Lue keskustelun säännöt.
Hyvää Huomenta
22.09.2013 |
Kaikki pallstalla olijat. Joita taitaa olla täällä ainoastaan yksi.
Tänään kaunis ilma ulkoiluun.
Kommentit (4)
Huomenta, tääl sängyssä odotan, että sauna lämpii ja käyn vapaapäivän kunniaksi aamusaunassa. :) sitten oliskin alettava kokkailee, ruokavieraita tulossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juu mullakin kiireitä ton J,miehen kanssa.
Aamupala on heitetty jo huiviin. Nyt täytyy imee ukko kuiviin:))))
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 08:30"]
Kaikki pallstalla olijat. Joita taitaa olla täällä ainoastaan yksi.
Tänään kaunis ilma ulkoiluun.
[/quote]
sinäkö vain?
[/quote]
Sinä vain.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 08:30"]
Kaikki pallstalla olijat. Joita taitaa olla täällä ainoastaan yksi.
Tänään kaunis ilma ulkoiluun.
[/quote]
sinäkö vain?