Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoitko tyttö/poikavauvaa? Perusteluja!

Vierailija
14.01.2014 |

Jos toivoit jompaa kumpaa sukupuolta, miksi juuri sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa toivoin, koska mies olisi kovasti halunnut pojan. En halunnut "tuottaa pettymystä" vaikka eihän se minusta kiinni ole. No tyttöä odotetaan ja mies on päivä päivältä enemmän innoissaan ja sanoo kullaksi ja enkeliksi pikkusta, joten turhaan olin huolissaan:) muuten mulle on ollut koko ajan yks hailee, terveyttä olen enemmän miettinyt.

Vierailija
2/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin ensimmäisestä tyttöä, koska koin että osaisin ehkä olla tytölle parempi äiti, ja ymmärtäisin häntä paremmin. Sain pojan ja huomasin ettei äitiys ole siitä lapsen sukupuolesta kiinni. Toisesta toivoin poikaa, jotenkin tykkään ajatuksesta että perheen lapset ovat samaa sukupuolta. Pojan sain. Olen molemmista onnellinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa toivoin ensimmäiseksi ja tyttöä toiseksi. Sitä saa mitä tilaa :D

Vierailija
4/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauvaa

Vierailija
5/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aina toiveissa. Eikös jossain pokaalissalin "poika"?

Vierailija
6/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä toivoin . "Kostaakseni" isälleni kun hän vähätteli aina meitä tyttöjä lapsuudenperheessäni.  Sain kolme poikaa, enkä yhtään tyttöä, että se siitä teoriasta että "sitä saa mitä tilaa" . Rakkaita ovat pojat kuitenkin <3

Vierailija
7/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä toivoin . "Kostaakseni" isälleni kun hän vähätteli aina meitä tyttöjä lapsuudenperheessäni.  Sain kolme poikaa, enkä yhtään tyttöä, että se siitä teoriasta että "sitä saa mitä tilaa" . Rakkaita ovat pojat kuitenkin <3

Vierailija
8/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta toivoin poikaa ja sainkin pojan. Tämä oli vaan joku lapsuudesta saakka ollut toive (2 pikkuveljeä mulla on ja tosi rakkaita olleet aina). Tokasta ei ollut väliä, mutta himpun verran ehkä poikaa taas, koska tulisi esikoisen kanssa helpommin läheisemmäksi, ja vaatteet ym saa helposti kiertoon. Poika tuli taas :D

Vierailija
9/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä. Meikän geeneillä poika ei olisi kuitenkaan saanut seksiä, mutta tytöillä tätä ongelmaa ei onneksi ole.

Vierailija
10/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Tunne on että ois poika. Mies haluis tytön..

Vierailija
11/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa toivoin ja sain :) jotenkin oon aina ajatellut että esikoisen "pitää" olla poika. Nyt odotetaan toista ja taas toivon poikaa, vielä ei tiedä kumpi tulee.

Vierailija
12/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla poikien kanssa ja tyttöjän vaatteet ja kaikki jutut ovat kivampia.Toivoin aina tyttöä. Sain kolme tyttöä. Poika syntyi kuolleena.

Vierailija
13/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa poikaa toivoin ja kaksi sellaista sain <3

Vierailija
14/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kierroksella toivoin vuorotellen tyttöä ja poikaa. Tyttö tuli. Nyt toisella kierroksella en osaa toivoa mitään. Sisko on isosiskon tilaus ja toisaalta poika olisi hauska saada perheeseen. Kunhan tulisi jompikumpi. ;)

Vierailija
15/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin tyttöä molemmissa raskauksissa ja ilokseni myös sain kaksi tyttöä. Minulla on itselläni pelkkiä veljiä, ja vaikka he ovatkin minulle läheisiä, heidän kanssaan on vaikea jakaa tiettyjä kokemuksia (sellaisia kokemuksia, joita vain naisella voi olla, siis). Lisäksi en ole koskaan pitänyt tavasta, jolla äitini suhtautui minuun, joten haluan yrittää kohdella tyttöjäni paljon paremmin.

Vierailija
16/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin tyttöä, en tiedä miksi, kai siksi kun olen itsekin tyttö. Ajattelin, että voitais mennä yhdessä ratsastamaan :D Mies toivoi poikaa samasta syystä. Poika tuli ja tyytyväinen olen tähän, enempää lapsia ei tule.

Vierailija
17/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, olen aina toivonut vaan tervettä lasta ja onneksi se toive on toteutunutkin.

Vierailija
18/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta toivoin tyttöä ja sain tytön. Nyt toivon taas tyttöä, katotaan sit kumpi tulee. Poika on myös tervetullut, sais isiki oman kaverin

Vierailija
19/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen rajoittunutta porukkaa täällä. Tyttö tai poika, hohhoijjaa, onhan niitä nyt muitakin sukupuolia.

Vierailija
20/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta poikaa, tyttö tuli. Tokasta tyttöä, poika tuli. Kolmannesta poikaa ja toinen poika saatiin.