Volvot on niin rumia.
Ovat olleet yhtä rumia ainakin viimeiset 30 vuotta, eli jo ennen sen siirtymistä kiinalaisten omistukseen joten niitäkään ei voi syyttää.
Kommentit (22)
Se on sitä skandinaavista rumaa muotoilua.
Mun miehellä on musta XC60 ja mies ajaa niin ylpeänä sillä, vauhdikkaasti.
Minusta taas tyylikkäimpiä autoja mitä tällä hetkellä on ja kansa on samaa mieltä, koska rikkoivat juuri myyntiennätyksensä eli menevät kuin kuumille kiville maailmalla, suomalaisille tietenkin liian kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Skoda-mies siellä piipittää?
Olen kyllä nainen, enkä antaisi koskaan mieheni ostaa meille Volvoa ja rumia nuo ovat Skodatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen, enkä antaisi koskaan mieheni ostaa meille Volvoa ja rumia nuo ovat Skodatkin.
Kumpaan reiteen teippaat?
Ihme kinnereitä kaikki muut myytävät autot.
Euroopassa High End iso auto on Americassa pienen perheen auto ..
Zinc
Isoa nähnytkään ..
Mulla on Volvo XC60 ja en vaihtaisi sitä enää muuhun merkkiin 😜 seuraavakin biili tulee olemaan Volvo... oon siis volvo-nainen :D
Mielestäni uusimmat mallit ovat ajattomia ja tyylikkäitä.
En tykkää kinuskeista, tarttuu hampaisiin ja kun ei ole peltoakaan, en tarvitse traktoria.
Nojustiinsa.
Juuri kun ajattelin testosteroni-tasojen laskettua ostaa Volvon. Ehkä S90 tai XC90. Pari vuotta vanhana.
Mutta pelottaa juuri tuo, että saako sitten enää naista.
Saksalaiset on parhaita teknisesti ja muotoilultaan ranskalaiset. Volvot on kökkötraktoreita sanoi aikoinaan Ruben Stillerkin.
Rumuuteen en ota kantaa. Kauneus on katsojan silmässä, mutta ylihintaisia suhteessa saksalaiseen auton laatuun ne on aina olleet ja tuo hintakuilu kiinalaisten alaisuudessa ja omistuksessa näyttäisi vain kasvavan.
Siis Mitä! Onko muka Volvokin jo kiinalaisten omistama ja mistä alkaen? Eikö se ollut Saab jonka kiinalaiset koettivat ostaa, mutta eivät onnistuneet.
Mä olen kyllä luullut, että ne kiinassa sijaitsevat Volvon tehtaat ovat ruotsalaisten aluevaltaus Kiinan markkinoille, mutta siis onkin toisin päin.
Vuosituhannen alussa Volvo ei enää pärjännyt kovilla automarkkinoilla ja kassa alkoi uhkaavasti huveta. Muita isoja autonvalmistajia merkki ei kiinnostanut, mutta kiinalaisia kyllä. Niinpä ne tuli rahoineen, ostivat merkin ruotsalaisilta pois ja pelastivat vanhan merkin.
Xc sarja on niin traktoria että pakokaasut tosi juntille
Kovinkaan hyvän näköisiä monet uudet mallit mutta lähinnä ostetaankin sosiaalisen statuksen vuoksi vanhan maineen vuoksi?
Volvon omistajana ei tarvitse päteä tuolla lailla. Mun puolesta saatte ajaa vaikka riksalla, kunhan itsellä on volvo. Riittää, että tiedän, millainen se on ajaa ja mihin sillä pystyy. Minun ei tarvitse näyttää kenellekään mitään eikä selitellä kenellekään mitään. Toisin näyttää olevan ap:llä. Olen pahoillani puolestasi.