Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet hakevat näillä kalan roikotuskuvilla?

Vierailija
16.10.2020 |

Siis oikeasti, joka toisen miehen deittiprofiilissa on kuva, jossa roikotetaan kalaa jossain rannalla. Luulevatko ne oikeasti, että naiset kiinnostuvat tuollaisesta? En vastaa itse yhdellekään, jolla on joku kalastuskuva profiilissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei makee moottoripyörä" "Nyt on komea vonkale!" "Nyt on hauiksessa kokoa!" "Hienot raybanit!" jne.

Kuvat on miesten mielestä hienoja, eivät ymmärrä, että suurin osa naisista pyörittelee näille silmiään.

naiset eivät ymmärrä, että en etsi suurinta osaa naisista, vaan yhtä naista

Vierailija
22/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaankohan niillä kuvilla harrastuksista? ihan villi arvaus, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa miehet hirveästi harkitsevat, mitä sinne laitetaan. Nainen valitsee hartaasti kuvia ja miettii, minkä vaikutelman tekee. Mies taas laittaa kuvan, joka on ehkä ainoa kuva, joka hänellä itsestään on viimeisen vuoden ajalta, eikä hänelle tule mieleenkään, että siitä päätellään muuta kuin, että hänellä on nenä naamassa.

Vierailija
24/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä myös kuvia kulkuneuvoista, itse kasatuista tietokoneista, työkalupakeista?

Naisilla siivousvälineitä tai kattiloita käsissä, keskeneräiset kirjoneulevillasukat, sisustuskuvia tai kukkapenkkejä?

Yhtälailla nuokin ovat harrastuksia tai kertovat henkilön intresseistä. Herättäisikö samaa ihmetystä, inhoa tai ihailua?

Vierailija
25/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tinderissä naamakuvan lisäksi kuva itsestäni purjeveneen ruorissa, kuva pannukahvia keittämässä leirinuotiolla ja kuva jossa kurkistan lumeen hautautuneesta teltasta. Ei tullut hirveästi matcheja, mutta silti löysin etsimäni.

Vierailija
26/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oli harrastus mikä tahansa, niin mielestäni harrastuskuvan ajatus netissä on aina aika lailla sama: kun heti kättelyssä näkee, mitkä ne toisen tärkeimmän kiinnostuksen kohteet ja eniten aikaa vievät asiat ovat, voi jo ennen ekoja treffejä päättää, onko tyyppi sellainen, jonka kanssa voisi tulevaisuutta kuvitella. Eli eiköhän se idea ole karvia sieltä mätsien joukosta ne, joille kalastus on ehdoton ei-ei tai jotka tietävät, että se että toinen viettäisi viikkokausia jossain pohjoisen joessa nivusiian myöten seisten lohia ja sulkatupsua heitellen, olisi parisuhteeseen sopimatonta, eivät alun alkaenkaan tahtoisi tavata. Ja sitten ne, joille kalastus harrastuksena on ok, voisivat sinne treffeille lähteäkin. Hyvähän se on ne toisen kiinnostuksen kohteet tietä heti, eikä vasta kahden kuukauden tapailun jälkeen.

Jep, ja jos koskaan teen dettisivustolle profiilin, niin laitan varmasti auto/moottoripyöräharrastuksestani kuvan. Tietääpähän sellaiset pysyä kaukana joille se on ongelma.

Vierailija
27/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalat on tarkoitettu miesten egon pönkittämiseksi ,ei belfiet eikä hauiskuvat, ne on idiooteille ja homoillle

Vierailija
28/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

1) Mies ajattelee että naisen pillu kostuu kun mies osoittaa jotain äijäilyä, kuten metsästystä/ kalastusta/ autoilua hienolla autolla/ veneilyä muskeliveneellä. Ja niinhän useimpien naisten pillu kostuukin siitä. Naiset ovat aika yksinkertaisia.

2) Miehellä ei ole montaakaan muuta kuvaa itsestään, jotka olisivat onnistuneita, siispä onnistunut kalakuva tyytyväisellä ilmeellä on yksi ainoista vaihtoehdoista. Varsin moni mies ei ota selfieitä itsestään - mm. itse en periaatteessa ota niitä - eikä miesporukoissa ole tapana räpsiä kuvia koko iltaa kuten naisporukoissa tavataan. Miehet ottavat kuvia enemmän lähinnä spesiaalitilanteissa kuten polttareissa tai kalareissulla.

M/40

Vierailija
29/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

1) Mies ajattelee että naisen pillu kostuu kun mies osoittaa jotain äijäilyä, kuten metsästystä/ kalastusta/ autoilua hienolla autolla/ veneilyä muskeliveneellä. Ja niinhän useimpien naisten pillu kostuukin siitä. Naiset ovat aika yksinkertaisia.

2) Miehellä ei ole montaakaan muuta kuvaa itsestään, jotka olisivat onnistuneita, siispä onnistunut kalakuva tyytyväisellä ilmeellä on yksi ainoista vaihtoehdoista. Varsin moni mies ei ota selfieitä itsestään - mm. itse en periaatteessa ota niitä - eikä miesporukoissa ole tapana räpsiä kuvia koko iltaa kuten naisporukoissa tavataan. Miehet ottavat kuvia enemmän lähinnä spesiaalitilanteissa kuten polttareissa tai kalareissulla.

