Mitä miehet hakevat näillä kalan roikotuskuvilla?
Siis oikeasti, joka toisen miehen deittiprofiilissa on kuva, jossa roikotetaan kalaa jossain rannalla. Luulevatko ne oikeasti, että naiset kiinnostuvat tuollaisesta? En vastaa itse yhdellekään, jolla on joku kalastuskuva profiilissa.
Kommentit (34)
Se on mystinen juttu, että miehet kuvittelee eläinten tappamisen ja rääkkäämisen (mm. perhokalastus on sitä itseään) asiaksi, joka kiihottaisi naisia.
Joo oikea ihq neitimies ei kalasta, metsästä tai aja moottoriajoneuvolla. Oikea neitimies käy kiasmassa, ateneumissa ja aamos rexissä. Ne sentään ovat kylttyyrellejä harrastuksia.
Mies on sellaisessa kuvassa omasta mielestään miehisimmillään, mutta täysi välinpitämättömyys elollisen olennon kärsimykselle ajaa naiset katselemaan miestä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Joo oikea ihq neitimies ei kalasta, metsästä tai aja moottoriajoneuvolla. Oikea neitimies käy kiasmassa, ateneumissa ja aamos rexissä. Ne sentään ovat kylttyyrellejä harrastuksia.
Mies on neiti, jos harrastukset eivät aiheuta muille elollisille suuria kärsimyksiä?
No, oli harrastus mikä tahansa, niin mielestäni harrastuskuvan ajatus netissä on aina aika lailla sama: kun heti kättelyssä näkee, mitkä ne toisen tärkeimmän kiinnostuksen kohteet ja eniten aikaa vievät asiat ovat, voi jo ennen ekoja treffejä päättää, onko tyyppi sellainen, jonka kanssa voisi tulevaisuutta kuvitella. Eli eiköhän se idea ole karvia sieltä mätsien joukosta ne, joille kalastus on ehdoton ei-ei tai jotka tietävät, että se että toinen viettäisi viikkokausia jossain pohjoisen joessa nivusiian myöten seisten lohia ja sulkatupsua heitellen, olisi parisuhteeseen sopimatonta, eivät alun alkaenkaan tahtoisi tavata. Ja sitten ne, joille kalastus harrastuksena on ok, voisivat sinne treffeille lähteäkin. Hyvähän se on ne toisen kiinnostuksen kohteet tietä heti, eikä vasta kahden kuukauden tapailun jälkeen.
"Hei makee moottoripyörä" "Nyt on komea vonkale!" "Nyt on hauiksessa kokoa!" "Hienot raybanit!" jne.
Kuvat on miesten mielestä hienoja, eivät ymmärrä, että suurin osa naisista pyörittelee näille silmiään.
Fallossymboli. Miehet eivät tajua, ettei se haiseva peniskuvakaan kiihota naisia.
Mitä naiset hakee niillä koiran/hevosen kuvilla? Ei tässä eläintä olla ostamassa
Hah hah.
Kun sain viimeisimmän ison kalani, niin laitoin vaimoni roikottamaan sitä ja otin itse kuvan:)
Millaisia kuvia sinne sitten pitäisi laittaa, jos ei kuvia siitä, miten vapaa-aikansa mieluiten käyttää? Tietääpähän heti, kannattaako svaipata oikealle vai vasemmalle, sen sijaan, että kolmien ihkutreffien jälkeen vasta tajuaisi, että se muuten mukava mies onkin hirveä lohenkiduttaja.
Minulle se on viesti: tuon sinulle ruokaa. Kala on hyvää. T. Kalamiehen ex- vaimo
Sehän osoittaa kiinnostusta aktiiviseen ulkoilmaharrastukseen/luonnossa liikkumiseen, omavaraisuus-taitoja luonnossa (ei mikään luonnosta vieraantunut kaupunkilainen) ja muutenkin taitoja koska eihän kuka tahansa saa isoa kalaa.
Ehkä ne haluaa viestittää että lahnoja on jo tarpeeksi jääny haavii.
Onneksi mun profiilissa on tyylikäs pukumies. Tosin inhoan pukuja, enkä suostu käyttämään niitä irl.
Ei sillä deitti-ilmoituskuvalla ole tarkoitus houkutella kaikkia naisia, vaan se yksi oikea, joka ymmärtää, että miehellä on harrastuksia. Kalastus on tämän miehen harrastus ja kalastuksesta nipoottavien naisten ei kuulukaan haaskata tämän miehen aikaa.
Olen itse mies, ja minun täytyy nyt kyllä liittyä tähän kummastelijoiden ryhmään tässä asiassa :)
Jos kärjistetään, yleistetään ja kiteytetään hieman argumentin ja pohdinnan vuoksi, voisiko sanoa tuossa ilmiössä olevan kyse sellaisesta "Katso miten hieno, minä ihan itse tein sen!" -asiasta? :D
Jollakin tasolla ajattelen, että joo hieno homma, selviäisit jonkin aikaa luonnossa ihan itse omaa ravintoasi hankkimalla, mutta toisaalta mitä metsästykseen ja kalastukseen tulee, niin on aivan käsittämättömät määrät tekniikoita, laitteita, koulutettuja koiria ja sun muita siinä apuna.
Minä vähän luulen, että melkein kuka vaan oppisi, arvataan vaikka nyt että kahdessa vuodessa, tähtäämään ja vetämään liipaisimesta kun useiden ihmisten ja / tai koirien takaa-ajama hirvi saapuu siihen tarkkailemallesi alueelle.
Samaten tuo kalastus: Et tehnyt siimaa, virveliä, uistinta, verkkoa tai varmaan yhtään mitään noista välineistä itse, joten ei herätä kunnioitusta kyllä sillä tavalla. Opit minuuteissa tai tunneissa paiskomaan kepillä jotakin muovisyöttiä narun päässä ja kelaamaan takaisin, ja olet omaksunut jotain tietoa paikallisista hyvistä sijainneista kalastaa?
En tiedä, ei herätä mitään kummempaa, eiköhän nuo oppisi jos pakko olisi.
No kun on naisia ja on naisia. Hienohelmaisille ikiprinsesoille jotka ei selviä mistään omin voimin on ruokaa hankkiva mies kauhistus. Sitten ollaan me joilla pysyy porakone kädessä, jaksetaan kantaa ne autonkin renkaat ja itsekin kalastetaan, eikä olla avuttomia puolivammaisia, meille se on merkki, että miehellä on laatu harrastus.
Jos se kalastuskuva laittaa pyyhkäsemään vasemmalle, niin silloinhan se toimii kuten sen on tarkoitettukin. Tarkoitus on selvästikin löytää luonnonläheinen nainen. Ei mitään cityvihreää.
Niillä karsitaan nipottajat pois aikaa tuhlaamasta.