VELA-Nainen! hyväksyisitkö että tapailemallasi miehellä olisi lapsia aikaisemmasta suhteesta?
Olisiko sinulle ok, että joutuisit viettämään aikaa joskus miehen ja hänen lastensa seurassa? Vai etkö edes tapailisi miestä, jolla on lapsia?
Kommentit (135)
Ei kukaan järjellinen lapseton nainen/mies seurustele sinkkuvanhemman kanssa.
Miksi yh:t ei deittaile keskenään?
Toki. Itse kun en halua kenenkään kanssa saman katon alle niin mitäpä se minua haittaisi? En mä heidän vanhemmaksi ala vaan seurustelen heidän vanhempansa kanssa, ei siis ole minulta pois hänen vanhemmuutensa kunhan mun ei oleteta osallistuvan kun hoitamaan mä en ketään alkaisi. Vanhempien lasten kanssa voisin kyllä viettää aikaa jos olisi esim. yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Yhteiseen huusholliin en muuttaisi mistään hinnasta, mutta sama se olisi vaikka mies olisi lapseton.
No jos lapset eivät olisi kovin pieniä. Mielellään yli 18-vuotiata. :-)
Jos mun oletettaisi osallistuvan lasten elämän niin ei kiitos. Jos osaisi hoitaa penskansa keskenään, sotkematta mua millään tavalla asiaan niin olis ihan yhdentekevää. Kotiini en ottaisi enkä yhteen muuttaisi, muuten ei häiritsisi kun en olisi osallisena. Kävelemään lähtisin heti jos alettaisi jotain äitipuoli leikkejä ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi, jos olisin halunnut elää edes osittaista lapsiperhe-elämää, olisin tehnyt omat.
Niin, koska kaikki jotka haluavat lapsia, myös saavat niitä?
Kyllä, enemmistö saa. Tahtomattaan lapsettomat kun ovat vähemmistö. Ja lapsia kyllä hankitaan muutenkin kuin pusertamalla niitä omista kusivehkeistä. Et ole esim adoptiosta kuullut?
Puolisollani on lapsi aiemmasta liitosta, eikä se ole minulle minkäänlainen ongelma. Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta mulla on myös sairaus, joka tekisi raskaaksi tulon kovin vaikeaksi, ehkä mahdottomaksi. Olen siis päättänyt, että en edes lähde tavoittelemaan kuuta taivaalta.
On muutenkin suomen lakien vastaista sinkkuvanhemman seurustella lapsettoman kanssa.
Lasten mukana tulee sitten myös se eksä. Lomat suunnitellaan sen mukaan mikä sopii lapsille ja eksälle. En olisi koskaan ykkönen, koska perhe toisaalla kiilaisi aina ohituskaistaa pitkin ohi. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Lasten mukana tulee sitten myös se eksä. Lomat suunnitellaan sen mukaan mikä sopii lapsille ja eksälle. En olisi koskaan ykkönen, koska perhe toisaalla kiilaisi aina ohituskaistaa pitkin ohi. Ei kiitos.
Lisäyksenä vielä että olisi tosi epäsuhtainen asetelma, kun mies olisi minun prioriteettini mutta minä en olisi miehen. Elämäni ykkössuhteessa en kuitenkaan saisi toivomaani.
En tietenkään. En hyväksy että kenelläkään on ollenkaan lapsia. En usko olleeni itsekään koskaan kenenkään lapsi. Koska näinhän velat ajattelevat?!
Miksi lasten vanhempi haluaisi seukata lapsettoman kanssa, kun lapsettomat ei ymmärrä perhe-elämää ja ovat perheellisten mielestä itsekkäitä bilettäjiä?
Jos lapset eivät ole pieniä. Eikä mielellään montaa isoa lastakaan. Joku 4-5 teiniäkin olisi no no... Alle kouluikäisiä puolestaan ei kiitos yhtään.
Olennaisinta on se, että en ala viettämään pikkulapsi arkea. En myöskään ole valmis odottamaan yhteenmuuttoa kymmentä vuotta että lapset muuttaa omilleen.
En tapailisi miestä jolla on lapsia.
Nippanappa voisi olla ok jos ne lapset on jo aikuisia ja muuttaneet omilleen.