M/40

*periaatteesta

M/40

Vierailija
30/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten pitäisi olla? Alpeilla rinneravintolassa aurinkolasit päässä kaljaa juomassa?

Vierailija
31/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa Tinder-kuvassa roikotan ex-vaimoa parvekkeelta.

Vierailija
32/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, ja minun täytyy nyt kyllä liittyä tähän kummastelijoiden ryhmään tässä asiassa :)

Jos kärjistetään, yleistetään ja kiteytetään hieman argumentin ja pohdinnan vuoksi, voisiko sanoa tuossa ilmiössä olevan kyse sellaisesta "Katso miten hieno, minä ihan itse tein sen!" -asiasta? :D

Jollakin tasolla ajattelen, että joo hieno homma, selviäisit jonkin aikaa luonnossa ihan itse omaa ravintoasi hankkimalla, mutta toisaalta mitä metsästykseen ja kalastukseen tulee, niin on aivan käsittämättömät määrät tekniikoita, laitteita, koulutettuja koiria ja sun muita siinä apuna.

Minä vähän luulen, että melkein kuka vaan oppisi, arvataan vaikka nyt että kahdessa vuodessa, tähtäämään ja vetämään liipaisimesta kun useiden ihmisten ja / tai koirien takaa-ajama hirvi saapuu siihen tarkkailemallesi alueelle.

Samaten tuo kalastus: Et tehnyt siimaa, virveliä, uistinta, verkkoa tai varmaan yhtään mitään noista välineistä itse, joten ei herätä kunnioitusta kyllä sillä tavalla. Opit minuuteissa tai tunneissa paiskomaan kepillä jotakin muovisyöttiä narun päässä ja kelaamaan takaisin, ja olet omaksunut jotain tietoa paikallisista hyvistä sijainneista kalastaa?

En tiedä, ei herätä mitään kummempaa, eiköhän nuo oppisi jos pakko olisi.

Hei oletko sinä se tunnettu juhlien ilopilleri??

Vierailija
33/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, ja minun täytyy nyt kyllä liittyä tähän kummastelijoiden ryhmään tässä asiassa :)

Jos kärjistetään, yleistetään ja kiteytetään hieman argumentin ja pohdinnan vuoksi, voisiko sanoa tuossa ilmiössä olevan kyse sellaisesta "Katso miten hieno, minä ihan itse tein sen!" -asiasta? :D

Jollakin tasolla ajattelen, että joo hieno homma, selviäisit jonkin aikaa luonnossa ihan itse omaa ravintoasi hankkimalla, mutta toisaalta mitä metsästykseen ja kalastukseen tulee, niin on aivan käsittämättömät määrät tekniikoita, laitteita, koulutettuja koiria ja sun muita siinä apuna.

Minä vähän luulen, että melkein kuka vaan oppisi, arvataan vaikka nyt että kahdessa vuodessa, tähtäämään ja vetämään liipaisimesta kun useiden ihmisten ja / tai koirien takaa-ajama hirvi saapuu siihen tarkkailemallesi alueelle.

Samaten tuo kalastus: Et tehnyt siimaa, virveliä, uistinta, verkkoa tai varmaan yhtään mitään noista välineistä itse, joten ei herätä kunnioitusta kyllä sillä tavalla. Opit minuuteissa tai tunneissa paiskomaan kepillä jotakin muovisyöttiä narun päässä ja kelaamaan takaisin, ja olet omaksunut jotain tietoa paikallisista hyvistä sijainneista kalastaa?

En tiedä, ei herätä mitään kummempaa, eiköhän nuo oppisi jos pakko olisi.

Samaa mieltä metsästyksestä, kalastusta en rupea kommentoimaan. Katsoin erään metsästäjän videota missä laski hurttansa gps:sän kanssa juoksentelemaan metsään. Itse istui autossa joka kävi tyhjäkäynnillä metsätiellä ja samalla tuijotteli kännykästä missä päin koira liikkuu. No sitten kun se koira tuli takaisin autolle päin aikansa juoksenneltua ja ajoi samalla kettua takaa niin isäntä nousi autosta ja kerran meni kyykkyyn josta sitten ampui sen ketun kun se siihen metsätielle loikkasi. Miehekästä puuhaa. En tiennyt että joku kettujakin metsästää. Kai se on sama mitä sitä ampuu kunhan saa jotain ampua? Olen nähnyt videoita metsästäjistä jotka kaivavat mäyrien pesiä ja sitten kun mäyrä katsoo kolosta niin sitä tussautetaan pistoolilla päähän. Onko äijä puuhaa?

Vierailija
34/34 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman vois kysyä toisinpäin. Miksi naiset sortuu heruttamaan silikonihuulet rullalla kuin ulosluiskahtanut peräsuoli ja karmeat tekoripset killissä? Joka kuvassa peilin kautta kuvataan takapuolta tai tissivakoa. Mielummin sitä kalan roikotusta katselee, kuin kumihuulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi