Himoksella viikonloppuna satojen ihmisten parinvaihtobileet koronasta huolimatta – ”Aikuiset leikkivät keskenään sovitusti” ”Ei heppi tanassa mökistä toiseen”
Toimitusjohtajan mukaan Himos Areenalle on tulossa 100-200 henkeä. Iltalehden tietojen mukaan alueella kokoontuvat parinvaihtajat.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b7d1107-42ef-40a0-8f87-f9f2fed9ef81
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan maisakin tuolla?
Panu Hörkkö päivystämään!
Olisi muutenkin hauska katsella näiden hölmistyneitä naamoja, kun Seiska tekisi "seurapiiritapahtumasta" jättiartikkelin keskiaukeamalle.
Vierailija kirjoitti:
Osallistujat eivät varmasti kehtaa mennä tämän jälkeen testeihin vaikka oireita tulisikin. Pitäisi jäljittäjille sanoa olleensa seksijuhlissa niin ja niin monen partnerin kanssa.
Tottakai uskaltaa. Minä ainakin sukupuolitautitesteissä ravatessani kerron ihan suoraan harrastavani parinvaihtoa tai että useampi seksikumppani ollut.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kummallinen ketju näin kinkyn näkökulmasta. Sanottakoon heti alkuun, että EN hyväksy näiden bileiden järjestämistä korona-aikana, eikä tulisi mieleenkään itse riskeerata omaa tai muiden terveyttä menemällä sinne nyt.
Mutta noin muuten on pakko kyllä ihmetellä kommenttienne sävyä. Millä lailla teiltä on toisten seksuaalisuus pois? Jos ette ymmärrä parinvaihtoa niin ok, ei se kaikille sovikaan. Mutta että oikein toisten ikää, ulkonäköä ja älykkyyttä pitää arvostella tietämättä yhtään, mistä ja kenesrä puhutte. Oma ystävänne, työkaverinne, veljenne tai äitinne saattaa käydä noissa bileissä.
Mikä teitä vaivaa?
No onhan se nyt sairasta vehdata jonkun tuntemattoman vehtaajan kanssa. Silloin on jo oikeesti aika sairas seksielämä, jos ei oo säpinöintiä ilman jotain pervopuuhia. Ei tuolla oikeasti oo ketään kauniita tai mukavia ihmisiä, he saavat seksiä ilman erikoisjärjestelyitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä Pertti perusinssit palaavat toimistoilleen maanantaina, ympäri maata. Hiljaa hissutellen, tippa nenästä valuen (ehkä muualtakin) ja levitetään koronaa työkavereihin. Yrittäjät Himoksella hierovat karvaisia käsiään, laskiessaan viikonlopun saldoa. Koronasta viis.
Onneksi saamme sitten kuulla taas yrittäjien itkupotkuraivareita ja ul.inaa,kun hallitus joutuu puuttumaan ja näiden viruslinkojen takia menee fiksutki firmat alalla säppiin. Oon niin kurkkuani myöten täynnä horeca-yrittäjien poraamista.
Totta. Tää Himos-juttu oli nyt viimeinen pisara. Mun puolesta saa jokainen yökerhonpitäjä ym rietastelija mennä konkurssiin. Nyt on jouduttu koronan takia lopettamaan järkevämpääkin liiketoimintaa.
Ostettu seksi on muutenkin yök.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä juuri koronan takia täällä ollaan huolissaan.
Niin. Pervojen keskinäiset klamydiat ja herpekset ei meitä koske, mutta korona koskee muitakin ihmisiä. Sivullisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset on nykyään ihan sairaita
Nykyään? Jotkut ihmiset on aina harrastaneet moisia o r gi oi ta, lue historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä Pertti perusinssit palaavat toimistoilleen maanantaina, ympäri maata. Hiljaa hissutellen, tippa nenästä valuen (ehkä muualtakin) ja levitetään koronaa työkavereihin. Yrittäjät Himoksella hierovat karvaisia käsiään, laskiessaan viikonlopun saldoa. Koronasta viis.
Ja Marja-Liisa ja Pauliina palaavat mökkikylästä Siwan kassalle ja päiväkodin keittiöön puuhastelemaan arkisia askareitaan. Päivitelemään Iltapäivälehtien uutisointia Himoksen seksijuhlista. Paljun saastainen vesi tuskin ehtinyt joka sopukasta vielä kuivuakaan.
