Miten saada tietty sivu esiin?
Olen uusi käyttäjä täällä, enkä oikein tajua, miten pääsen takaisin tietyn ketjun tietylle sivulle, nyt minulla menee kauheasti aikaa hyppiä noissa palleroissa taaksepäin ja välillä epäonnistun ja joudun takaisin etusivulle, tai viimeiselle. Onko täällä joku käyttöohje, tai voitteko neuvoa, onko paikka, mistä voin vaan laittaa, että tahdon vaikka sivulle 2419 tietyssä ketjussa?
Kommentit (7)
Jos on rekisteröity käyttäjä, löytää helposti omasta profiilista ketjut joihin on kommentoinut.
Mun mielestä rekisteröityminen helpottaa paljon sivuston käyttöä. Rekisteröityä voi millaisella nimimerkillä tahansa, pitää vaan olla jokin sähköpostiosoite jonka voi ilmoittaa ylläpidolle.
Kun olet ko. ketjussa sisällä, vaihda osoiteriville tuo "pallukan" numero ja poks! sielläpä olet.
muokkaa URL-osoitetta osoiterivillä. Jokaisessa URL:ssa on kysymysmerkki ja sen perässä sana changed=numerosarja. Kirjoita väliin page=numero (sen sivun numero, jolle haluat - 1 eli kakkossivu on page=1, kolmossivu on page=2). Eli jos haluat sivulle 2419, kirjoitat page=2418
Ks alla esimerkki
... ?page=2&changed= ...
Uusi välilehti mihin alat kirjoittaa keskustelun nimeä, se vie sun kommentoimalle sivulle, valitettavasti ei taida olla keinoa päästä minkä tahansa keskustelun haluamalleen sivulle, todella kömpelöä on, tiedän, niin kuin sekin että keskustelut hukkuu kommentoimattomuuden tahtiin, olisi kätevää kun viimeisimmistä keskusteluista olisi pitemmän ajan selattava lista, niin ei tulisi kymmentä aloitusta samasta asiasta kun se ensimmäinen olisi selattavissa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet ko. ketjussa sisällä, vaihda osoiteriville tuo "pallukan" numero ja poks! sielläpä olet.
ei toimi ihan noin, sillä kakkossivu on page=1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei toimi ihan noin, sillä kakkossivu on page=1
Ihampa totta, niin onkin. No, pointti kuitenkin tuli kai selväksi.
Sivuhistorian kautta.
Mobiilissa valitaan tietokonesivu ja sitten pääse valikosta valkkaamaan historia.