Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset ihmiset aina luulevat tietävänsä henkilöä itseään paremmin, mitä hän tulee myöhemmin katumaan?

Vierailija
16.10.2020 |

"Sinä tulet 50 vuotiaana katumaan sitä, että et tehnyt lapsia!"

"Sinä tulet viimeistään 40 vuotiaana katumaan tuota tatuointiasi!"

"Sinua tulee kaduttamaan se, että et hakenut lääkikseen/kauppikseen/oikikseen/minne lie kun löydät itsesi kortistosta!"

Miksi keski-ikäiset aina luulevat tietävänsä mitä minä, kolmekymppinen tulen 20 vuoden päästä katumaan? Jos en ole yhtään lapsi-ihminen, niin katuisin syvästi niiden hankkimista. Koska rakastan tatuointeja, katuisin etten niitä ikinä hankkinut. Koska ei kiinnosta mikään kauppis, niin sekin kaduttaisi jos sinne menisi eikä yhtään kiinnosta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kaduttanut, jos olen tehnyt jotain mitä itse haluan. Ei niin, että äiti haluaa ja itse luulen haluavani. Vaan ihan oikeasti sataprosenttisesti itse haluan. 

Aina on kaduttanut jos olen tehnyt jotain vain siksi koska se on äidin mielestä hyvä idea.

Vierailija
2/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat yleensä itse katuneet sitä, mitä uskovat sinun katuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat yleensä itse katuneet sitä, mitä uskovat sinun katuvan.

Yleensä ne on olleet jotain kolmen lapsen äitejä jotka sanoo sitä että kadut jos et hanki lapsia. 

Vierailija
4/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit taas yksi nuorempi ystävä joka teki lapsia on suoraan sanonut että välillä ihan oikeasti kaduttaa että teki lapset koska olisi ollut vielä niin paljon asioita mitä olisi halunnut tehdä mutta enää ei voi.

Vierailija
5/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta. Ehkä siksi. 

Vierailija
6/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule olevani aina oikeassa mutta kyllä aika moni ihminen on oikeasti katunut asioita joiden olen ajatellut (harvoin sanonut ääneen) heidän vielä joskus katuvan. Ei toki aina.

Vierailija
7/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut oppii toisten virheistä, normaalit omistaan ja tyhmät ei opi ollenkaan.

Vierailija
8/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se "virhe" tässä on? Jonkun mielestä lapsen hankkiminen on virhe. Toisen mielestä sen hankkimatta jättäminen on virhe. 

Vierailija
9/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista voi ehkä vielä sanoa että katuu jos sössii raha-asiansa, ottaa pikavippeja ja ties mitä lainaa turhiin asioihin, juopottelee rahansa ja terveytensä, alkaa käyttämään huumeita, on huonossa suhteessa jne. Mutta moukkamaista ja typerää sanoa jotain tuollaista omista henkilökohtaisista valinnoista.

Vierailija
10/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ihmiset katuu itse niitä hankkimiaan kakaroita ja haluaa vetää muutkin ihmiset samaan suohon. Misery loves company.

Vierailija
11/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhana katuu jotakin mitä nuorena teki, niin mitä väliä sillä on? Sehän on luonnollista.

Ei elämää voi elää niin ettei koskaan katuisi mitään. Joku kympintyttö ehkä just ja just.

En nyt viisikymppisenä ihastele kahta pientä tatuointiani, enkä monta muutakaan asiaa mitä nuorena tuli tehtyä, mutta se oli sitä aikaa. En ole enää rippukoulupoika. Elämä jättää jälkensä, ja hyvä niin.

Vierailija
12/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se "virhe" tässä on? Jonkun mielestä lapsen hankkiminen on virhe. Toisen mielestä sen hankkimatta jättäminen on virhe. 

Voit itse päättää mihin kategoriaan haluat kuulua.

Vierailija
13/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä olen hyvä ihmistuntija ja yksinkertaisesti tiedän paremmin mitä ja miten asioita kannattaisi tehdä.

Vierailija
14/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei oo vielä mitää! Jotkut immeiset tällä sivulla luulevat tietävän miun sukupuolen paremmin ku mie ite. :D Mut takas aiheesee… Tuo lapsien tekemättömyys juttu o kyl tuttu. Erehdyin sanomaa yhdelle vanhalle sukulaiselle, et en haluu lapsii, nii eka asia mitä hän sano, et kyl se mieli muuttuu, ku tulee ikää. >:/ Eli mie en osaa tehä oikeita päätöksii ikäni takii. Eikös tuo oo jo jotain ikärasismii? Ja sit tuo iän ikuine tatuointi juttu. :D Miul ei oo siis tatuointei, mut sitten, ku miun koira kuolee, nii mie aion maalata hänen tassusa mustalla maalilla, painaa sen paperiin ja pyytää tatuoijaa tatuoimaan sen tassun kuvan käteeni, et pystyn näkee sen aina. :) Juu, sit joku vanhus tulee ja väittää et tulen katumaan sitä… M25

Vierailija
15/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano "Ok Boomer" ja jatka matkaa.

Vierailija
16/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano "Ok Boomer" ja jatka matkaa.

Ok, boomer on ehkä kaikkien aikojen paras uusi lause. Miksi? Se on helppo ja nopea ratkaisu senioreiden valitukseen.

Vierailija
17/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt huonoimmat valintani, kun olen kuunnellut toisia. Omista virheistä seuraa pelkkä katumus ja häpeä, mutta muiden kuuntelemisesta myös tajuton morkkis siitä, että ei pysynyt kannassaan. Ja kun ne muut ei joudu kärsimään seurauksista, niiden kanssa jää yksin.

Vierailija
18/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt huonoimmat valintani, kun olen kuunnellut toisia. Omista virheistä seuraa pelkkä katumus ja häpeä, mutta muiden kuuntelemisesta myös tajuton morkkis siitä, että ei pysynyt kannassaan. Ja kun ne muut ei joudu kärsimään seurauksista, niiden kanssa jää yksin.

Sama juttu!!!! Harmittaa etten aikaisemmin oppinut tätä, että muita EI kannata kuunnella. Tai no, saa kuunnella, mutta päätöksiä ei tehdä sen perusteella.  Toisaalta tietysti olen myös itse tehnyt huonoja valintoja, mutta ainakin on helpompi kun voi syyttää ihan vaan itseään.

Vierailija
19/22 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollaki seniorilla meni tunteisiin, kun piti antaa alanuoli. :DDDd Noinko paljon ärsyttää, kun nuoriso keksi tavan hiljentää teidät? :DDDDDDD

Vierailija
20/22 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassumpia on ihmiset jotka itse tietävät mitä he tulevat

katumaan ja tekevät sen silti.

Esim tunsin nuoren naisen

joka meni naimisiin. Avioliitto oli katastrofi, päättyi

nopeasti avioeroon. Nainen suureen ääneen varoitteli

muille "älkää ikinä menkö naimisiin! ottakaa opiksi mun

kokemuksesta!" Sitten nainen itse meni uudestaan

naimisiin. Sekin avioliitto oli katastrofi, päättyi