Onko mies kyllästynyt muhun,
Ollaan tapailtu ja seurusteltu kohta 4 kk, viimeinen viikko vietetty tiivimmin yhdessä kun mun 2 lasta olleet isän luona syyslomalla. Edellisiltana nukkumaan mennessä, mies käänsi selän, antamatta edes hyvänyönpusua, ja sanoi olevansa väsynyt. seuraavana päivänä sovittiin et soitellaan ja hän soitti illalla ja sanoi olevansa väsynyt kun kysyin missä on yötä. Vietin koti-illan ja mietin onko se kyllästynyt muhun. Mitä mieltä ootte? Tälle illalle ehdotti tapaamista..
Kommentit (5)
Kokemuksesta sanon, että sillä on joku uus.
Jos sanoo olevansa väsynyt, varmaan sitä onkin. Ei jaksa 24/7 -yhdessäoloa vieri vieressä nyhjäten. Ei kukaan jaksa loputtomiin eivätkä kaikki edes alkuunkaan. Ihminen tarvitsee myös omaa aikaa, luonteesta riippuen enemmän tai vähemmän.
Uskon myös että oli väsynyt, on vaan harvinaista että saamme viettää aikaa näin paljon yhdessä, itse olisin ehkä väsyneenäkin halunnut nukkua vierekkäin. En tiedä olemmeko liian erilaisia, kun itse tykkään halailla ja pussailla ja hän ei niinkään.. Siitä jää itselle vähän kylmä olo kun tulee torjutuksi jo tässä vaiheessa
ap
Ehkä hän puhuu totta ja on väsynyt.
Ei välttämättä kyllästynyt. Ehkä on luonteeltaan enemmän introvertti ja haluaa myös omaa aikaa. Neljä kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika. Ei hätää, kun tälle illalle ehdotti tapaamista.