Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomessa kohdunpoistoa omalla rahalla, vai onko pakko mennä ulkomaille?

Vierailija
16.10.2020 |

Ilman "kunnon" lääketieteellistä syytä siis. Myös kokemuksista kohdunpoistosta saa kertoa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ei saa edes sterilisaatiota rahalla. Miten valtiolla voi olla lupa päättää minun puolestani, mitä minä keholleni teen omilla rahoillani?! Täysin sairasta.

Vierailija
2/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kävin yksityisellä, mutta kyllä sille syy oli sille poistolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ei saa edes sterilisaatiota rahalla. Miten valtiolla voi olla lupa päättää minun puolestani, mitä minä keholleni teen omilla rahoillani?! Täysin sairasta.

Miten niin?

Ajattelin sterilisaatiota pelastuksenani.

Terv 7.vahinkoraskaus menossa.

Vierailija
4/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä sterilisaation ihan vain kysymällä.

Kohtu poistettiin juuri, tosin lääketieteellisin syin. Paras asia elämässäni.

Vierailija
5/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaation saa helposti. Pitää vain osata olla aikuinen edes kerran.

Vierailija
6/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli on lupa päättää, että julkisella puolella käytetään rahaa enimmäkseen niihin toimenpiteisiin, jotka ovat tarpeellisia toimintakyvyn kannalta. Et sä siihen kuole, jos joudut kumia käyttään, mutta jos susta on mukavampaa panna ilman kumia, niin maksat enemmän. Tässä nyt periaate vähän tiivistettynä.

Vierailija
7/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta on poistaa kohtu ilman syytä.

Vierailija
8/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun poistolla ja sterilisaatio eivät tarkoita samaa toimenpidettä, paitsi jos olet kai näköjään lapsentekokone jolla uskonto kieltää ehkäisyn.

Ehkäpä kannattaa tehdä siitä lääketieteellinen syy ja sitten kun lapsi syntyy, vaatii sektion (pelkodiagnoosi huom!) niin vaatii että lääkärit poistaa samalla sen kohdun niin ei tartte laittaa itseään manalan majoille sen takia että tulee uusi lapsi.

Vierailija
9/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita elimiä kannata lähteä poistamaan ilman lääketieteellistä syytä (se, ettei halua lapsia, ei ole lääketieteellinen syy). Vanhemmalla iällä sellainen saattaa hyvinkin naisella olla. Sterilisaatiota ei tehdä poistamalla kohtu.

Vierailija
10/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hanki ehkäisyimplanttia?

Sitä ei voi unohtaa ottaa, toimii 5 vuotta.

Vierailija
11/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa kohdunpoistoa ilman lääketieteellistä syytä missään. Ehkäisy ei ole syy kohdunpoistoon.

Minulta poistettiin kohtu 15 vuotta sitten myoomien vuoksi. Leikkaus meni hyvin eikä siitä ole minulla kuin positiivista sanomista. Kaikkein parasta oli, kun ehkäisystä ei tarvinnut huolehtia sen jälkeen.

Vierailija
12/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei  muuten puhunutkaan, että olisi vailla kohdunpoistoa ehkäisyn takia. 

Vierailija
13/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on mentävä ulkomaille. Missä maassa kohdunpoisto kannattaa tehdä? Missä on asiantuntevimmat lääkärit? Onko kellään kokemusta?

Ap

Vierailija
14/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa kohdunpoiston?

Vierailija
15/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kohdunpoiston kivuliaiden ja vittumaisten kuukautisten takia, plussana se ettei ehkäisystä tarvitse huolehtia. Olen valmis maksamaan että saan kohdun irti kehostani.

Ap

Vierailija
16/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ulkomaillakaan vastuulliset lääkärit tee mitä tahansa toimenpiteitä vain siksi, että potilas sellaisen haluaa. En todellakaan ihan oman terveyteni vuoksi uskaltaisi mennä sellaiselle klinikalle, jossa tehdään mitä tahansa kun vain iskee rahat pöytään. Jos kohdusta on jotain vaivaa, poisto voi olla perusteltu ja se voidaan tehdä Suomessakin.

Vierailija
17/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kohdunpoiston kivuliaiden ja vittumaisten kuukautisten takia, plussana se ettei ehkäisystä tarvitse huolehtia. Olen valmis maksamaan että saan kohdun irti kehostani.

Ap

No keskustele lääkärin kanssa, siitä se alkaa. Kohdun poistaminen ei ole tavanomainen tapa hoitaa kivuliaita kuukautisia mutta ei se poissuljettukaan ole. 

Vierailija
18/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko joku kertoa miten kohdun saa poistettua? Mikä tahansa keino käy. Vai olenko tuomittu elämään tämän kanssa koko ikäni?

Ap

Vierailija
19/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No keskustele lääkärin kanssa, siitä se alkaa. Kohdun poistaminen ei ole tavanomainen tapa hoitaa kivuliaita kuukautisia mutta ei se poissuljettukaan ole. 

Keskusteltu on, tyrkyttävät kierukkaa joka ei auta, päinvastoin.

Mikä on helpoin tapa saada kohdunpoisto? Olen valmis menemään ulkomaille ja maksamaan.

Ap

Vierailija
20/49 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisiko joku kertoa miten kohdun saa poistettua? Mikä tahansa keino käy. Vai olenko tuomittu elämään tämän kanssa koko ikäni?

Ap

Mene jonnekin Meksikoon missä ei paljon lupia kysellä. Ja jos sulla oikeasti on niin paljon vaivoja, se kyllä poistetaan laillisesti Suomessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan