Mitä kaikkea olet pessyt pyykkikoneessa vahingossa?
Aloitan klassikolla, eli kertakäyttövaipan. Kauhean kiva oli siivota sitä geelitäytettä vaatteista ja pyykkikoneesta.
Muita?
Kommentit (99)
Autotallin oven kauko-ohjaimen. Naapuri oli ihmetellyt kun ovi jumppaa ylös-alas toista tuntia...
Kuulakärkikynän, joka oli kokkitakin hihataskussa. Muste levisi värjäten takin ja siitä takista tuli entinen takki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskupeilin. Meni säpäleiksi. Kuulin kyllä oudon äänen ja tiesin, että nyt pesukoneessa tapahtuu kummia, mutten katsonut tilannetta heti.
Kuinka sait sirpaleet pois rummusta?
Tyhjensin koneen ja keräsin vaatteiden mukana lattialle tippuneet sirpaleet sieltä ja sitten tyhjästä koneesta taskulampun kanssa noukin loput. Sitten laitoin pyykit vielä huuhteluun, ettei niihin jää minisiruja lymyilemään.
Niin ja toki menkkasidekin on käynyt pesussa vahingossa, peilin lisäksi.
Sytkärin, Sinin lattianpesuharjan, sellaiseen varteen kiinnitettävän. Ilman vartta toki. Pesukone kolisi niin perkeleesti, että ajattelin, että nyt se on rikki. Ei ollut, oli harja.
Lompakon ja pankkikortin, kuulolaitteen, rahaa, pikkuhousunsuojia..
Vierailija kirjoitti:
Sisko pesi mun hienon mohairneuleen pesukoneessa, josta se tuli takaisin nukenvaatteen kokoisena.
Siskolla oli hauskaa, mutta minua ei niin kovasti naurattanut.
Ihan sama, paitsi että pyykkäri oli äiti.
Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin. Mutta äiti pani mun mohairvillatakin koneeseen.
Se oli muuttunut huopuneeksi nukenvaatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin.
Laitoin pyykkikoriin ompelijalla teetetyn, raakasilkkisen juhlavan punaisen , ajatuksella että pesen sen käsin silkkipesuaineella. Mies laittoi sen koneeseen. Kaikki muut vaatteet vaaleanpunaisia, mekko haalistui, silkki kutistui pienemmäksi kuin vuorikangas. Korjautin sen vuorin, mutta väri oli eri kuin samasta kankaasta teetetty jakku. Jälkeenpäin ajatellen se ei varmaan olisi kestänyt vesipesua käsinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin.
KORJAUS
Laitoin pyykkikoriin ompelijalla teetetyn, raakasilkkisen juhlavan punaisen KOTELOMEKON, ajatuksella että pesen sen käsin silkkipesuaineella. Mies laittoi sen koneeseen. Kaikki muut vaatteet vaaleanpunaisia, mekko haalistui, silkki kutistui pienemmäksi kuin vuorikangas. Korjautin sen vuorin, mutta väri oli eri kuin samasta kankaasta teetetty jakku. Jälkeenpäin ajatellen se ei varmaan olisi kestänyt vesipesua käsinkään.
Migreenikohtaus oli alkamassa, ajattelin että pistän koneen päälle ja menen nukkumaan.. olin sekavassa tilassa ja olin jostain syystä heittänyt BANAANINKUORET koneeseen!
2 sähköhammasharjaa, lukulasini, yhden tohvelin...
Kuulokojeen. Onneksi oli paristokotelo kiinni niin ei käynyt mitenkään, hyvin toimii.
Vaippa täälläkin.
Paperinenäliinoja.
Kolikoita.
Tv.n kaukosäätimen ja lasten Tamacotsin (ei varmaan noin kirjoiteta), siis sellaisen pieni elektronisen hamsteripelin.
Ihme kyllä, noista kumpikaan ei mennyt rikki. Annoin vaan kuivua kunnolla
Pesin kerran puaniset farkut ajattelematta muutaman pyyhkeen kanssa.
Valkoisesta pyyhkeestä tuli pinkki. Tavallaan ihan söpö.
Jos satun olemaan tekemisen puutteessa niin pistän tumman pyykin sekaan paperinenäliinaan. Silloin riittää askartelua joksikin aikaa. Aikaa ja juomaa kuluu mukavasti!
Pari puhelinta, matkakortteja, huulirasvoja, nappikuulokkeita, täysi vesi-ilmapallo, tulee näin nopeesti mieleen. Kaikki on toiminu vielä pesun jälkeen, jopa puhelimet (aika ennen älykännyjä)
Kai mä jossain vaiheessa oon oppinu taskut tutkimaan, kun ei oo viime aikoina mennyt pesuun mitään ylimäärästä.