Jos Suomi joutuu sotaan niin lähdetkö rintamalle vai karkuriksi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljoa kysellä kun wanhan liiton patu karjaisee hintimmätkin sivarit ojennukseen ja komentaa eturintamalle miinoja polkemaan.
Sillä aikaa ku vanhan liiton patu karjuu, tämä sivari höylää siviilissä vaikka itse patun tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole muuta puollustettavaa kuin kelan luukku. Miks menisin sotaan?
Eikö tuo ole jo hyvä syy? Naapurilla tuskin on Kelan luukkua.
Kyllä ne löytyvät paikalliset Kelan luukut muistakin pohjoismaista ja luulenpa että sotapakolaisille ollaan siellä yhtä anteliaita kuin mekin olemme olleet tänne tuleville "pakolaisille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljoa kysellä kun wanhan liiton patu karjaisee hintimmätkin sivarit ojennukseen ja komentaa eturintamalle miinoja polkemaan.
Sillä aikaa ku vanhan liiton patu karjuu, tämä sivari höylää siviilissä vaikka itse patun tytärtä.
Höpöhöpö. Siellä on Simo Hovari puppekamuineen miinaa polkemassa, enkä todellakaan tarkoita patun kaunista Miina-tytärtä.
Olen nainen ja muutenkin armeijaiän ylittänyt. Ja mielestäni Suomi ei ole puolustamisen arvoinen. Eikä mikään muukaan valtio. En ole solidaarinen Suomelle, koska Suomikaan ei ole ollut solidaarinen minulle.
En asu Suomessa, ikääkin alkaa olla jo sen verran että ihan etulinjan joukkoihin ei tarvita. Eli taidanpa pysyä kaukana kahinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole jo hyvä syy? Naapurilla tuskin on Kelan luukkua.
Kyllä ne löytyvät paikalliset Kelan luukut muistakin pohjoismaista ja luulenpa että sotapakolaisille ollaan siellä yhtä anteliaita kuin mekin olemme olleet tänne tuleville "pakolaisille".
Enpä usko, suomalaiset ovat valkoihoisia, varmasti laittaisivat rajat kiinni meiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakenisin Afganistaniin, heittäisin paprut mereen, väittäisin olevani 17v. ja elelisin kuninkaan elkein mitään tekemättä nostellen taikaseinästä tuhansia euroja kuukausittain.
Saataisiinkohan sellainen 10 000 basaariläpsyttelijän porukka kasaan. Purnattaisiin ruoasta, hengattaisiin ostarilla/basaarissa, seksuaalisesti lähestyttäisiin naisia.. jos jotain projektia pitäisi tehdä, voisi pistää tikun paskapökäleeseen pystyyn ja tarjota sitä vientituotteeksi isäntämaalle.
Voitte mennä vaikka heti, herätys teille kermaperseille miten hyvin asiat teillä on silti persuilette.
Mehän ollaan sodassa koronaa vastaan. Vaikea sanoa olenko karkuri vai rintamalla. Kaikkeni teen etten sairastu ja levitä tautia. Käytän maskia, enkä käy turhaan missään baareissa notkumassa.
joku kansasta puhuu armeijan mukaan tulosta. siinähän tulisvat nykyiset ministerit käskyjään jakamaan. kovat on jaettu omalla järjellään ajatteleville miehille. siinä vaiheessa tulee tyttö ministereille monta reikää voguen kuoseihin. paskat ammuttaisi ensin pois ja sitten puhdistus. sitä suomi kaipaisikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakenisin Afganistaniin, heittäisin paprut mereen, väittäisin olevani 17v. ja elelisin kuninkaan elkein mitään tekemättä nostellen taikaseinästä tuhansia euroja kuukausittain.
Saataisiinkohan sellainen 10 000 basaariläpsyttelijän porukka kasaan. Purnattaisiin ruoasta, hengattaisiin ostarilla/basaarissa, seksuaalisesti lähestyttäisiin naisia.. jos jotain projektia pitäisi tehdä, voisi pistää tikun paskapökäleeseen pystyyn ja tarjota sitä vientituotteeksi isäntämaalle.
Voitte mennä vaikka heti, herätys teille kermaperseille miten hyvin asiat teillä on silti persuilette.
Luulen että muualla ei ole näin itsetuhoista ja itseään halveksivaa kulttuuria, että kuvattu olisi edes mahdollista. Kun ajattelee asia näin päin, on se vieläkin hullumpaa kuin miltä se on nyt tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Teen mitä Suomen valtio käskee, ja niin muuten teette tekin.
Jos sota tulee, se on aika erilainen kuin viimekertainen.
Se mitään ehtisi käskeä. Meidät valloitetaan ja hallitus alkaa jahkaamisen kenen on syy, kun ei puolustettu Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että maanpuolustustahto on Suomessa alempana kuin koskaan ennen.
Tiedän, että olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun sitäkin on puollustettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voitais perustaa rèfugees finland ry ja lypsää valtiolta avustusrahaa miljoonia. Voitais leipoa hiekkakakkuja myytäväksi tai yritettäis kiillottaa kamelin pàskáá.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivarit ei käytä lihaa.
Hölmö kysymys. Jos sota on syttynyt, ei täältä enää mihinkään lähdrtä+Ruotsi on jo valmiudessa, eli sinne olisi turha mennä muutenkaan.
Muutenkin tällaiset kyselyt tuntuvat lähinnä selkärangattomien isojen pikkupoikien seuranhakureissulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja muutenkin armeijaiän ylittänyt. Ja mielestäni Suomi ei ole puolustamisen arvoinen. Eikä mikään muukaan valtio. En ole solidaarinen Suomelle, koska Suomikaan ei ole ollut solidaarinen minulle.
Koulutus, palvelut ja turvallinen ympäristö on kuitenkin kelvannut?
Lusmu. Löysä paska.
Lähden johonkin etelään, Irak voisi olla hyvä paikka. Lämmintä riittää ja kauniita, paikkansa tietäviä naisia.
Eikös valtio muodostu yksilöistä, ihmisistä?
EI valtio ketään voi käskeä, mutta eliitti valtiossa voi päättää lähettääkö sinut tappamaan ja kuolemaan sotaan.
Mä olen kanssa osa valtiota ja itse itseäni komentaen poistatan itseni tykinruokajoukkueesta ja noudatan käskyäni, "taakse poistu" ja poistun riittävän pitkälle etteivät valtion edustajat voi päättää minun elämästäni ja kuolemastani. Mä päätän siitä ihan itse.