Heh, Hesarin hipsteritoimittaja veti herneet nenään Putouksen Jäbä Leissonista
Taisi osua kun noin kovasti korpeaa. Onpa hyvä esimerkki hipstereille tyypillisestä besserwisseröinnistä tuo blogiteksti.
Sama toimittajahan sai muuten porttikiellon Cheekin tiedotustilaisuuteen, koska olisi tuonut paikalle negatiivista energiaa.
Kommentit (29)
Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:26"]Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)
[/quote]
Sillai ironisesti vai?
"hänestä olisi voinut kirjoittaa pseudoälykkään Deleuzen ja Foucault’n siteeraajan, ylikorostetun post-strukturalistin ja omahyväisen kulinaristis-taiteellisen ekletisminsä esittelijän"
Voi miksi ei Iina keksinyt ottaa hahmoksi yliopiston siivouskomerossa puuhastelevaa Lassukkaa ja sekoittanut soppaan hiukka Carl Jungia ja Pierre Bourdieutä?
Aika syväluotaava oli hs-hipsterin analyysi hahmosta, jota nähtiin pari minuuttia ruudussa Jopollaan kurvailemassa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:26"]Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)
[/quote]
Sillai ironisesti vai?
[/quote]
Just sillai ironisesti. Koska... noh, sitä hipsterit tekevät :)
Hyvä, hyvä Oinonen, lisää paskaa housuun!
Kyllä täss ketjussa on eniten loukkaannuttu siitä, että hipsteri on dissannut räppäriä.
Itse asiassahan, #25, homma meni aikoinaan niin että joku dissasi Mestareita. Hector, Pepe, Kirka ja Pave (ja herrat tuntien, varmaankin nimen omaan Hector) pisti tälle porttarin Mestarien keikalle.
Intternjetissä olevien kuvien perusteella Onninen ei näytä järin iloiselta saati onnelliselta hipsteriltä. Vähän angstinen on.Liikaa Pierre Bourdieutä...
Heh uskomatonta paskaa niinkuin tuo cheekin "levyarvostelukin"... Asiapitoisempaa tekstiä löytyy jopa täältä av:ltä.