Lentokentän Mulberry!
Onko sitä vielä? En löytänyt hki-vantaan nettisivuilta eikä mulberryn omilla sivuillakaan mainita suomen liikkeistä kuin fabianinkatu.
Piti poiketa sinne ostoksille kun reissuun olen lähdössä, mutta voi surkeus jos sitä ei enään olekaan :(
Kommentit (16)
En mäkään sitä löytäny, ei oo ainenkaan samalla paikalla, tuskinpa missään.. :( Onneks reissun päältä löytyi, hyvissä aleissa vielä :))
No voihan kökkö :( Odotin jo saavani edes hieman huokeammalla hinnalla laukun mutta se siitä sitten.
ap
Ihan hyvä, että lähti pois. Yleensä on ollut matkabudjetti käytetty ennen koneeseen nousua... No ei vaan, harmi homma. Joudun ehkä ostamaan sunnuntaina sellaisen Furlan Candyn rantakassiksi.
- 2
Hahaha :D Mä olin ihan varma että tässä on taas uus mungomango-keskustelu.. :D
Löytyi joku aiempi keskustelu täältä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3883237/ketju/eiko_muka_mulberrya_ole_enaa_lentokentalla
Keskustelun mukaan löytyisi jokin mulberry-osasto? Mahtaako pitää paikkansa?
mulberrya saa ostaa, muttei guessia tai hermestä.
just just.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:38"]
mulberrya saa ostaa, muttei guessia tai hermestä.
just just.
[/quote]
??
Kuka rinnastaa Guessin ja Hermèsin?
Kesällä oli vielä siellä passintarkastuksen jälkeen Luxbag ja toinen pikkuliike jossa oli ainakin Mulberryn laukkuja... onkohan tämä se joka on lähtenyt pois vai joku eri liike?
Passintarkastusta ennen eli siinä isoimman aulan kohdalla oli toinenkin Luxbag, siinä lähellä missä se isompi kaksikerroksinen Finnair Shop, ainakin loka-marraskuussa oli.
Se Mulberry oli pieni ja lähtöportin vieressä, ja siitä ikään kuin puuttui se julkisivuseinä kokonaan. Takaseinän takana oli jo kiitoratoja. Hieno selitys joo.
Asiasta viidenteen mutta mä en kestä niitä lentokentän Muumi- ja Angry Birds-LELUliikkeitä, miksi niiden tilalle ei voisi avata jotain järkevämpää? Tai yksi lelukauppa tai -osasto? Tuo Hki-Vantaan kenttä on vielä niin kaukana kansainvälisistä ostosstandardeista kuin vaan voi olla.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:59"]
Se Mulberry oli pieni ja lähtöportin vieressä, ja siitä ikään kuin puuttui se julkisivuseinä kokonaan. Takaseinän takana oli jo kiitoratoja. Hieno selitys joo.
[/quote]
Niin joo, eikö se ollut sellainen vähän enemmän kioskin näköinen liike eikä mikään putiikki? :D
Pakko kertoa, että säälittävin näkemäni luksusmerkkiliike oli Nizzan lentokentällä viime marraskuun alussa, eli itse Hermès.
Liike oli aika tilava siellä keskellä lähtöaulaa, mutta valikoimassa oli muutama hassu kietaisurannekoru ummehtuneen harmaaruskeasävy-nahkaisena ja logollinen H-rannekoru rihkama-metallisena jossain viherkeltaisessa ja hailakan sinisessä pintasävyssä, yksi musta miesten vyö, muutama myrkyn-oksennuksen-ripulin värinen kirjava silkkihuivi ja yksi orvon näköinen laukku hyllyssä, joku outo malli jossa meni hihnoja jotenkin ristiin miten sattuu! Myyjä oli siellä vähän sen näköisenä ettei ole tekemistä kun ei ole myymistä, kun vitriinit ja hyllyköt tyhjät. Tuskin aasialaiset olivat olleet siellä tyhjentämässä koska ne hinnat ihan samat kuin niiden rannikon lähikaupunkien liikkeissä.
Ei ole enää. :( Fabianinkadulle vain.