Nyt meni ruokavalio uusiksi! =)
Tästä päivästä lähtien syön terveellisesti. Kokeilen, onko terveellisellä ruokavaliolla vaikutusta esim. kasvojeni finniseen ihoon, ja jos siinä sivussa lähtisi pari kiloakin pois ;) En kuitenkaan aio olla liian ankara itselleni, äskenkin söin vähän kevyt-fetaa..ja aamulla Soleron. Jätän pois kaiken ylimääräisen rasvan, sokerin ja vaalean jauhon. Onko kellään vinkkejä tähän muutokseen, esim. hyviä reseptejä tms.? :)
Kommentit (12)
Kunpa tietäisit mitä kaikkea YLEENSÄ syön.. on fetat ja solerot pientä verrattuna karkki-/sipsipusseihin, pizzoihin, limsoihin jne. ;)
ap
ruookailuiden säännöllisyys ja monipuolisuus ja se että syö pieniä annoksia taroeeksi usein.
Olen monta kertaa ajatellut, että nyt aloita terveellsiemmän elämän, mutta se usein kaatuu..
Tsemppiä!!
Joo, olen tänään syönyt kovasti tomaatteja ja keitettyjä vihanneksia... :)
ap
Niin mistä voit tietää että ne ei tule light-tuotteista?
En sano itse juuta enkä jaata asiaan mutta ihmettelen vaan kaikkitietävyyttäsi vaikka olet oppijana asialla.
haluat finneistä eroon, jätä kaikki sokerit ja vaaleat jauhot syömättä. Sen sijaan hyviä rasvoja finninen iho tarvitsee runsaasti parantuakseen.
Kunhan tuli vain mieleen iloita täällä ihanan kevyttä oloa. En ole mikään light-tuotteiden suur-kuluttaja.
Ps. Tietoa löytyy jonkin verran terveys-asioista..
ap
Jos haluat terveyttä, hyvän ihon jne. niin panosta siihen, että ruokasi on mahdollisimman luonnollisessa muodossa ja teollisesti jalostamatonta. Jätä nyt ihmeessä ne light-tuotteet pois, tai lue ainakin niiden sisällysluettelot. Yleensä mitä enemmän light tuote, sen enemmän E-alkuisia numerosarjoja=on silkkaa paskaa.
Ja kerro vielä, mitä tarkoitat turhalla rasvalla? Nykykäsitys on, että HYVÄÄ rasvaa todella kannattaa syödä ihan kunnolla. VÄhärasvainen ruokavalio ei ole mitenkään erityisen hyväksi, tärkeintä on rasvojen laatu.
Kiitos vinkeistä, tuota olen ajatellut itsekin =)
ap
t. 11 (joka itse ei ole neuvonut tässä ketjussa, katsellut vaan)
Otan neuvot mielelläni vastaan :) Olenko kirjoittanut että käytän paljon light-tuotteita?
ap
Toivottavasti pystyt muutokseen.