Toivoitko tyttö/poikavauvaa? Perusteluja!
Jos toivoit jompaa kumpaa sukupuolta, miksi juuri sitä?
Kommentit (22)
Toivoin ensimmäisestä tyttöä, koska koin että osaisin ehkä olla tytölle parempi äiti, ja ymmärtäisin häntä paremmin. Sain pojan ja huomasin ettei äitiys ole siitä lapsen sukupuolesta kiinni. Toisesta toivoin poikaa, jotenkin tykkään ajatuksesta että perheen lapset ovat samaa sukupuolta. Pojan sain. Olen molemmista onnellinen. :)
Poikaa toivoin ensimmäiseksi ja tyttöä toiseksi. Sitä saa mitä tilaa :D
Tyttöjä toivoin . "Kostaakseni" isälleni kun hän vähätteli aina meitä tyttöjä lapsuudenperheessäni. Sain kolme poikaa, enkä yhtään tyttöä, että se siitä teoriasta että "sitä saa mitä tilaa" . Rakkaita ovat pojat kuitenkin <3
Tyttöjä toivoin . "Kostaakseni" isälleni kun hän vähätteli aina meitä tyttöjä lapsuudenperheessäni. Sain kolme poikaa, enkä yhtään tyttöä, että se siitä teoriasta että "sitä saa mitä tilaa" . Rakkaita ovat pojat kuitenkin <3
Ekasta toivoin poikaa ja sainkin pojan. Tämä oli vaan joku lapsuudesta saakka ollut toive (2 pikkuveljeä mulla on ja tosi rakkaita olleet aina). Tokasta ei ollut väliä, mutta himpun verran ehkä poikaa taas, koska tulisi esikoisen kanssa helpommin läheisemmäksi, ja vaatteet ym saa helposti kiertoon. Poika tuli taas :D
Tyttöä. Meikän geeneillä poika ei olisi kuitenkaan saanut seksiä, mutta tytöillä tätä ongelmaa ei onneksi ole.
Poikaa toivoin ja sain :) jotenkin oon aina ajatellut että esikoisen "pitää" olla poika. Nyt odotetaan toista ja taas toivon poikaa, vielä ei tiedä kumpi tulee.
En osaa olla poikien kanssa ja tyttöjän vaatteet ja kaikki jutut ovat kivampia.Toivoin aina tyttöä. Sain kolme tyttöä. Poika syntyi kuolleena.
Ekalla kierroksella toivoin vuorotellen tyttöä ja poikaa. Tyttö tuli. Nyt toisella kierroksella en osaa toivoa mitään. Sisko on isosiskon tilaus ja toisaalta poika olisi hauska saada perheeseen. Kunhan tulisi jompikumpi. ;)
Toivoin tyttöä molemmissa raskauksissa ja ilokseni myös sain kaksi tyttöä. Minulla on itselläni pelkkiä veljiä, ja vaikka he ovatkin minulle läheisiä, heidän kanssaan on vaikea jakaa tiettyjä kokemuksia (sellaisia kokemuksia, joita vain naisella voi olla, siis). Lisäksi en ole koskaan pitänyt tavasta, jolla äitini suhtautui minuun, joten haluan yrittää kohdella tyttöjäni paljon paremmin.
Mä toivoin tyttöä, en tiedä miksi, kai siksi kun olen itsekin tyttö. Ajattelin, että voitais mennä yhdessä ratsastamaan :D Mies toivoi poikaa samasta syystä. Poika tuli ja tyytyväinen olen tähän, enempää lapsia ei tule.
Ei mitään väliä, olen aina toivonut vaan tervettä lasta ja onneksi se toive on toteutunutkin.
Ekasta toivoin tyttöä ja sain tytön. Nyt toivon taas tyttöä, katotaan sit kumpi tulee. Poika on myös tervetullut, sais isiki oman kaverin
Kauheen rajoittunutta porukkaa täällä. Tyttö tai poika, hohhoijjaa, onhan niitä nyt muitakin sukupuolia.
Ekasta poikaa, tyttö tuli. Tokasta tyttöä, poika tuli. Kolmannesta poikaa ja toinen poika saatiin.
Poikaa toivoin, koska mies olisi kovasti halunnut pojan. En halunnut "tuottaa pettymystä" vaikka eihän se minusta kiinni ole. No tyttöä odotetaan ja mies on päivä päivältä enemmän innoissaan ja sanoo kullaksi ja enkeliksi pikkusta, joten turhaan olin huolissaan:) muuten mulle on ollut koko ajan yks hailee, terveyttä olen enemmän miettinyt.