Aion laihtua pitsalla
Watch me.
Alkupaino 77,1 kg, tavoite 65 kg kesäkuuhun mennessä.
Kommentit (36)
Hups, siis miksi et vain laske piti kirjoittaa...
Ei pitsalla laihdu! Minäkin olen päiväkausia kuukaudessa syömättä, lopun aikaa syön pitsaa, yhden roiskeläpän päivässä, eikä vaan laihdu. Sen täytyy johtua tuosta pitsasta.
Itsellä oli samat mitat viime vuoden toukokuussa ja syyskuussa painoin 64kg. En kyllä laihtununut pizzalla vaikka sitäkin söin kyllä viikonloppuisin.
Tsemppiä kuitenkin. Ravintosuhde ei kyllä ehkä kauhean terveellinen ole, mutta kyllä se laihdutus niinkin onnistuu jos jää kalorivaje.
Paino nyt kai tippuu ihan millä vaan ruokavaliolla jos syö tarpeeksi vähän, mutta ymmärrät kai että kaikki tulee takaisin siinä vaiheessa kun alat taas syödä mahan täyteen? Puhumattakaan kaikista ravintoaineista mitä tuolla tavalla jää saamatta, mutta ihanpa on oma valintasi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 14:17"]
Mikset vailaske kaloreita, sama asia.
1500 kalorilla olutta ja makkaraa päivässä laihtui eräskin mies 10 kiloa. Vasta oli joku juttu lehdessä.
[/quote]
Lasken koko ajan. Siitähän tässä on kyse: ihan sama mitä syön, kunhan kalorit eivät ylitä tiettyä rajaa. Olkoon se sitten pitsa.
Kiva löysäläski tulossa. Ihminen ei automaattisesti muutu paremman näköiseksi kun kilot tippuvat... Mut tsemppii sulle.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 14:43"]
Paino nyt kai tippuu ihan millä vaan ruokavaliolla jos syö tarpeeksi vähän, mutta ymmärrät kai että kaikki tulee takaisin siinä vaiheessa kun alat taas syödä mahan täyteen? Puhumattakaan kaikista ravintoaineista mitä tuolla tavalla jää saamatta, mutta ihanpa on oma valintasi.
[/quote]
Kuka sanoo, etten syö mahaa täyteen? Vatsalaukku pienenee kun tarpeeksi kauan syö tarpeeksi vähän. Laihdutettuani 65 kiloon, lasken paljonko saan syödä päivässä pitääkseni painon, ja elän sitten sillä määrällä ruokaa.
kannattaa ottaa toi keskiolut mukaan ruokavalioon, ettei nestehukka käy nilkkaan heti kiinni!
Katsokaahan vaan. Voin tulla vaikka viikon välein päivittämään painolukemat. :)
Pituutta on siis 178 cm.
Mulle tulis puolikkaasta pakastepizzasta ainoastaan paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Minä taas en ikinä jaksa syödä kokonaista. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Minä taas en ikinä jaksa syödä kokonaista. T. Ap
[/quote]
Kyllä sinä jotain olet joskus jaksanut syödä kun olet tuohon painoon päässyt...
Hyi hitto, miten joku voi edes kuvitella syövänsä jotain einespizzaa pelkästään? Paljon mieluummin söisin OIKEAA, raikasta ruokaa, jossa ei ole pekkää Ekoodia toisen perään.
Mikset vailaske kaloreita, sama asia.
1500 kalorilla olutta ja makkaraa päivässä laihtui eräskin mies 10 kiloa. Vasta oli joku juttu lehdessä.