Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta ei ole enää tyttöjä ja poikia - On vain ihmisiä!

Vierailija
16.10.2020 |

Ultrassakaan on turha tiedustella vauvan sukupuolta. Tai synnytyksen jälkeen kätilö ei saa todeta vauvan olevan poika tai tyttö.

On vain ihmisiä, joilla sattuu olemaan syntyessään joko siitin ja/tai synnytyselimet.
Liika sukupuolijaoittelu tullaan kieltämään.

Mitä mieltä sinä olet asiasta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, näin ei tule tapahtumaan vaikka sinä ja muut kaltaisesi yksinkertaiset putkiaivot niin luulette.

Tuhannen kerran: sukupuolisensitiivisyys ja -neutraalius ei poista sukupuolia, antaa vaan tilaa ja oikeuksia niille joiden kohdalla asia ei ole niin yksinkertainen.

Vaan turhaa on tämä valistaminen, ei tule menemään jakeluun...

Mutta miksi nykyään ollaan sitten entistä sukupuolitietoisempia? On someraivon paikka, jos lasten lelukuvastossa tytöt leikkivät barbeilla ja pojat rekoilla. Jos tytöt leikkivät rekoilla ja pojat barbeilla, niin sittenhän siinä ei ole mitään tuomittavaa, vaan on suorastaan ihailtavaa miten sensitiivinen mainos on. Miksi tosi monet lastenkirjat kertovat mahtavista historiallisista naisista ja sitten ehkä jotkut miehistä? Tai miksi ne kirjat pitää lajitella sukupuolen mukaan? Miksi ei vaan kerrota inspiroivista ihmisistä?

Vierailija
22/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, näin ei tule tapahtumaan vaikka sinä ja muut kaltaisesi yksinkertaiset putkiaivot niin luulette.

Tuhannen kerran: sukupuolisensitiivisyys ja -neutraalius ei poista sukupuolia, antaa vaan tilaa ja oikeuksia niille joiden kohdalla asia ei ole niin yksinkertainen.

Vaan turhaa on tämä valistaminen, ei tule menemään jakeluun...

Uskotko todella tähän ihmeelliseen kääntelyyn ja vääntelyyn itsekään? Mietipä nyt aivoillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ap päättelet, että on vain ihmisiä? Mitä jos joku ei tunne itseään ihmiseksi, vaan keksii oman lajin, jota edustaa?

Niinpä. Onhan niitä furryja, enkelisieluisia ihmisiä ja ihmisiä, jotka ovat henkisesti lohikäärmeitä tai jotain. Ehkä näitä henkilöitä loukkaa, jos heitä kutsutaan ihmisiksi...

Vierailija
24/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas korkealentoista keskustelua.

Vierailija
25/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ap päättelet, että on vain ihmisiä? Mitä jos joku ei tunne itseään ihmiseksi, vaan keksii oman lajin, jota edustaa?

Niinpä. Onhan niitä furryja, enkelisieluisia ihmisiä ja ihmisiä, jotka ovat henkisesti lohikäärmeitä tai jotain. Ehkä näitä henkilöitä loukkaa, jos heitä kutsutaan ihmisiksi...

Niinpä, minua loukkaa kun minua kutsutaan biologiseksi ihmiseksi, vaikka oikeasti tunnen itseni lohikäärmeeksi. Ihmisen määritelmä on niin kapea, enkä koe mahtuvani siihen, vaan olen jotain ihan muuta. Vaadin oikeuksia itselleni.

Vierailija
26/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä, jos päästään eroon varsinkin vaubonenja lasten suhteen sukupuoleen keskittymisestä.

Mutta ap jauhat kyllä kuraa, Suomi täynnä ihmisiä, joiden mielestä poika on poika ja poika ei saa pitää mekkoa, saavat riehua, pinkkejä vaatteita tai leikkiä barbeilla ja niin edespäin.

Vierailija
27/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tytöt on kaavutettu kelpaavat pojat saaliikseen.

Vierailija
28/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suuntaus, että päästään ahtaista sukupuolirooleista eroon. Sukupuoli on vaan yksi ominaisuus muiden joukossa enkä ymmärrä miksi sen pitäisi olla niin määrittelevä. En ole oikein koskaan mahtunut siihen tytön rooliin, johon on yritetty pakottaa enkä muistaakseni ole koskaan käyttänyt sanaa nainen kuvailemaan itseäni. Mutta minua ei haittaa, jos joku pitää itseään ensisijaisesti naisena tai miehenä, jos se on itselle tärkeä asia. Sukupuolisensitiivisyys on pelkästään positiivinen juttu.

T. Insinööri

Vierailija
29/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina olemassa vain tyttöjä( vulva)

Poikia( penis)

Muut ovat VAM MSI SIA

Ja tämä on totuus.

Vääntäkää mitä väännätte te muun sukupuoliset vähemmistön edustajat.

