Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, Hesarin hipsteritoimittaja veti herneet nenään Putouksen Jäbä Leissonista

Vierailija
15.01.2014 |

http://nyt.fi/a1305772425118

 

Taisi osua kun noin kovasti korpeaa. Onpa hyvä esimerkki hipstereille tyypillisestä besserwisseröinnistä tuo blogiteksti.

Sama toimittajahan sai muuten porttikiellon Cheekin tiedotustilaisuuteen, koska olisi tuonut paikalle negatiivista energiaa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288622568423.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh uskomatonta paskaa niinkuin tuo cheekin "levyarvostelukin"... Asiapitoisempaa tekstiä löytyy jopa täältä av:ltä.

Vierailija
22/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:26"]Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)

[/quote]

Sillai ironisesti vai?

Vierailija
24/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hänestä olisi voinut kirjoittaa pseudoälykkään Deleuzen ja Foucault’n siteeraajan, ylikorostetun post-strukturalistin ja omahyväisen kulinaristis-taiteellisen ekletisminsä esittelijän"

 

Voi miksi ei Iina keksinyt ottaa hahmoksi yliopiston siivouskomerossa puuhastelevaa Lassukkaa ja sekoittanut soppaan hiukka Carl Jungia ja Pierre Bourdieutä?

 

Aika syväluotaava oli hs-hipsterin analyysi hahmosta, jota nähtiin pari minuuttia ruudussa Jopollaan kurvailemassa. 

 

Vierailija
25/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:26"]Poikkesiko kenenkään mieleen kirjottajan pilkkaavan omaa hipsteristä pikkusieluisuuttaan =)

[/quote]

 

Sillai ironisesti vai?

[/quote]

 

Just sillai ironisesti. Koska... noh, sitä hipsterit tekevät :)

Vierailija
26/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä Oinonen, lisää paskaa housuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täss ketjussa on eniten loukkaannuttu siitä, että hipsteri on dissannut räppäriä.

Vierailija
28/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassahan, #25, homma meni aikoinaan niin että joku dissasi Mestareita. Hector, Pepe, Kirka ja Pave (ja herrat tuntien, varmaankin nimen omaan Hector) pisti tälle porttarin Mestarien keikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intternjetissä olevien kuvien perusteella Onninen ei näytä järin iloiselta saati onnelliselta hipsteriltä. Vähän angstinen on.Liikaa Pierre Bourdieutä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän