Saako 400 eurolla hyvän keskikokoisen olkalaukun?
Kommentit (26)
Nämä jotka huutelee että ei tuohon hintaan saa mitään, niin ovat niitä jotka itse ostavat Vuittonin halvat ja muovinkatkuiset piraattikopiolaukut ja kuvittelevat näinollen kantavansa jotain tonnin laukkua ja haukkuvat muita aitoja nahkaisia laukkuja halvoiksi vain siksi ettei ne huuda logoa korttelin päähän! :D
handbagsuperstore.fi myy tosca blu laukkuja. Itse olen sieltä tilannut.
Ostin nahkaisen hyvän käsilaukun kirpparilta 6 eurolla. Hyvä on, tuoksuu vieläkin, paljo lokeroita, tukeva, vetskarit toimii. Laitan rahani mieluummin hyvään ruokaan.
Porokorun Black Friday 2025! Kaikki Bertoni shopping bagit -24% Uusi suomalainen korukauppa-laukkukauppa www.porokoru.com Porokorusta Canvas Cordura materiaalista tehtyjä luontoa säästäviä kestäviä olkalaukkuja/shopping bageja, jossa teräväpiirtoinen väripainatus sekä edessä että takana. https://www.porokoru.com/collections/canvas-ostoslaukut
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 15:01"]Omani ostan salolaisesta kenkäkaupasta...stokkaltakin luulisi saavan?
[/quote]
Siis Tosca Bluta
[/quote]Ok, pitää sit vaan katsella. Näin kerran jossakin zalandolla tms. aivan ihanan tosca blun laukun muttei sitä tullut sitten kuitenkaan tilattua ja harmittaa vieläkin.