Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihtua pitsalla

Vierailija
14.01.2014 |

Watch me.

Alkupaino 77,1 kg, tavoite 65 kg kesäkuuhun mennessä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri pizzaa? Miksei joka päivä eri ruokaa tuolla samalla kalorimäärällä?

Vierailija
2/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:35"]

Miksi juuri pizzaa? Miksei joka päivä eri ruokaa tuolla samalla kalorimäärällä?

[/quote]

Koska siitä on vaikea tehtailla provoa av:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:00"]

Mulle tulis puolikkaasta pakastepizzasta ainoastaan paha mieli. 

[/quote]

Minä taas en ikinä jaksa syödä kokonaista. T. Ap

[/quote]

Kyllä sinä jotain olet joskus jaksanut syödä kun olet tuohon painoon päässyt...

[/quote]

Tiedän. Ymmärrän olevani läski, vaikka olenkin vielä normaalipainon rajoissa. Siksi laihdutankin. Mutta ongelmani onkin ollut napostelu, eli pienin väliajoin runsaskalorista herkkua, esim. karkkia. En silti jaksa syödä kokonaista pitsaa.

Vierailija
4/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:05"]

Hyi hitto, miten joku voi edes kuvitella syövänsä jotain einespizzaa pelkästään? Paljon mieluummin söisin OIKEAA, raikasta ruokaa, jossa ei ole pekkää Ekoodia toisen perään. 

[/quote]

Olen nirso, en tykkää mistään näistä peruslaihduttajan ruoista: liha, porkkana-maissi-parsakaalisössöt, rahka, raejuusto, kananmuna kaikissa muodoissaan. Nuo kaikki ovat sellaisia, että eivät todella nälkäisenäkään mene kuin väkisin nieleskelemällä todella hitaasti alas.

Vierailija
5/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lihakset lähtee, jos niitä nyt edes on

Vierailija
6/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se sama Aion laihtua 19 kiloa jouluksi -tyyppi tai sitten hänen innoittamansa copycat.

Vierailija
7/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:57"]

Tää on se sama Aion laihtua 19 kiloa jouluksi -tyyppi tai sitten hänen innoittamansa copycat.

[/quote]

En ole sama. :) Haen teiltä thinspiraatiota. Haukutte tarpeeksi niin saan motivaatiota laihduttaa lisää.

Vierailija
8/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen unohtamaan kuurit ja laihdutukset, opettele mieluummin syömään oikein. Tutustu erilaisiin ruokiin; kasvikset, hedelmät, lihat, kalat, kana, pähkinät, siemenet... Nauti ruuasta, opettele kokkaamaan hyvää ja terveellistä ruokaa. Ei kukaan jaksa karkeilla ja pizzoilla elää koko ikäänsä. 

Pahimmassa tapauksessa pääset pizzalla 65 kiloon ja tulet sieltä ryminällä ylös kun jatkat normaalia syömistä. Vuoden päästä kirjoitat laihtuvasi 90 kilosta 65 kiloon pizzalla. Fiksua?

Vierailija
9/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko mitään liikuntaa? Puolikkaalla pizzalla ei paljon urheilla. 

Vierailija
10/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jyrsii roiskeläpän ja omenan päivässä ja on talvihorroksessa kesään asti. 

Vierailija
11/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vaan yllyttäkö tätä provoilijaa raportoimaan painonkehityksestä, kuten hän jo itse ehdotti. 

Vierailija
12/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että onnistut. Mä laihdutin muutama vuosi sitten yhden kesän aikana kuutisen kiloa syömällä mikrotettavia valmisaterioita.

Vierailija
13/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi flunssadieetti? Hengailisit aina pärskivien ihmisten ympärillä ja olisit kesään asti nuhainen. Itse olen nyt laihduttanut tahtomattani 3 kg viikossa flunssaisena.

Vierailija
14/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joo, mäkin laihdutin kerran 46kg syömällä mozzarellatikkuja. Joka päivä 3 tikkua ja hyvin laihtuu. 

Vierailija
15/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, miten joku voi edes kuvitella syövänsä jotain einespizzaa pelkästään? Paljon mieluummin söisin OIKEAA, raikasta ruokaa, jossa ei ole pekkää Ekoodia toisen perään. 

[/quote]No, minä joka kerroin syöväni, olen yksinasuva sairaseläkeläinen joka ei jaksa laittaa mitään, tiskata, ja usein ei edes käydä siellä kaupassa (siksi nuo syömättömyysjaksot). Eikä se "terveellinen ruoka" kyllä herätä ruokahaluakaan.

Tästä syystä menee yleensä roiskeläppälinjalle. Sen verran valehtelin tuossa, että joidenkin päivien ateria on kaksi eineslihapiirakkaa (eli pirkka-pussista saa kahden päivän ruoat), joidenkin nuudelipussi.

Vierailija
16/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:27"]

[/quote]No, minä joka kerroin syöväni, olen yksinasuva sairaseläkeläinen joka ei jaksa laittaa mitään, tiskata, ja usein ei edes käydä siellä kaupassa (siksi nuo syömättömyysjaksot). Eikä se "terveellinen ruoka" kyllä herätä ruokahaluakaan.

Tästä syystä menee yleensä roiskeläppälinjalle. Sen verran valehtelin tuossa, että joidenkin päivien ateria on kaksi eineslihapiirakkaa (eli pirkka-pussista saa kahden päivän ruoat), joidenkin nuudelipussi.

[/quote]

Toi on niin jotenkin surullista. Ihminen on sairas ja joutuu vielä syömään mitä sattuu eikä se taatusti ainakaan paranna vointia. 

Vierailija
17/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt viimeiset 5 v 1-6 pizzaa viikossa. 173/52. Onnea ap, hyvinkin mahdollista! :))

Vierailija
18/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:16"]

Mä uskon että onnistut. Mä laihdutin muutama vuosi sitten yhden kesän aikana kuutisen kiloa syömällä mikrotettavia valmisaterioita.

[/quote]

Mulla sama. Erittäin helppoa, kun kalorit lukee siinä paketin kyljessä, on vaihtelunvaraa eikä voi edes santsata. Yleensähän noissa vielä jää kalorimäärät alle 500:n, joten laihtuminen on vääjäämätöntä. Kasviksia ja hedelmiä oli tosin joskus välipaloina.

Hyvin on paino senkin jälkeen pysynyt tavoitteena olleessa 50 kg:ssa, kun eihän ne läskit, hyvä tavaton, nyt automaattisesti takaisin tule, etenkin kun oppi syömään harvemmin ja pienemmin annoskoin.

Nuo laihaläskipanettelut nyt on taas ihan ihme höpinää: kyllä ne läskit nyt vaan normiaktiiviselta ihmiseltä ennemmin lähtee kuin lihakset.

Joten tsemppiä Ap! Muista kuitenkin syödä myös hedelmiä ja vihanneksia ihan kuitujen ja vitamiinien takia!

Vierailija
19/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa käytännössä "laihtua pitsalla"? Syöt ainoastaan pitsaa, vai?

Vierailija
20/36 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 14:10"]

Mitä tarkoittaa käytännössä "laihtua pitsalla"? Syöt ainoastaan pitsaa, vai?

[/quote]

Pääosin kyllä. Esim. yhdessä pakastepitsan puolikkaassa on 300-400 kilokaloria, riippuen mitä pitsaa syö. Syön aamulla hieman kaurapuuroa ja päivällä tuollaisen puolikkaan, illalla omenoita. Kalorit pysyy tarpeeksi alhaalla.