Miksi täällä väitetään että mieheni on tossun alla?
Vaikka minä teen kaikki kotityöt ja passaan häntä. Tänäänkin toin hänelle ruuan, keitin kahvit, tein voileivät yms.
Kommentit (15)
No kun se valittaa kaikille, että leivissä on juusto alla ja kinkku päällä muttei uskalla sanoa mitään. Ja joisi myös mieluummin tummapaahtoista.
Vierailija kirjoitti:
No kun se valittaa kaikille, että leivissä on juusto alla ja kinkku päällä muttei uskalla sanoa mitään. Ja joisi myös mieluummin tummapaahtoista.
Se syö leivän lauantai makkaralla ja juo tummapaahtoista. ap
Täällä?
En tunne sinua enkä miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sunnuntai, miten silloin makkara-asiat?
Koska sen pitää kysyä kaikkeen lupa sulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kai syö kun ei uskalla väittää vastaan.
miksi ei ole ikinä sipuliteemakkaraa tai balkania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä?
Kyllä tunnet.
Ammattivalittaja ja nokisutari.
Ohis, en ole edellinen, mutta vaikka olen liian usein tällä palstalla, niin ammattivalittajan juttuja en jaksa lukea. Ne eivät vain kiinnosta. Niin ikävää elämäni ei ole, että käyttäisin johonkin palstahulluun aikaani tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
miksi ei ole ikinä sipuliteemakkaraa tai balkania.
Tai berliinimakkaraa, eikö semmoistakin ennen ollut? Mortadellaa, jos oikein eksotiikan puolelle mennään.
Missä ketjussa on näin väitetty? Sulla ammattivalittaja on välillä outoja heittoja kuten että tiedot tai kuvat löytyy facebookista ihan kuin me tiedettäisiin sun sivusi.
Miksi Ammattivalittaja luulee että tällä palstalla jotenkin erityisesti MIETITÄÄN hänen surkeaa elämäänsä? Kuule, et ole niin kiinnostava kuin luulet. Itse asiassa olet erittäin epäkiinnostava. Ja ärsyttävä. Vtuttaa joka kerta, kun vahingossa avaan typerän ketjusi. Laittaisit sinne otsikkoon nimimerkkisi niin välttyisin sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ammattivalittaja luulee että tällä palstalla jotenkin erityisesti MIETITÄÄN hänen surkeaa elämäänsä? Kuule, et ole niin kiinnostava kuin luulet. Itse asiassa olet erittäin epäkiinnostava. Ja ärsyttävä. Vtuttaa joka kerta, kun vahingossa avaan typerän ketjusi. Laittaisit sinne otsikkoon nimimerkkisi niin välttyisin sinulta.
Kyllä ne tietää ilman nimimerkkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä?
Kyllä tunnet.
Ammattivalittaja ja nokisutari.
Ohis, en ole edellinen, mutta vaikka olen liian usein tällä palstalla, niin ammattivalittajan juttuja en jaksa lukea. Ne eivät vain kiinnosta. Niin ikävää elämäni ei ole, että käyttäisin johonkin palstahulluun aikaani tämän enempää.
Minä taas luen ammattivalittajan juttuja mieluummin kuin persujen loputonta naisten ja ulkomaalaisten fanaattista vihaamista.
Koska me voidaan!