Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Naisilla kasvaa vulva kiinni jos sitä ei käytetä eli siellä ei käydä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla kasvaa vulva kiinni jos sitä ei käytetä eli siellä ei käydä.
Ömmm tiedätkö sinä mikä on vulva? Se ei ole sama asia kuin vagina.
Että naisille ei tule yhtä kova nälkä kuin miehille, koska he ovat pienempiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Että naisille ei tule yhtä kova nälkä kuin miehille, koska he ovat pienempiä kuin miehet.
Kaveri kertoi treffijutun jossa mies lupasi tarjota illallisen. Mies tilasi kunnon pihvin ja ison tuopin ja äimistyi kun nainen tilasi samat. Luuli että tilaa vain salaatin ja kivennäisveden. Kun eihän nainen syö kuin salaattia ja vettä... Mies suri ääneen kustannuksia. Oli viimeinen treffi se.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää aika kummallista kun 99% näistä naisten "uskomuksista" on ihan faktoja.
Kiitos, sain tästä loppuillan naurut. Terv. m58v.
Se, että ulkonäöstään huolehtiva nainen on pinnallinen bimbo. Se, että nainen olisi muka keskustelutaidoton XD XD XD Se, etteivät jotkut urheilulajit sopisi naisille. Se, että kauneus ja äly eivät muka mahtuisi samaan päähän.
Että naiset pettäisivät miehiä vähemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin eksälle, joskus parikymppisenä, että olen menossa hammaslääkäriin poistattamaan viisaudenhampaan, hän ihmetteli hoo moilasena "ai voiko sellaisia tulla naisillekin" :D
Häneltä on varmaan poistettu aivot itseltään.
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti satakiloinen metsurimies kuluttaa enemmän kaloreita kuin 50-kiloinen naispuolinen toimistotyöntekijä. Ihan eri kaliiberin nälkä ja kulutus.
Toki kummatkin voi nälkään näännyttää keskitysleirillä, miehet ja naiset.
Nainen on yhtä hyvä urheilussa kuin mies.
Nainen ei kiroa mielessään kun "se" lipsahtaa vahingossa ulos kesken aktin.
Nainen ei halua hallita maailmaa.
Täytyy olla se surullisen kuuluisa "nainen ei voi tulla raskaaksi raiskaudesta" :(
Vaalea nainen ei voi olla älykäs. Ja silti on pitkä liuta vaaleita huipulla olevia ja todistetusti älykkäitä naisia.
Leena palotie oli syöpätutkija.
Sharon Stonella helkkarin korkea ÄO.
Olen vaalea ja nätti, pitkät hiukset ja hauska. Ja aika älykäs!;) piilotan taitojani tarkoituksella. Kiva yllättää ihmisiä.
exän kaverille tuli yllätyksenä että nainenkin voi kuunnella raskasta musiikkia.
Aha, meni hyväksyntään.
Eksä väitti kerran mustasukkaisena, että kuukautiset loppuvat seksin harrastamiseen. Eli ilman sitä menkat vain jatkuvat ja jatkuvat joka kuukausi. Syytti mua siis pettämisestä, koska omani olivat loppuneet sillä aikaa kun hän oli toisella paikkakunnalla käymässä. Oli sula mahdottomuus hänelle käsittää, että siihen ei munaa tarvita missään muodossa.
Yli 30v mies oli jolla oli ollut parikin pitkää parisuhdetta ennen mua, niin en tiedä missä on mennyt vikaan.
Että nainen kykenee rakastamaan miestä syvästi ja aidosti.
Että nainen on sorvattu miehen kylkiluusta.