Mitä kaikkea olet pessyt pyykkikoneessa vahingossa?
Aloitan klassikolla, eli kertakäyttövaipan. Kauhean kiva oli siivota sitä geelitäytettä vaatteista ja pyykkikoneesta.
Muita?
Kommentit (99)
Taskupeilin. Meni säpäleiksi. Kuulin kyllä oudon äänen ja tiesin, että nyt pesukoneessa tapahtuu kummia, mutten katsonut tilannetta heti.
Otin puunlehden ja panin sen valkoisen hupparin taskuun.
Päätyi pesukoneeseen. Huppariin värjäytyi tummanvihreä läntti, eikä se lähtenyt tietysti millään pois.
Vierailija kirjoitti:
iPod nanon, ei selvinnyt ehjänä.
Ja selityksenä ihmettelijöille, treenitrikoissa oli just Nanon kokoinen piilotasku, yleensä säilytin soitinta kiinni kuulokkeissa, mutta tuolla kerralla olin jostain syystä kiskaissut kuulokkeet irti ja unohtanut soittimen taskuun.
Siis Shuffle, se tosi pieni, ei Nano.
Alkkareissa kiinni pikkuhousunsuoja. Klassikko. Nöyhtän lisäksi liimaa ja muovia.
Naapurin kissan. Vähän kutistui, muuten ei mennyt mikskään.
Vierailija kirjoitti:
Pahvisen ajokortin ja 50 mk:n setelin ja paperinenäliinoja.
Anoppi pesi apen pitkät villahousut valkopyykissä. Olis mahtuneet niukkinaukin kaksi vuotiaalle.
Naurettiin ihan sikana🐷
Sain lapsena pari äidin kivaa neuletta sen jälkeen kun hän oli pessyt ne liian kuumalla, samoin ainakin yksi valkoinen yöpaita värjääntyi iloisen pinkiksi kun oli jotain punaista ollut samassa koneessa. Epäilen, että suurpiirteinen kodinhoito on meillä sukuvika.
Vierailija kirjoitti:
Nämä perus nenäliinat, pikkuhousunsuojat ja kolikot. Lisäksi on pyykkiin joskus joutunut vahingossa kirkkaanpunainen värjäävä vaatekappale, joka sitten värjäsi koko koneellisen pinkiksi (tuo harmitti oikeasti).
Mulle kävi sama, mutta tuloksena koneellinen vaaleansiniseksi värjäytynyttä pyykkiä.
Sisko pesi mun hienon mohairneuleen pesukoneessa, josta se tuli takaisin nukenvaatteen kokoisena.
Siskolla oli hauskaa, mutta minua ei niin kovasti naurattanut.
Vierailija kirjoitti:
Taskupeilin. Meni säpäleiksi. Kuulin kyllä oudon äänen ja tiesin, että nyt pesukoneessa tapahtuu kummia, mutten katsonut tilannetta heti.
Kuinka sait sirpaleet pois rummusta?
Miehen kännykän. Olin laittamassa pyykkiä koneeseen, kun mies toi housunsa mukaan. Kysyin häneltä kahdesti, että onhan hän varmasti tarkistanut taskut. Joojoo, oli vastaus. Siellä se puhelin iloisesti kolisi koneessa. Puhelin oli mykkä, mutta sim-kortti toimi.
Nenäliinan, pikkuhousunsuojan, talouspaperia ja kellon olen ainakin pessyt pesukoneessa.
Olen pessyt pyykkiä kymmeniä vuosia eikä ole koskaan sattunut tuollaisia vahinkoja.
Mustan merkkaustussin, mutta onneksi korkki pysyi kiinni eikä se värjännyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puhuva Sanna Marin nukke meni "vahingossa" pesukoneeseen :D Ja toinen pesukone
Osaako se myös vastata kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt pyykkiä kymmeniä vuosia eikä ole koskaan sattunut tuollaisia vahinkoja.
Jo toinen täydellinen kodinhengetär ketjussa, joka ei selvästikään koske teitä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nämä perus nenäliinat, pikkuhousunsuojat ja kolikot. Lisäksi on pyykkiin joskus joutunut vahingossa kirkkaanpunainen värjäävä vaatekappale, joka sitten värjäsi koko koneellisen pinkiksi (tuo harmitti oikeasti).
Mulle on käynyt myös tämä klassinen; kirkkaanpunainen sukka valkoisen lakanapyykin joukossa - kaikki oli vaaleanpunaista sen jälkeen (paitsi se punainen sukka).
Miten se pirulainen etsiytyi juuri siihen pyykkierään, en tajua.
Pist oolin panoksia, ex-miehen housujen taskussa. Joo, jokainen on velvollinen tarkastamaan taskunsa kun laittaa vaatteen pyykkiin... tietysti nämä perinteiset rahat, sytkärit, nenäliinat, pikkarinsuojat ym syystä tai toisesta. Ystäväni on erikoistunut pesemään handsfreeta, kolmesti tainnut mennä pesuun työvaatteen taskussa. Äitini pesi taskullisen kastematoja. Siskoni tykkäsi pienenä kerätä matoja talteen.
iPod nanon, ei selvinnyt ehjänä.
Ja selityksenä ihmettelijöille, treenitrikoissa oli just Nanon kokoinen piilotasku, yleensä säilytin soitinta kiinni kuulokkeissa, mutta tuolla kerralla olin jostain syystä kiskaissut kuulokkeet irti ja unohtanut soittimen taskuun.