16-vuotiaa tyttäreni on raskaana!!
Hän ei tiedä että tiedän.. Mitä teen helppiä nopeeta!
Kommentit (37)
Tyttö tuli kotiin äsken jonkun pojan kanssa pitää mennä jututtamaan...
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:03"]
[/quote]
tollo olet
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:03"]
[/quote]
tollo olet
[/quote]
Mitä?!
Minä tulin raskaaksi 15 vuotiaana. Olin aivan sekaisin, enkä yhtään tiennyt miten pitäisi suhtautua koko asiaan. Äitini kertoi minulle vaihtoehdoista, mitä tehdä (siis ihan kunnolla vaihtoehdot ja miten aortti tapahtuu jos siihen pääyn, ja millaista tulee olemaan vuosien päästä kummin päätän tehdä). Hän myös sanoi, että mitä ikinä päätänkin tehdä, hän tukee minua täysin ja auttaa minkä pystyn. Olen siitä todella kiitollinen ja toivon sinunkin tekevän näin tyttäresi kohdalla. Ole hänen tukenaan, älä painosta suuntaan tai toiseen; Se on parasta mitä voit tehä.
Kerro, ap, sitten miten kävi. Tsemppiä!
Tästähän taitaa tulla vielä hyvä av-saippua. Kotona näytellään suuuurten tunteiden draamaa ja ap käy välillä palstalla päivittämässä tilanteen.
Jatketaan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:03"]
[/quote]
tollo olet
[/quote]
Mitä?!
[/quote]
No, et kait sä mene juttelemaan tytön kanssa, kun sillä on joku sulle tuntematon poika nyt mukana?!!!? Se poika ei välttämättä liity raskauteen edes mitenkään.
Jotain yksityisyyttä ja kunnioitusta, tuskin sun tyttäresi nolaamista nyt kaipaa!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:11"]
Onneksi tyttäreni on lesbo.
[/quote]
Siinäpäs sitä on ilon aihetta.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:42"]Isästä tietoa?
[/quote]
Pitää ottaa selvää
[/quote] nyt ei ihan vakuuta...
En voinut sanoa mitään, koska olisin alkanut huutamaan. Joten näytin vain hänelle raskaustestiä. Sitten hän alkoi nauramaan ja kertoi että se oli pila jonka hänen piti näyttää kaverille tai jotain. Eli säikähdyksellä selvittiin :)
Miten sai testin näyttämään positiivistä?
Miten raskaustestin saa näyttämään plussaa? Tyttö taitaa olla paniikissa ja tekee abortin selkäni takana. Minä en ole tänä päivänä kertonut äidilleni että olin 17v raskaana.
Eipä se maailma ole ennenkään kaatunut vaikka lapsen saakin teininä. Vaatii tosin aika paljon teiltä molemmilta. Älä painosta pitämään lasta tai painosta aborttiin vaan anna hänen rauhassa tutkailla vaihtoehtojaan ja tehdä oma päätös. Ole sitten hänen tukenaan. Jos päättää pitää lapsen, pidä huolta, että nuori äiti kantaa vastuunsa vaikka kuinka vaikeaa se olisi. Ei tarkoita sitä, että tarvitsee sinun jättää tyttäresi aivan yksin, mutta kannusta häntä olemaan oma-aloitteinen ja pitämään itsekin huolta asioistaan. Lapsen kun saa, pitää aikuiseksi kasvaa nopeasti ja ottaa vastuu teoistaan. Tärkein neuvo taitaa kuitenkin olla, että ole hänen tukenaan tapahtui sitten mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:13"]
Tästähän taitaa tulla vielä hyvä av-saippua. Kotona näytellään suuuurten tunteiden draamaa ja ap käy välillä palstalla päivittämässä tilanteen.
Jatketaan.
[/quote]
Kyllä, valmis käsikirjoitus. Tästä vaan printtaamaan, tuo "tollo" pitää ehkä pyyhkiä pois, kun on niin pieni rooli.
Et tähän hätiin voi tehdä mitään, ellei sulla ole tytöltä lupaa tonkia huoneessaan.
Mä löysin kerran myös testin, se onneksi oli negaa... Mutta jos ei olis ollut, olisin toivonut, että jollain aasinsillalla olisi asia pian tullut puheeksi.
Rauhoitu nyt ensin.