Kaupankassan tai keittäjän palkalla ei Himos-reissuja tehdä.
sun on mun sun on mun kirjoitti:
eikö taudin saaneet voisi laittaa oma vastuuseen. miksi muut joutuvat maksamaan muiden hölmöilystä. tässä taas nähdään mariinin suomi kommunismi.
Tällä ei kyllä ole mitää tekemistä Marinin hallituksen kanssa, ettei yksittäisiä ihmisiä laiteta vastuuseen. Ihme persupropagandaa jatkuvasti täällä. Toivottavasti mahdollisimman moni tajuaa olla äänestämättä valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkialla on turvavälit"
Sitä kulloistakin uutta puoliskoa sitten ilmeisesti vain katsellaan kahden metrin etäisyydeltä, mieluiten vain ulkotiloissa.
Toivottavasti Himos taltioi jokaisen naaman, nimen ja sotun koronan varalta.
Vierailija kirjoitti:
sun on mun sun on mun kirjoitti:
eikö taudin saaneet voisi laittaa oma vastuuseen. miksi muut joutuvat maksamaan muiden hölmöilystä. tässä taas nähdään mariinin suomi kommunismi.
Tällä ei kyllä ole mitää tekemistä Marinin hallituksen kanssa, ettei yksittäisiä ihmisiä laiteta vastuuseen. Ihme persupropagandaa jatkuvasti täällä. Toivottavasti mahdollisimman moni tajuaa olla äänestämättä valehtelijoita.
Eli kokoomusta. Heillä on sitä parempaa valehtelua jota mediakin myötäilee, koska ovat varakkaampia ja vaikutusvaltaisempia.
Surullista kun ei saa normiseksistä nautintoa. Säälittää tommonen luuseriporukka.
"He vuokraavat pyöriä" 😅 Varmaan satula irroitetaan ajon ajaksi...
No mikäs siinä. Tuskin ne 200 ihmistä kuitenkaan kaikki samassa sängyssä peuhaavat. Vastuullisempaa tuo on kuin yökerhossa hilluminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistön syysorgiat.
Yhh.Siis minä käsitän hyvin sivistyneen ihmisen sellaiseksi, joka on pitkälle opiskellut, lukenut, nähnyt maailmaa paljon.
Esimerkiksi joku professori, että proffat ja neurogirurgitko sielä sitten paneskelee ristiin rastiin joidenkin diplomaattien ja valtion päämiesten kanssa?
Luulin ennen että näissä käy Temppariporukka ja sen tyyliset.Eiköhän ne professorit pane ihan siinä kuin rekkakuskitkin, vai mitä ihmettä luulit.
Niin, kai niitä pervoja löytyy jokaisesta ammattiryhmästä, papeistakin, varsinkin heistä. Luullut olisin, että Koronan leviämisen aikaan ainakin tämän heille tärkeän tapahtuman olisi voinut järjestää yksityisesti jonkun kartanossa.
Tämä taad muistuttaa ettei KOSKAAN kannata yliarvioida kanssaihmisiä ja ottaa ketään liian vakavasti.
Tämä ketju on kyllä täydellinen esimerkki siitä, että palsta on virallisesti siirtynyt Merja 45v:n valtakunnaksi. Päivi Räsänen olisi teistä ylpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Marja-Liisa ja Pauliina palaavat mökkikylästä Siwan kassalle ja päiväkodin keittiöön puuhastelemaan arkisia askareitaan. Päivitelemään Iltapäivälehtien uutisointia Himoksen seksijuhlista. Paljun saastainen vesi tuskin ehtinyt joka sopukasta vielä kuivuakaan.
Kaupankassan tai keittäjän palkalla ei Himos-reissuja tehdä.
Aijaa, olen 20v. ja Mäkkärissä töissä, joka talvi on jossain oltu, Himos, Ylläs, Levi. En ymmärrä miten niin ei muka olisi tuollaiseen varaa, kun on varaa lähteä paljon kauemmaksikin ihan omalla palkalla.
Tuolta saanee muutakin kuin koronaa...