Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olet pessyt pyykkikoneessa vahingossa?

Vierailija
16.10.2020 |

Aloitan klassikolla, eli kertakäyttövaipan. Kauhean kiva oli siivota sitä geelitäytettä vaatteista ja pyykkikoneesta.

Muita?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari puhelinta, matkakortteja, huulirasvoja, nappikuulokkeita, täysi vesi-ilmapallo, tulee näin nopeesti mieleen. Kaikki on toiminu vielä pesun jälkeen, jopa puhelimet (aika ennen älykännyjä)

Kai mä jossain vaiheessa oon oppinu taskut tutkimaan, kun ei oo viime aikoina mennyt pesuun mitään ylimäärästä.

Vierailija
82/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotallin oven kauko-ohjaimen. Naapuri oli ihmetellyt kun ovi jumppaa ylös-alas toista tuntia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulakärkikynän, joka oli kokkitakin hihataskussa. Muste levisi värjäten takin ja siitä takista tuli entinen takki.

Vierailija
84/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappikuulokkeet ja kameran😅

Vierailija
85/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taskupeilin. Meni säpäleiksi. Kuulin kyllä oudon äänen ja tiesin, että nyt pesukoneessa tapahtuu kummia, mutten katsonut tilannetta heti.

Kuinka sait sirpaleet pois rummusta?

Tyhjensin koneen ja keräsin vaatteiden mukana lattialle tippuneet sirpaleet sieltä ja sitten tyhjästä koneesta taskulampun kanssa noukin loput. Sitten laitoin pyykit vielä huuhteluun, ettei niihin jää minisiruja lymyilemään.

Vierailija
86/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toki menkkasidekin on käynyt pesussa vahingossa, peilin lisäksi.

Vierailija
87/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkärin, Sinin lattianpesuharjan, sellaiseen varteen kiinnitettävän. Ilman vartta toki. Pesukone kolisi niin perkeleesti, että ajattelin, että nyt se on rikki. Ei ollut, oli harja.

Vierailija
88/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon ja pankkikortin, kuulolaitteen, rahaa, pikkuhousunsuojia..

Vierailija
89/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko pesi mun hienon mohairneuleen pesukoneessa, josta se tuli takaisin nukenvaatteen kokoisena.

Siskolla oli hauskaa, mutta minua ei niin kovasti naurattanut.

Ihan sama, paitsi että pyykkäri oli äiti.

Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin. Mutta äiti pani mun mohairvillatakin koneeseen.

Se oli muuttunut huopuneeksi nukenvaatteeksi.

Vierailija
90/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

patterin! Ei onneksi vuotanut.

Vierailija
91/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin.

Laitoin pyykkikoriin ompelijalla teetetyn, raakasilkkisen juhlavan punaisen , ajatuksella että pesen sen käsin silkkipesuaineella. Mies laittoi sen koneeseen. Kaikki muut vaatteet vaaleanpunaisia, mekko haalistui, silkki kutistui pienemmäksi kuin vuorikangas. Korjautin sen vuorin, mutta väri oli eri kuin samasta kankaasta teetetty jakku. Jälkeenpäin ajatellen se ei varmaan olisi kestänyt vesipesua käsinkään.

Vierailija
92/99 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tapana laittaa käsinpesuakin odottavat villaiset pyykkikoriin.

KORJAUS

Laitoin pyykkikoriin ompelijalla teetetyn, raakasilkkisen juhlavan punaisen KOTELOMEKON, ajatuksella että pesen sen käsin silkkipesuaineella. Mies laittoi sen koneeseen. Kaikki muut vaatteet vaaleanpunaisia, mekko haalistui, silkki kutistui pienemmäksi kuin vuorikangas. Korjautin sen vuorin, mutta väri oli eri kuin samasta kankaasta teetetty jakku. Jälkeenpäin ajatellen se ei varmaan olisi kestänyt vesipesua käsinkään.

Vierailija
93/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenikohtaus oli alkamassa, ajattelin  että pistän koneen päälle ja menen nukkumaan.. olin  sekavassa tilassa ja  olin jostain syystä heittänyt  BANAANINKUORET koneeseen!  

Vierailija
94/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sähköhammasharjaa, lukulasini, yhden tohvelin...

Vierailija
95/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokojeen. Onneksi oli paristokotelo kiinni niin ei käynyt mitenkään, hyvin toimii.

Vierailija
96/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa täälläkin.

Paperinenäliinoja.

Kolikoita.

Tv.n kaukosäätimen ja lasten Tamacotsin (ei varmaan noin kirjoiteta), siis sellaisen pieni elektronisen hamsteripelin.

Ihme kyllä, noista kumpikaan ei mennyt rikki. Annoin vaan kuivua kunnolla

Vierailija
97/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kerran puaniset farkut ajattelematta muutaman pyyhkeen kanssa.

Valkoisesta pyyhkeestä tuli pinkki. Tavallaan ihan söpö.

Vierailija
98/99 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satun olemaan tekemisen puutteessa niin pistän tumman pyykin sekaan paperinenäliinaan. Silloin riittää askartelua joksikin aikaa. Aikaa ja juomaa kuluu mukavasti!

Vierailija
99/99 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi