Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystynkö enää koskaan seurustelemaan?

Vierailija
07.02.2014 |

Lapsieni isä oli väkivaltainen ja petti minua, haukkui ja arvosteli ja nöyryytti kamalilla asioilla.

Onnistuin eroamaan ja olen ollut yksin vuoden ja elämä on mallillaan. Pari kertaa olen käynyt treffeilläkin ja mukavat ja kunnollisen oloiset miehet ovat olleet todella kiinnostuneita. Mutta heti kun kiinnostus alkaa syventyä niin mie romahan. Alkaa ahdistaa.. mietin että mitenköhän hankalaa elämä olisi miehen kanssa (koskaan en mieti että mitenhän mukavaa olisi)  ja taas pitää sitä ja tota ja tätä että mies on tyytyväinen ja aloin taas inhota peilikuvaanikin näiden tapaamisten jälkeen. Mietin että on laihdutettava ja hankittava uusia vaatteita lisää ja kampaajastaki on aikaa ja kasvohoidossakin kävin. Yksin olen ollut tyytyväinen itseeni ja kotiini ja kaikkeen, mutta heti kun miettii miestä mukaan kuvioihin niin kaikki alkaa näyttää surkealta ja paranneltavana ja koko mies alkaa tuntua vastenmieliseltä ajatukselta. Tulee sellainen olo että jos mies pääsee lähelle minua niin se pilaa kaiken ja stressaannun kun ymmärrän että mies on tosissaan.

kaipaisin kyllä miestä ja läheisyyttä hirveän paljon, mutta olen niin eri ihminen kuin ennen. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja onko kukaan sitten onnistunut jatkamaan elämää näiltä osin? Vai jäänkö minä loppuelämäksi yksin tämän mieskammon takia. On niin kova läheisyydenkaipuu, muttakun en vaan pysty päästämään ketään lähelleni  :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä muutaman kerran terapeutilla puhumassa. 

Vierailija
2/3 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..kävin terapeutilla kun olin vielä exän kanssa yhdessä..eron jälkeen muutin muualle ja kävin pari kertaa eri terapeutilla, mutta lopetin käynnit kun ajattelin että ongelma on nyt pois elämästäni, joten pärjään ilman. No..ehkä minun on sitten hakeuduttava jollekin pätevälle terapeutille. Edellinen ei mielestäni ollut kovin hyvä, oli hänkin sitä mieltä että enköhän pärjää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva kuulla, jos jollain on ollut sama ongelma ja pääsikö siitä yli ja kuinka pian ja ennenkaikkea että miten? Vai olenko vain ollut liian nopeasti liikkeellä raskaan suhteen jälkeen? Vuosi tuntuu pitkältä..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän