Ihania nuo koirien valopannat
Kommentit (12)
2. Ahaa, toimiiko se paristoilla? Saako sitä säädettyä vilkkumaan tai pysymään koko ajan päällä?
Toimii kahdella sellaisella pyöreällä lituskaparistolla, saa vilkkumaan ja saa pysymään koko ajan päällä. Patterit olivat mukana.
Ok, oletteko jo testanneet lenkillä?
Mille asetuksille säädit, vilkkumaan vai paikalleen? Onko valo kirkas vai värillinen? (sorry mä innostuin nyt niin kyselemään kuin pikkulapsi. :))
8. Hehheh, just äsken itse ajattelin myös, että miksei joillain ihmisillä voisi pantaa tai muuta vastaavaa näkyvää tunnistetta käyttää. :D
Tilasin joskus kiinasta meille pimeässä hohtavan hihnankin! Pannankin tilasin, mutta sen kiinalaisvalmistuksen huomaa kyllä, näkyy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:16"]
Mille asetuksille säädit, vilkkumaan vai paikalleen? Onko valo kirkas vai värillinen? (sorry mä innostuin nyt niin kyselemään kuin pikkulapsi. :))
[/quote]
Sininen valo, paikalleen säädin sen. Kolmisen kymppiä maksoi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:16"]
[/quote]
Sininen valo, paikalleen säädin sen. Kolmisen kymppiä maksoi.
[/quote]Ok, sininen on varmasti nätti ja juuri ei vilkkuvana. Enpä ole vielä sinistä bongannutkaan, punaisen kyllä. Kiitos sulle. :)
Just ostin meidän koiralle sellaisen.