Frendit alkavat TAAS alusta avalla.
Uskomatonta. Onkohan jossain joku laki, että Frendit on näyttävä tv:ssä aina jollain kanavalla. Kesällä se alkaa varmaan taas "toiveuusintana" kolmosella.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:43"]
Jee, kivaa!! Koska alkaa??
[/quote]
Tänään, menivät jo. Ei hätää, huomenna taas lisää.
[/quote]
Ihan niinkuin viimeset 40 vuotta
Jaa taidan olla hieman myöhässä kun ei kai kukaan täällä enää kommentoi mutta ihan sama. Tosiaan niin kuin kaikki tietävätkin frendit tuli taas kesällä :) olimme niitä aijemminkin katsoneet aina joskus mutta nyt sitten kerran satuimme niitä katsomaan ja sitten katsottiin niitä aika monesti (äitini oli nähnyt ne kyllä ennenkin). Mutta minä voin sanoa että todella pidän frendeistä<3 yksi syy on ehkä että olen vähän yksinäinen ja koulussa yleensä muista lapsellimen ja outo joten pystyn samaistumaan frendeihin jotka ovat aitoja,omia itsejään ja himpun lapsellisia :)<3 aikuiset eivät ehkä ajattele niin kuin minä sillä he ovat menettäneet jotain tultuaan aikuisiksi mutta luulen että sitä jotain minä en koskaan menetä koska en tähänkään mennessä ole! Mielikuvitus on tärkeä yksinäisille lapsille<3 oon 15v tyttö
15v tyttö jatkaa! Katsoimme aika loppu kesästä ja aijemmin olen nähnyt jaksoja sieltä täältä joten olen onnekkaassa asemassa kun en ole nähnyt viellä kaikkia niin saa nautiskella vielä itselle ihan uusilla jaksoilla vaikka frendit on kyllä varmasti hauskoja vaikka sadatta kertaa katsois :) en vaan osaa tarpeeksi hyvin selittää sitä mitä mietteitä frendit mussa herättää:) frendit on parhaita!<3
Jotenkin huvitti, kun katsoin sitä Sinkkuelämän viimeistä jaksoa hartaasti, ja muutaman päivän päästä koko sarja alkoi uusintana. 70's show alkoi taas uusintana myös.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:43"]
Jee, kivaa!! Koska alkaa??
[/quote]
Tänään, menivät jo. Ei hätää, huomenna taas lisää.