Mitä kaikkea olet pessyt pyykkikoneessa vahingossa?
Aloitan klassikolla, eli kertakäyttövaipan. Kauhean kiva oli siivota sitä geelitäytettä vaatteista ja pyykkikoneesta.
Muita?
Kommentit (99)
Kaksi kertaa työpaikan elektronisen avaimen :D kyllä vtutti
Kissan (vahingossa), pari ovelle tullutta Jehovan todistajaa. Onhan näitä.
Nuorena vaimona, sisareni pesi hienon valkoisen kohoneuleensa liian kuumassa. Se kutistui ja huopaantui, ei käynyt edes nukelle, koska ei joustanut pukiessa, aivan huopatossu.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Tarkistan aina taskut ennen kuin heitän vaatteet pyykkikoriin. Miehen lapsi on joskus unohtanut jotain piirroksia tai muuta paperia taskuun.
Minusta taas taskut tarkistetaan siinä vaiheessa kun vaate menee pyykkikoriin. Aikaisempi puoliso ei tehnyt niin vaikka sanoin asiasta, tuli pestyä hänen mp3-soitin housujen mukana.
Kerran joutui myös sytkäri pesukoneeseen, mutta se toimi vielä pesun jälkeenkin, Colt kestää elämää 😄
Taaperon purulelu. Hänellä on nyt semmoinen vaihe, että kaikki kattilan kansista alkaen heitetään tyhjään pyykkikoneeseen. Osaa jo itse avata koneen luukun. Yleensä tarkistan pesukoneen rummun, ennenkuin rupean laittamaan pyykkejä koneeseen, mutta jostain syystä tuo oli jäänyt johonkin paidan laskokseen piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Paperinenäliinoja lähinnä, joskus myös pikkuhousunsuojan. Lapsen taskuissa on joskus ollut pieniä kiviä.
Äiti aikoinaan pesi isän ajokortin, silloin kun olivat vielä pahvisia...
Ei vaan isä unohti ajokortin taskuun viedessään housut/takin pyykkikoriin. Isän oma vika.
Lapseni pleikkapelin. toimi pesun jälkeenkin.
Kiviä usein kun lapset olivat pienempiä, huulirasvan, vitosen setelin.
En ymmärrä aloitusta enkä sitä seuranneita vastauksia. Eikö normaali täyspäinen ihminen tarkista taskut ja pyykin ylipäänsä ennen pesuohjelman aloitusta? Ilmeisesti pölkkypää on uusi normaali yhteiskunnassa.
Ihan perusjuttuja nenäliinan, talouspaperipalan (nukkasi törkeesti), kolikon ja setelin, avaimet, pastillin joka liitskautui taskussa. Toki mennyt musta sukka valkopyykkiin 95 asteeseen muutaman kerran, mutta ei ole värjännyt pyykkiä :)
Puhelimen, nappikuulokkeet, nenäliinoja, avaimia, huulirasvaa, kynän, 20e setelin, kolikoita ja pikkuhousunsuojia. Ne muuttuu palloksi 😂 hyvin imukykyisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta enkä sitä seuranneita vastauksia. Eikö normaali täyspäinen ihminen tarkista taskut ja pyykin ylipäänsä ennen pesuohjelman aloitusta? Ilmeisesti pölkkypää on uusi normaali yhteiskunnassa.
Ilmeisesti olet sitten itse niin täydellinen ihminen ettei sinulle vahinkoja tai unohduksia pääse sattumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet sitten itse niin täydellinen ihminen ettei sinulle vahinkoja tai unohduksia pääse sattumaan?
Kyllä. Onko sinulla ongelma sen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on rutiini, niin eihän se pääse unohtumaan. Paitsi sen verran korjaan, että normaalisti jokainen tarkistaa omat taskunsa ennen kuin laittaa vaatteen koriin. Pyykinpesijän ei tarvitse enää niitä likaisia vaatteita näperrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti et ymmärrä selvää kysymystä joka aloituksessa esitettiin? Tarviiko tavata vai viittoa? Pistekirjoituskin onnistuisi.
Nämä perus nenäliinat, pikkuhousunsuojat ja kolikot. Lisäksi on pyykkiin joskus joutunut vahingossa kirkkaanpunainen värjäävä vaatekappale, joka sitten värjäsi koko koneellisen pinkiksi (tuo harmitti oikeasti).
Ei se oo pesu eikä mikään, jos ei vähintään nenäliina ole mukana. Olen pessyt myös puolison kännykän, rahapussin ja muuta pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti et ymmärrä selvää kysymystä joka aloituksessa esitettiin? Tarviiko tavata vai viittoa? Pistekirjoituskin onnistuisi.
Pitäisikö tässä nyt pyytää anteeksi sitä, että vastasin juuri sinun kysymykseesi?
Miehen kalliin täysvillaisen paidan kuudessakympissä.
Siitä tuli erittäin jämäkkä taaperokokoinen paita.