Miten sitä saisi virkeämmän näköiset kasvot
Olisko kellään vinkkejä, miten virkistää sameaa, kuivaa ja kalpeaa ihoa oikein kunnolla?
Edes vähän terveemmän näköiseksi.
Olen sairastanut kuukauden ja ollut paljon sisällä, ja syöminenkin on ollut heiknlaista, sellaisia kevyitä valmiita ja itse nopeasti tehtyä ruokaa, perunaa, pastaa, riisiä vähän lihaa.
Joulu tulossa, olisi mukavaa näyttää edes hiukkasen pirtemmältä.
Olisin kiitollinen vastauksista.
Kommentit (8)
Tämä kuulostaa hullulta, mutta tekee kasvomaskin ulosteestaan, niin iho on kuin vauvan peppu. Tulpat nenää, sipasee nassuun ohuen kerroksen ja antaa vaikuttaa tunti pari, jonka jälkeen saippuapesu pari kertaa. Uskomatonta mutta totta, toimii!
Hiilarit minimiin, proteiinia ja hyvää rasvaa. Liikuntaa ja ulkoilua. Riittävästi unta. Mikro- tai timanttihionta kosmetologilla.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit minimiin, proteiinia ja hyvää rasvaa. Liikuntaa ja ulkoilua. Riittävästi unta. Mikro- tai timanttihionta kosmetologilla.
Eikö hiekkapaperi kelpaa hiontaan kotikonstein?
Terveelliset elämäntavat (riittävä uni, terveellinen ruoka, päivittäinen ulkoilu, riittävä veden juominen) perustana. Itse käytän lisäksi kollageenia veteen sekoitettavana jauheena, ubikinonia, D vitamiinia ja omega rasvahappoja. Ulkoisesti aamuin illoin seerumia, päivä/yövoide ja silmänympärysvoide.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa hullulta, mutta tekee kasvomaskin ulosteestaan, niin iho on kuin vauvan peppu. Tulpat nenää, sipasee nassuun ohuen kerroksen ja antaa vaikuttaa tunti pari, jonka jälkeen saippuapesu pari kertaa. Uskomatonta mutta totta, toimii!
Hyi hitto. Toivottavasti tää oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ehkä naamiota?
Itse käyttäisin esim. hunajaa ja tilkkasen oliiviölyä. Hierotaan kasvoja kevyesti ja pestään pois. Maksimissaan puoli tuntia antaa vaikuttaa, niin riittää. Tuoksuu ja maistuu paremmalta kuin ehdottamasi.
Ulkoilua ja kevyttä liikuntaa.
Ilman raitista ilmaa ja pientä sykkeen nousua se naamaväri ei parane.
Pieni tekorusketus purkista ja kevyt meikki.
Uusi kampaus joka saa aikaan illuusion pirteämmistä kasvoista.
Plastiikkakirurgia.
Eipä nyt muuta tule ensihätään mieleen.