Oksetatte minua.

Jos ette olisi aloittaneet tätä enemmustön kyykyttämistä, niin asia olisi ollut minulle ok.

Itse pilasitte tämän.

Vierailija
30/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulevaisuudessa ei ole miehiä tai naisia, on vain runkkareita" - Mark Renton

Vierailija
31/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkat suoriksi -junttiajattelua on ajatella, että sukupuolia olisi vain kaksi. Vähänkään kun asiaa googlailee, niin ymmärtää, ettei näin ole. Sukupuoli ei ole kovin yksiselitteinen asia. Tietenkin he, joiden aivot eivä kykene monitasoiseen ajatteluun, haluavat uskoa vain kahteen sukupuoleen, koska se on yksinkertaista. 

Näytä tieteelliset todisteet, että on useampi kuin kaksi sukupuolta. Intersukupuolisuuden ymmärrän, mutta se on äärimmäisen harvinainen tapaus, jossa ihmisellä on syntyessään molemmat värkit

Vierailija
32/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuun minä elän.

Olen 24v, Ja minulle olemassa VAIN tyttöjä ja poikia.

T. Onnellinen POJAN äiti

Vierailija
33/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok set tavaa kirjoitti:

Minulle on aina olemassa vain tyttöjä( vulva)

Poikia( penis)

Muut ovat VAM MSI SIA

Ja tämä on totuus.

Vääntäkää mitä väännätte te muun sukupuoliset vähemmistön edustajat.

Oksetatte minua.

Jos ette olisi aloittaneet tätä enemmustön kyykyttämistä, niin asia olisi ollut minulle ok.

Itse pilasitte tämän.

Juuri näin.

Ihminen minä koen olleeni myös aina. Jotenkin se on ollut selvää. Ei ole tarvinnut sitä koskaan erikseen ilmoittaa missään.

T. Kahden TYTÖN isä

Vierailija
34/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muunsukupuolisuus" ym. spedeily on vain sitä, että kun joillain pikku ihmisillä on turhamaisuudessaan tarve erottua joukosta ja karisman ja lahjojen puutteessa eivät keksi mitään muuta tapaa kuin keksiä mielivaltaisesti itselleen vaikkapa uuden sukupuolen ja sitä mainostaa äänekkäästi toreilla ja tunkioilla. Surullisinta on, että ne sellaisetkin ovat kuin toinen toisensa kopioita.

Vierailija
35/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuoliset...mitä vit...ua😳

Vierailija
36/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suuntaus, että päästään ahtaista sukupuolirooleista eroon. Sukupuoli on vaan yksi ominaisuus muiden joukossa enkä ymmärrä miksi sen pitäisi olla niin määrittelevä. En ole oikein koskaan mahtunut siihen tytön rooliin, johon on yritetty pakottaa enkä muistaakseni ole koskaan käyttänyt sanaa nainen kuvailemaan itseäni. Mutta minua ei haittaa, jos joku pitää itseään ensisijaisesti naisena tai miehenä, jos se on itselle tärkeä asia. Sukupuolisensitiivisyys on pelkästään positiivinen juttu.

T. Insinööri

Tytöt on tyttöjä ja pojat on poikia. Kuitenkaan mihinkään rooliin ei pidä ahtautua. Ei naiset ja miehet ole automaattisesti äitejä ja isiä eikä ammatit liity sukupuoleen eikä tyttöjen ja poikien pidä olla tietynlaisia. Jokainen on mitä on. Sukupuolesta vain ei päästä eroon. Joku haluaa olla neutraali ja saahan olla. Sukupuoli kuitenkin on. Joskus tosin kromosomeiltaankin epämääräinen.

En minä halua, että ihmiset on sukupuolettomia eikä henkilöturvatunnuksistakaan sukupuolta näe. Jotenkin sitten täytyy sukupuolet erotella kuitenkin. Rasti ruutuun kumpi olet vai tullaanko jatkossa automaattisesti naisetkin kutsumaan armeijan kutsuntoihin. Miehet pääsee papa - kokeeseen ja mammografiaan.

Vierailija
37/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian poistuu tämäkin ketju, jonka joku poistattaa. Joku joka housuihinsa kurkatessaan ei näe mitä siellä näkyy.

Tai ei tajua sitä.

Vierailija
38/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Insinööri

Ei se ole pelkästään positiivinen juttu. Vaikka kuinka niin haluaisi ”vapaamielisenä ja edistyksellisenä” ajatella.

Vierailija
39/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyyteen kuuluu AINA sukupuolisuus, tyttö tai poika. Jos tämä kielletään, ei voida enää puhua ihmisestäkään 👽!

Eivät MUU- tai MÄÄ-sukupuoliset 🐄🐏 ole sitä 😵!

Vierailija
40/40 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit ua kirjoitti:

Muunsukupuoliset...mitä vit...ua😳

Samaa ihmettelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän