Jos Suomi joutuu sotaan niin lähdetkö rintamalle vai karkuriksi?
Kommentit (111)
Hyökkäys on paras puolustus. Suomen pitäis hyökätä äkkiä johkin ennekuin tänne hyökätään.
Vierailija kirjoitti:
Sissisotaa kaupungissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota ketä vastaan? Tällä on merkitystä.
Perinteisesti se ikiaikainen vainooja on tullut idästä.
Okei sanotaan että on rysä. Onko neuvoteltu ensin? Onko pyydetty apua? Jos suomi jääräpäisesti jättäytyy ulos kaikista puolustusliitoista niin en aio hassata elämääni tyhmässä sodassa.
Suomi yritti neuvotella ennen talvisotaa ja yritti olla puolueeton ennen jatkosotaa, mutta se ei kelvannut Stalinille. Baltian maat suostuivat kaikkiiin ehtoihin syksyllä 1939 ja siitä hyvästä ne sitten miehitettiin kesällä 1940.
Jotenkin herttaisia nämä tylleröpojat, jotka avaavat vauvaan tasaisin väliajoin tällaisen avauksen.
Kasvattakaa munat.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja muutenkin armeijaiän ylittänyt. Ja mielestäni Suomi ei ole puolustamisen arvoinen. Eikä mikään muukaan valtio. En ole solidaarinen Suomelle, koska Suomikaan ei ole ollut solidaarinen minulle.
Toimiiko hyvinvointivaltio, oikeuslaitos ja poliiitinen demokratia muka paremmin Putinin Venäjällä? Täällä politiikkoja voi vaihtaa vaaleissa äänestämällä.
Lähtisin harjoittamaan miesrakkautta Amsterdamiin. Vaimon veisin sitä ennen eturintamalle.
Vierailija kirjoitti:
En halua puolustaa kansaa joka on valinnut hallituksen jolla ei ole mitään muut annettavaa kuin veronkorotuksia ja yksilönvapauden rajoituksia joita kutsutaan ilmastopolitiikaksi. En yksinkertaisesti koe tätä omakseni ja halua vaarantaa itseäni sen vuoksi. Minä en suostu taistelemaan pyöräteiden ja liikkumisen rajoitusten vuoksi enkä niitä kannattavien ihmisten vuoksi.
"Koska kaikki ei oo samaa mieltä ku mä, niin millään ei oo mitään välii tai arvoo. Yhyhyhyhyyyyy..."
Hirveä nössö olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakenisin Afganistaniin, heittäisin paprut mereen, väittäisin olevani 17v. ja elelisin kuninkaan elkein mitään tekemättä nostellen taikaseinästä tuhansia euroja kuukausittain.
Saataisiinkohan sellainen 10 000 basaariläpsyttelijän porukka kasaan. Purnattaisiin ruoasta, hengattaisiin ostarilla/basaarissa, seksuaalisesti lähestyttäisiin naisia.. jos jotain projektia pitäisi tehdä, voisi pistää tikun paskapökäleeseen pystyyn ja tarjota sitä vientituotteeksi isäntämaalle.
Voitte mennä vaikka heti, herätys teille kermaperseille miten hyvin asiat teillä on silti persuilette.
Herätys itsellesi, tänne läpsytteli 30 000 valepakolaista, pelkästään tukien perässä. Näistä suurimmalla osalla ei ole mitään halua edes yrittää integroitua saati sitten alkaa tekemään töitä ja maksamaan veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua puolustaa kansaa joka on valinnut hallituksen jolla ei ole mitään muut annettavaa kuin veronkorotuksia ja yksilönvapauden rajoituksia joita kutsutaan ilmastopolitiikaksi. En yksinkertaisesti koe tätä omakseni ja halua vaarantaa itseäni sen vuoksi. Minä en suostu taistelemaan pyöräteiden ja liikkumisen rajoitusten vuoksi enkä niitä kannattavien ihmisten vuoksi.
"Koska kaikki ei oo samaa mieltä ku mä, niin millään ei oo mitään välii tai arvoo. Yhyhyhyhyyyyy..."
Hirveä nössö olet.
Minä en näe mitään puolustamisen arvoista siinä Suomessa mitä nykyinen hallitus haluaa enkä tämän hallituksen kannattajissa.
Jäisin kotirintamalle polkemaan Miinoja, ja muitakin naisia.
Teen rikoksen, että joudun sodan ajaksi vankilaan.
47v niin antaapa nuoremmat kahakoi.
Nythän olisi kiukkuisia feministejä armeijallinen taistelemaan Suomen, vapauden ja TASA-ARVON puolesta.
Kansallistunne ja arvo on jo viety, ei täällä ole mitään taistelun arvoista, vasemmisto pitäköön suklaasoijalansa, minä ryhdyn turpaanvetopaikanhakijaksi Venäjälle
Ripustan valkoiset verhoni parvekkeelta roikkumaan.
Olen jo täyttänyt 60 joten en kuulu reserviin. Voin painua mihin huvittaa.
Toinen juttu jos lähtee ulkomaille evakkoon ja Suomi todella joutuisi miehitetyksi, niin menettää käytännössä kotinsa. Kun sitten joskus palaa takaisin niin talossamme asuu sitten moskovalainen upseeri tai virkamies.
Nykyhallituksen aiheuttamia sotia en puolustaisi. Olisin iloinen, jos joku tulisi lopettamaan tämän tyrannian.
-Spol
Tulevan islamilaisvaltion puolesta en laita tikkuakaan ristiin, vaihdan sukupuolen naiseksi sodan ajaksi ja ryhdyn lotaksi.
USAhan pääsee kun sanoo rajalla taikasanan asylum. Sen jälkeen onkin loppuelämä turvattu.