Mustis miehen exästä, turhaanko?
Olen jo jonkin aikaa seurustellut itseäni lähes tuplasti vanhemman miehen kanssa. Olen korviani myöten rakastunut ja onnellisempi kuin koskaan, ja tunne on vahvasti molemminpuolinen.
Mutta.
Mies seurusteli yli kymmenen vuotta ikäisensä naisen kanssa, erosivat kai kolme vuotta sitten, tosin vielä vuosi sitten nainen hengaili miehen kämpillä enemmänkin. Tämä loppui ilmeisesti vasta kun minä tulin kuvioihin.
He tapaavat edelleen säännöllisesti, nytkin mies ajaa exänsä autoa kun omansa hajosi. Olen sanonut monesti että minua häiritsee, exä antoi hänelle juuri synttärilahjankin. Pitääkö vain hyväksyä että nainen on hänelle ilmeisen tärkeä vieläkin ja osa mieheni elämää? Juilii ihan pirusti
Kommentit (30)
Minä olen törmännyt vain tapauksiin joissa mustasukkaisuus miehen/naisen entisestä on ollut perusteltua.
N40
Luin että "Mustis miehen exästä, murhaanko?" Onneksi sulla ei sentään ollut murha mielessä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:17"]Minä olen välillä mustis, koska mies kuskaa exäänsä kauppaan, vaikka kävelymatkaa olisi hänellä vain 10 min ja aikaa työttömänä kävellä. Lisäksi joskus harmittaa, että hänellä on exänsä kanssa yhteisiä lapsia, meillä ei. Välillä tulee mieleen erota, enhän minäkään tee kauppareissuja omien exieni puolesta... Joskus taas sitä ajattelee miten lapsellinen olenkaan.
[/quote]
Itse olen vienyt exälle omilla rahoilla ostamani kauppakassin useaan kertaan, en siis edes kuljettanut, vaan tein ja maskoin kaikki ostokset, mutta tasan tarkkaan en tehnyt sitä exäni vuoksi, vaan ainoastaan siksi että omat lapseni saisivat ruokaa, jokskus saattoi exä tälläista pyytää, mutta useammin lapset soittivat, kun jääkaapissa ei ollut muuta kuin valo ja valkkaria.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:17"]Minä olen välillä mustis, koska mies kuskaa exäänsä kauppaan, vaikka kävelymatkaa olisi hänellä vain 10 min ja aikaa työttömänä kävellä. Lisäksi joskus harmittaa, että hänellä on exänsä kanssa yhteisiä lapsia, meillä ei. Välillä tulee mieleen erota, enhän minäkään tee kauppareissuja omien exieni puolesta... Joskus taas sitä ajattelee miten lapsellinen olenkaan. [/quote] Itse olen vienyt exälle omilla rahoilla ostamani kauppakassin useaan kertaan, en siis edes kuljettanut, vaan tein ja maskoin kaikki ostokset, mutta tasan tarkkaan en tehnyt sitä exäni vuoksi, vaan ainoastaan siksi että omat lapseni saisivat ruokaa, jokskus saattoi exä tälläista pyytää, mutta useammin lapset soittivat, kun jääkaapissa ei ollut muuta kuin valo ja valkkaria.
[/quote]
No tämä on kyllä helpo ymmärtää.Lasten vuoksi.Jos eksälle veis eksän vuoksi niin kuulostais ehkä hiukan oudommalta :) ainakin jos olis toistuvasti tapana,,,,
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:40"]
Luin että "Mustis miehen exästä, murhaanko?" Onneksi sulla ei sentään ollut murha mielessä.
[/quote]
=D =D =D Ai että nyt riitti miehen eksä jumalauta =D
Kyse varmaan eniten siitä mikä on teidän yhteinen ymmärrys - ja toisaalta mikä ei ole, ja varsinkin, jos sitä ymmärrystä ei laisinkaan ole?
Mulla on eksä ja mun nyksällä on eksä, ja ei tulis ikinä kuuloonkaan että kummankaan olemassaolo kyseenalaistettaisi tai kiellettäisi. Molemmat eksät on tärkeitä, joskin välillä vaikeita...
Mutta. Tärkeintä on kommunikaatio mieheni ja minun välillä. Tunteita on ja niitä kuuluu olla, karmeaa jos ei olis tunteita ihmistä kohtaan jonka kanssa on esim. saanut lapsia! On ollut tunteita, ja jossain määrin voi olla vieläkin - erilaisia kuin ennen, mutta kumminkin on.
Joten älä ole mustis vaan pyri selvittämään ne miehen tunteet, ja omasi tietysti myös.
Mulle kävi niin, että mieheni (nyt jo ex) piti kahteen aiempaan eksäänsä erittäin tiiviisti yhteyttä. Olivat joka viikko tekemisissä ja hyviä kavereita. Näin ainakin asia myytiin mulle. En asiasta ilahtunut mutta hyväksyin sen, ajattelin että onpa hieno mies, kun pystyy olemaan ystävä vielä eronkin jälkeen. Ja että jos meille ero joskus tulisi, niin saanpa sitten itsekin hyvää kohtelua eron jälkeen + ikuisen ystävän.
En olis enempää voinut olla väärässä. Eron jälkeen mies käyttäytyi kuin mikäkin per**reikä minua kohtaan ja inhoaa mua sydämensä kyllyydestä. Katkaisi välit minuun totaalisesti, ei suostunut eroamaan ystävänä. Sen sijaan nämä kaksi aiempaa eksää ovat edelleen hänen parhaita ystäviään. Sanottakoon vielä, että en tehnyt eksälleni koskaan mitään pahaa, joten hänen inhonsa ei ole ns. mun aiheuttamaa tai ainakaan huonosta kohtelusta johtuvaa.
Joten: vedän johtopäätöksen, että näitä kaverieksiään hän rakasti suhteemme aikana ja rakastaa edelleen, mua sen sijaan ei koskaan rakastanut.
Tää on ajankohtainen aihe mullekkin, laittakaa pliis lisää kokemuksia ! Onko ketään jonka mustasukkaisuus olis osoittautunutkin aiheettomaksi ?