ne näitä hokevat 25-35-vuotiaat marjamehut, joille kelpaa vain alistuva neitsyt valkoinen 16-21v 10/10.
Etteivät naiset piereskele.
Että naiset kostuu ja himo nousee, kun katsoo silmiin, haha.
Naiset kuulemma osaavat vihjailla silmillään himoa muihin miehiin.???
Nainen haluaa lapsia, kun ei kaikki oikeasti halua.
Kotityöt on naisten valtakunta????
Ettei naiset tykkää sota ja toiminta elokuvista vaan pelkästään romanttisesta hömpästä.
Eräs mamman poika väitti että seksi lelujen käyttö on vain naisten hommia. Sanoin kyllä että ota dildo käteen ja kokeile tyydyttää. Loppu tulos oli että en uskalla tms selitti. Kas kummaa kun itse haluaa tattiaan hiplattavan kyllä löytyy vaikka rahaa siihen hätä tilanteessa, jos ei vaimo kelpaa.
No siis, kai kerroit että tavallaan se onkin. Ei kiihottumismärkä, mutta kostea kuitenkin.